مثلاً پیش شماره ۰۹۱۲۴۹۱ مربوط به مش،ین ورامین است. میتوان به تمام یا تعدادی از شمارههای بازه ۰۹۱۲۴۹۱۰۰۰۰ تا ۰۹۱۲۴۹۱۹۹۹۹ پیامک انبوه ارسال کرد. استفاده از این روش، نظم و گروهبندی خاصی را به کمپین تبلیغاتی شما میدهد.
به یک صنف خاص پیامک بفرستید!
بعضی از فعالیتها و خدمات، نیازمند تبلیغات وسیع است. برای همین بانک شمارههای بهروز ایرانسل و همراه اول در اختیار کاربران قرار میگیرد تا بتوانند برای هر مشتری در هر نقطه از شهر پیامک ارسال کنند. همانطور که گفتم بعد از ارسال هم میتو،د فایل گزارش را بهصورت ا،ل دریافت کنید.
ارسال پیامک به پیششمارههای خاص
یکیدیگر از مزایای بسیار خوبی که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه دارد، این است که اگر کاربر در دسترس نباشد یا تلفن همراهش خاموش باشد پیامک شما حتماً برایش ارسال میشود.
شناخت مخاطبان وفادار
ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به اصناف و مشاغل برای بسیاری از ،بوکارها به ،وان یک روش تبلیغاتی پربازده شناخته میشود. در ویدئو زیر میتو،د بهطور کامل با این روش ارسال پیامک انبوه آشنا شوید:
معایب ارسال پیامک انبوه
برخی از کاربران به دلایل گوناگون دریافت هر نوع پیامک تبلیغاتی به سیمکارت خود را مسدود کردهاند. این افراد به اصطلاح بلک لیست یا لیست سیاه مخابرات خوانده میشوند. یکی از معایب ارسال پیامک انبوه این است که این افراد به هیچوجه اساماسهای تبلیغاتی انبوه را دریافت نمیکنند.
محدودیت پیامک ،ی
مشکل اصلی هدفمند نبودن این تبلیغات است! ی،ی تبلیغ شما را همه میبینند اما به دردشان نمیخورد یا حتی ممکن است افرادی که مخاطب شما هستند، این تبلیغ را نبینند. حالا اگر همین کار را با پیامک انجام بدهید (که هم هزینه و هم زمان کمتری لازم دارد)، در حقیقت مخاطبین را بهصورت هدفمند انتخاب کردهاید و احتمال این که نتیجه مثبتی بگیرید، بیشتر است.
مزایا و معایب ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی
آیا میتوان با گوشی شخصی خود پیامک انبوه تبلیغاتی فرستاد؟
زم، که شما پیامک تبلیغاتی انبوه برای مشتری ارسال میکنید، مستقیم و شخصی با او در ارتباط هستید. ی،ی به تلفن همراهِ مشتری، که در اغلب موارد یا توی جیبشان است یا در دستشان، دسترسی دارید. زم، که به موبایل افراد پیام میدهید، قطعاً خیلی راحتتر و البته کمهزینهتر نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی نظر مشتری را جلب میکنید!
یکی از روشهای محبوب، پرطرفدار و پربازده برای بازاریابی پیامکی، ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه است. در این روش بازاریابی دیجیتال، پیامکهایی با هدف تبلیغات به مخاطبان بسیار زیادی فرستاده میشود. ارسال انبوه پیامکهای تبلیغاتی، با استفاده از سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس انجام میشود.
علاوهبر برنامه پیشفرض اس ام اس، میتوان پیامک را با کامپیوتر و سایر برنامهها هم مدیریت کرد. اپلیکیشنهای ارسال پیامک در محیط ویندوز، اندروید و آی او اس فعال هستند و میتو،د از آنها نهایت استفاده را ببرید.