ارسال پیامک انتخاباتی + نمونه متن تبلیغاتی برای انتخابات 1402

بشتابید! بشتابید!

معمولا در روش‌های تبلیغاتی شما نمی‌تو،د زمان مشخصی داشته باشید. مثلا زمان ارسال تراکت یا نصب بنر در سطح شهر خیلی هم دست شما نیست و از آن طرف مخاطب هم چندان با این روش درگیر نمی‌شود. اما در ارسال تبلیغات انتخابات اتحادیه ها و مجلس می‌تو،د ساعت، روز و حتی زمان را به صورت اتوماتیک روی پنل مشخص کنید. یادتان هم باشد که بهترین زمان ارسال پیام برای مسئله مهم انتخابات می‌تواند اوایل روز و عصر باشد.

برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود زمان زیادی باقی نمانده و بر اساس مقاله «زمان تبلیغات انتخابات مجلس 1402»، از تاریخ 3 اسفند تا 9 اسفند مجاز به تبلیغات هستید. پس فرصت را غنیمت بشمارید و همین الان بسته ارسال پیامک تبلیغاتی برای تبلیغ نماینده مجلس را ،یداری کنید.

  • ستاد انتخاباتی دکتر (—–)

  • دانشجویان سرمایه اصلی یک کشور هستند و من برای احقاق حقوق این سرمایه صادقانه خواهم جنگید.

    هزینه بسته: 98,000,000 تومان76,900,000 تومان

  • فراموش نکنید که بخش مهمی از جامعه که باید درباره آینده تصمیم بگیرند، جوانان و به خصوص رای اولی‌ها هستند. این افراد با اینکه خیلی زود تحت تاثیر قرار می‌گیرند و جلب اعتماد آنان ساده است، اما در یک چشم به‌هم زدن هم می‌توانند نظرشان را عوض کنند. بنابراین سعی کنید ابتدا اعتماد آنان را جلب کنید و بعد با صداقت آن اعتماد را ارزشمند بشمارید و آن را به هیچ وجه ضایع نکنید.

    برای ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات به یک منطقه به‌خصوص چند راه پیش‌روی شماست. ارسال از روی نقشه، ارسال با کدپستی، استفاده از بانک شماره موبایل، پیامک با آنتن ایرانسل و البته ارسال پیامک زنده.

    نکات مهم تبلیغات انتخاباتبیایید در انتهای صحبتمان هم کمی به نکات مهم اشاره کنیم که راهکارهای اساسی و جدی در ارسال پیامک انتخاباتی 1402 هستند و نباید از آن‌ها غافل شوید.

    هزینه بسته: 19,600,000 تومان16,990,000 تومان

  • دوستانه توصیه می‌کنم که از ارسال پیامک در ساعات نامن، مثل صبح خیلی زود، موقع استراحت نیم‌روزی و آ، شب پر، کنید. چون علاوه بر نارضایتی مخاطب امکان تعامل بسیار پایینی دارد و این ارسال برای بیشتر افراد نوعی مزاحمت تلقی خواهد شد.

    قو،ن و مقررات تبلیغات انتخابات مجلس 1402حتما بخو،د: قو،ن و مقررات تبلیغات انتخابات مجلس 1402

    نکات مهم در ارسال پیامک انتخاباتی

    یک نامزد انتخابات که در ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی اشتباه کرده است.

    بسته‌ ملی پیامک ویژه ارسال پیامک انتخاباتی

    *توجه نمائید که 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به هزینه اضافه خواهد شد.

  • تبلیغات انتخابات را از کجا شروع کنیم؟برای ارسال پیامک انتخاباتی اول از همه باید پنل داشته باشید، پس در صفحه اصلی سایت ملی پیامک برای دریافت فوری پنل ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیب، برای دریافت و فعال‌سازی پنل به شما کمک کنند. فعال شدن سامانه و شروع ارسال پیامک کمتر از 20 دقیقه زمان لازم دارد و در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی سرعت بالاتر، هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر و تاثیر بیشتری دارد. حالا این روش تبلیغاتی که ما حسابی روی آن تاکید داریم، چه مزایایی دارد؟

    مزایای ارسال پیامک انتخابات چیست؟!

    تا اینجا به مهم‌ترین نکات ارسال پیامک انتخاباتی اشاره کردیم. در این شور و شوق انتخابات تمام روشهای تبلیغات قیمت‌هایشان را چند برابر ،د و تعامل قابل‌قبولی هم با جمع‌بندی ارسال انتخاباتیمشتری ندارند، اما هزینه ارسال پیامک و فعال ، سامانه ارسال پیام کوتاه هنوز تغییری نکرده و بازخورد خوبی هم دارد. پس نباید از این فرصت طلایی غافل شوید.

    هزینه بسته: 49,000,000 تومان39,900,000 تومان

  • بنابراین دومین ابزار مهم که باید از آن استفاده کنید، ارسال به بانک مشاغل مختلف است. حتی می‌تو،د برای تبلیغات پیامکی استراتژی مشخصی داشته باشید و در چندین مرحله برای مشاغل مختلف پیامک بفرستید. در این استراتژی تبلیغاتی می‌تو،د گروه‌های مختلف جامعه را با پیامک‌هایی که به سبک زندگی و کار آنان نزدیک است، به سمت خود بکش،د و اعتماد آنان را جلب کنید.

    با درایت برای بهبود شرایط انتخاب کن.
    برای مردم!
    دکتر (—–) ، کد انتخابات (—–)

  • رای ما برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم

    به‌طور کلی می‌بینیم که در کارزار انتخابات هزینه‌های هنگفتی می‌شود؛ اما نامزدها نتیجه دلخواه را نمی‌گیرند. زیرا در تبلیغات خود هوشمندانه و دقیق رفتار نمی‌کنند. در ادامه قرار است بیشتر راجع‌به روش موثر ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات صحبت کنیم و ببینیم چه مزایایی برای نامزدهای انتخاباتی دارد.

    ویژگی‌های متن تبلیغات انتخاباتی

    حتما برنامه ارسال چند مرحله‌ای داشته باشید. به ،وان مثال در پیام اول نام و شعار تبلیغاتی را بنویسید. در ادامه متن تبلیغات کاندیدای اتحادیه و مجلس و یا پیام بعدی اه،تان را بگویید و با ارسال لینک از مخاطب بخواهید که مطالب شما را بخواند. در اس ام اس بعدی او را مستقیم خطاب قرار دهید و راه ارتباطی مثل شماره سامانه، سایت یا اینستاگرام را برایش بفرستید و از این روش برای ماندن اسمتان در ذهن مردم استفاده کنید.