ارسال انبوه پیام در تلگرام؛ مثل یک حرفه‌ای عمل کنید!

اهمیت برند‌سازی در میزان تاثیر آن روی فرآیند‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان نهفته است. مکان و جایگاه یک برند در بازار، تاثیر مستقیمی بر رفتار ،ید مصرف‌کنندگان و عملکرد کلی ،ب‌وکار خواهد داشت. برند‌سازی موفق به شکل گسترده‌ای به توسعه یک شرکت موفق کمک کرده و یا به پیشرفت‌های بیشتری برای یک شرکت موفق کمک کند.

استفاده از API تلگرام؛ راهی برای کاهش هزینه تبلیغ و افزایش سرعت ارسال پیام‌های شما

نکته‌های مهم در ارسال پیام انبوه در تلگرام

افزونه‌های کروم، همیشه در همه زمینه‌ها به کمک ما می‌آیند! درواقع همان‌طور که افزونه‌های کروم، بهترین نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ محسوب می‌شوند، افزونه‌های کروم مانند TG Sender و Telegram Sender Metjet نیز راهی آسان برای ارسال پیام‌های انبوه در تلگرام هستند. مزایای استفاده از افزونه‌های کروم شامل موارد زیر است:

  • این افزونه‌ها رابط کاربری ساده‌ای دارند و استفاده از آن‌ها برای همه آسان است.
  • امکان پیگیری و تجزیه‌وتحلیل تعداد پیام‌های ارسال شده، خوانده شده و کلیک شده در این افزونه‌ها وجود دارد.
  • برخی از این افزونه‌ها به شما امکان استفاده هم‌زمان از چندین حساب کاربری تلگرام را می‌دهند.
  • این افزونه‌ها از اطلاعات شما در برابر هک و سوءاستفاده محافظت می‌کنند.
  • این افزونه‌ها به طور منظم آپدیت و قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شوند.

،وم ارسال ن، اسپم مسیج؛ یکی از قو،ن مهم برای ارسال پیام انبوه در تلگرام

محتوای پیام‌های انبوه باید چگونه باشد؟

کانال‌های تلگرامی؛ راهی برای افزایش آگاهی از برند شما

ربات‌های ارسال‌کننده پیام انبوه در تلگرام؛ ارسال همزمان پیام تبلیغاتی به تعداد بالا در Telegram

تلگرام برای حفظ تجربه کاربری مثبت و جلوگیری از ارسال هر،مه، ارسال پیام انبوه را به‌طور‌مستقیم محدود می‌کند. اگر به‌طور‌مکرر به افراد ناشناس یا غیر‌مخاطب خود پیام بفرستید، تلگرام حسابتان را مسدود می‌کند؛ بنابراین باید از روش‌های جایگزین زیر برای ارسال پیام انبوه در تلگرام استفاده کنید.

کانال‌های تلگرامی؛ یکی از قدرتمندترین رسانه‌ها برای ارسال پیام و برندینگ

اگر اصول نگارشی و محتوایی من، را در متن پیامک‌های تبلیغاتی‌تان رعایت کنید، 90% از مسیر به سوی موفقیت را پشت سر خواهید گذاشت. انتخاب بهترین زمان برای ارسال پیامک نیز از جمله موارد حیاتی است که عدم توجه به آن می‌تواند علاوه بر کاهش اثربخشی پیامک، برند شما را نیز تضعیف کند. سعی کنید پیامک‌ها را در ساعات پای، شب یا در زمان‌هایی که افراد استراحت دارند، ارسال نکنید. یکی از اصول دیگر انتخاب صحیح مخاطبین هدف است. در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انبوه، تنها به افرادی که در بازار هدف شما قرار دارند، پیامک بفرستید.

یک نکته مهم در اضافه ، اعضا به گروه‌های تلگرامی، تطابق کشور خطی است که گروه در آن ایجاد شده است و خطوطی که برای افزودن اعضا به آن گروه استفاده می‌شود. برای روشن‌تر شدن این موضوع، یک مثال را در نظر بگیرید. فرض کنید شما یک گروه با خط ایر، ایجاد کرده‌اید؛ در این صورت تلگرام گروه شما را به‌،وان یک گروه ایر، تشخیص می‌دهد. بنابراین برای اضافه ، اعضا (به‌طور مساوی ایر، یا خارجی) به گروه، باید از یک خط ایر، استفاده کنید؛ به‌عبارت‌دیگر، نمی‌تو،د با استفاده از یک خط خارجی، هیچ فردی را به گروه اضافه کنید.

بررسی روش‌های ارسال انبوه پیام در تلگرام در فراز اس ام اس
راهنمای مطالعه

تلگرام روش‌های مختلفی برای ارسال انبوه پیام دارد که هرکدام با مزایای خاصی است؛ انتخاب بهترین روش برای شما به نیازها و اه،تان بستگی دارد. اگر به دنبال راهی ساده و سریع برای ارسال پیام به تعداد بالایی از افراد هستید، کانال یا ربات بهترین گزینه هستند؛ اما اگر به دنبال راهی برای ارسال پیام‌های هدفمند و شخصی‌سازی شده هستید، باید از افزونه‌های کروم یا API تلگرام  استفاده کنید. در نهایت، به یاد داشته باشید که رعایت قو،ن و مقررات تلگرام در ارسال پیام انبوه بسیار مهم است.


منبع: https://farazsms.com/send-telegram-bulk-message/

به کمک افزونه‌های کروم می‌تو،د نام کاربری همه اعضای یک گروه را است،اج و پس از نوشتن پیام، آن را به لیستی از نام‌های کاربری، شماره‌تلفن یا گروه‌ها ارسال کنید.

استفاده از API تلگرام؛ ارسال پیام انبوه تبلیغاتی به کمک سرورهای تلگرام

محتوای پیام‌های انبوه برای ترغیب مخاطب به خواندن و اقدام، باید جذاب باشد؛ در واقع نوشتن یک متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار کلید موفقیت تبلیغ شماست! برای این منظور، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • ،وان پیام شما باید جذاب و گیرا باشد تا مخاطب را به خواندن ادامه متن ترغیب کند.
  • مخاطبان حوصله خواندن متن‌های طول، را ندارند، بنابراین متن پیام شما باید کوتاه و مختصر و فقط شامل اطلاعات ضروری باشد.
  • تصاویر و ویدئو‌ها به جذابیت پیامتان می‌افزایند و توجه مخاطب را جلب می‌کنند.
  • لحن پیام شما باید با مخاطبانتان متن، باشد.
  • در انتهای پیام از مخاطب بخواهید که اقدام مدنظرتان را انجام دهند.

API یا رابط برنامه‌نویسی برنامه‌ای، مجموعه‌ای از دستورات و قو،ن است که به برنامه‌نویسان اجازه تعامل از راه اینترنت با یک سرویس یا برنامه خارجی را می‌دهد؛ بنابراین API پیام‌رسان تلگرام مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها و ابزارها است که به شما امکان برقراری ارتباط سرورهای تلگرام و  ارسال پیام‌های انبوه را می‌دهد. مزایای استفاده از API تلگرام شامل موارد زیر است:

  • کارهای خود را در تلگرام به طور خودکار، سریع‌تر و آسان‌تر انجام دهید.
  • می‌تو،د از API برای ایجاد برنامه‌های جدید و نوآورانه مانند ارسال پیام انبوه استفاده کنید.

شما یک لیست از مخاطبین می‌سازید و به‌طور‌هم‌زمان برای همه افراد موجود در این لیست، پیام می‌فرستید. نکته مهم این است که گیرندگان، اطلاعات یکدیگر را نمی‌بینند. استفاده از کانال‌های تلگرام برای ارسال پیام‌های انبوه در مقایسه با روش‌های دیگر مزایای متعددی دارد:

  • ازآنجایی‌که اعلان‌های پیام‌ها به‌طور‌مستقیم به تلفن کاربران ارسال می‌شوند، احتمال دیده‌ شدن پیام شما بیشتر است.
  • در کانال تلگرام، فقط شما به‌،وان مدیر پیام می‌فرستید. این موضوع نظم خاصی به پیام‌های انبوه شما می‌دهد.
  • امکان ارسال ع،، فیلم و… برای تبلیغ در کانال‌ها وجود دارد.

با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری  اطلاعات تماس مشتریان را ذخیره و با رعایت نکات مهم زیر در ارسال انبوه پیام در تلگرام، به‌طور‌موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

محدودیت‌های تلگرام؛ سرعت و تعداد گیرندگان

تلگرام فقط برای چت با دوستان و خانواده نیست! این برنامه محبوب، ابزارهای قدرتمندی برای ارسال پیام به تعداد زیادی از افراد را به‌طور‌هم‌زمان ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند که صاحب یک ،ب‌وکار هستید و می‌خواهید جدیدترین تخفیف‌ها را به مشتریانتان اطلاع دهید یا مدیر یک کانال تلگرام هستید و می‌خواهید دنبال‌کنندگان خود را از جدیدترین پست‌ها آگاه کنید؛ تلگرام با قابلیت‌ پیام‌رس، انبوه خود، کار شما را آسان می‌کند. در این مقاله، به دنیای پیام‌رس، انبوه در تلگرام می‌رویم و روش‌های مختلف این کار را بررسی می‌کنیم.

روش‌های ارسال پیام انبوه در تلگرام

تلگرام امکاناتی برای ارسال پیام انبوه ارائه می‌دهد، اما باید به محدودیت‌های آن هم توجه کنید.

  • محدودیت تلگرام 20 پیام در ث،ه است، ی،ی اگر می‌خواهید به 1000 نفر پیام دهید، 50 ث،ه طول می‌کشد تا همه پیام‌ها را ارسال کنید. به جای استفاده از تلگرام، می‌تو،د از تلفن ابری برای برقراری ارتباط با سرعت با مخاطبان خود استفاده کنید.
  • در صورت داشتن مش،ین غیرفعال زیاد، تلگرام حساب شما را علامت‌گذاری می‌کند، بنابراین فقط به مخاطبان فعال خود پیام بفرستید.

جذابیت محتوای پیام‌های انبوه؛ کلید موفقیت تبلیغ در تلگرام

ارسال انبوه پیام در تلگرام؛ یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغات در دنیای مجازی

هزینه ،ید پنل اس‌ام‌اس تبلیغاتی با هزینه ،ید نرم‌افزار ارسال پیام با تلگرام اختلاف زیادی ندارد. حتی در برخی مواقع، هزینه ،ید پنل اس‌ام‌اس تبلیغاتی برابر یا بیشتر از پنل پیامکی خواهد بود. اما با توجه به امکاناتی مانند اتصال به‌واسطه API، دسترسی به بانک اطلاعاتی مشاغل، قابلیت ارسال پیام‌های منطقه‌ای، دسترسی به‌جامعه مخاطبان بزرگتر و مزایای مشابه، ،ید پنل اس‌ام‌اس هم گزینه من،ی است.

ارسال پیام انبوه در تلگرام تجربه مشتری (CX) را به‌طور قابل‌توجهی تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. درحالی‌که خودِ برنامه تلگرام به‌طور‌مستقیم امکان ارسال پیام انبوه را فراهم نمی‌کند، روش‌های جایگزینی برای انجام این کار وجود دارد. اما چرا تلگرام ارسال پیام انبوه را محدود می‌کند؟!

برای ارسال انبوه پیام با تلگرام باید از نرم‌افزارهای جانبی‌ که مخصوص این کار نوشته شده‌اند استفاده کنید. این نرم‌افزارها توسط افراد نوشته می‌شوند (نه شرکت‌ها) و هیچ‌گونه تضمین کیفیت و پشتیب، ندارند. دوم اینکه، این نرم‌افزارها رایگان نیستند و سازندگان آنها اغلب قیمت‌هایی بسیار بیشتر از آنچه که ارزش واقعی چنین نرم‌افزارهایی است برای آنها طلب می‌کنند.

قو،ن و مقررات ارسال پیام انبوه در تلگرام چیست؟

تلگرام در کنار ارائه قابلیت پیام انبوه، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را برای تضمین تجربه‌ مثبت مخاطبان در نظر گرفته است:

  • تلگرام به‌طور‌خاص استفاده از کانال‌ها را برای ارسال پیام انبوه توصیه می‌کند.
  • از افزودن خودسرانه کاربران به کانال خود بدون اجازه آن‌ها جداً خودداری کنید. احترام به حق انتخاب مخاطبان، از علامت‌گذاری پیام‌های شما به‌،وان هر،مه (اسپم) جلوگیری می‌کند.
  • تلگرام با ارسال محتوای م،ب به‌شدت برخورد می‌کند؛ روی ارسال پیام‌های مفید، مرتبط و جذاب برای مخاطبانتان تمرکز کنید.
  • اطلاعات شخصی مش،ین خود را منتشر نکنید.

ربات‌های فرستنده پیام انبوه تلگرام، به شما امکان ارسال پیام‌های هم‌زمان به تعداد بالایی از کاربران را می‌دهند. کافی است حساب خود را به ربات متصل کنید و به‌جای روش‌های سنتی مانند پنل ارسال پیامک از ربات برای ارسال پیام به لیستی از نام‌های کاربری یا حتی اعضای یک گروه خاص استفاده کنید. مزایای استفاده از این ربات‌های تلگرامی، موارد زیر است:

  • ربات‌ها پیام‌ها را به‌طور‌خودکار ارسال و به شما در صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کنند.
  • برخی ربات‌ها پیام‌های شما را بر‌اساس معیارهای مختلف مانند ،ت، سن، موقعیت مک، و علایق هدفمند می‌کنند.
  • ربات‌ها به شما اطلاعاتی در مورد عملکرد پیام‌هایتان مانند تعداد دفعه‌های مشاهده و کلیک آن‌ها ارائه می‌دهند.

لیست پخش تلگرام (Telegram broadcast) قابلیتی مشابه لیست پستی ایمیل است که امکان ارسال یک پیام را به‌طور‌هم‌زمان برای حدا،ر 200000 نفر فراهم می‌کند. این ابزار برای ،ب‌وکارهایی که قصد ارسال پیام گروهی به مخاطبانشان را دارند، بسیار مفید است.

کانال‌های تلگرام ابزارهایی قدرتمند برای ارسال پیام با مخاطبان و برندینگ شما هستند؛ آیا می‌د،د تاثیر ارسال پیام انبوه تلگرامی در برندينگ چيست؟ کانال‌های تلگرامی با قابلیت ارسال پیام تبلیغاتی به تعداد بالایی از افراد، آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهند! در کانال‌ها، قابلیت لیست پخش برای ارسال پیام انبوه وجود دارد.

برای افزایش بازدهی تبلیغات، لازم است از بانک شماره‌های تلفن استفاده کنید؛ بنابراین، ارسال پیام‌های انبوه از طریق اعضای گروه‌های تلگرامی گزینه‌ای من، به نظر می‌رسد. برای انجام این کار، شماره‌ها و آیدی اعضا باید از گروه‌ها است،اج شود. اما اگر این کار را به‌صورت دستی انجام دهید، زمان زیادی می‌طلبد. بنابراین برای انجام سریع‌تر این عملیات، به یک ابزار خودکار نیاز دارید. ربات ارسال پیام خودکار در تلگرام، این کار را برای شما انجام می‌دهد.

برنامه‌های افزودنی کروم (Chrome) ؛ راهی برای ارسال پیام‌های انبوه در تلگرام

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با