ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اول و دریافت آن + ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی

از طرف دیگر، هزینه هر پیام و مدت زم، که برای ارسال آن صرف می‌شود بسیار زیاد است. در حالیکه تعرفه ارسال sms از سامانه پیامکی همراه اول، کاملاً مقرون‌به‌صرفه است که پیشنهاد می‌کنیم قیمت‌های ارسال پیامک انبوه را از مقاله «تعرفه های ارسال پیامک انبوه» بررسی کنید.

بانک شماره موبایل جامع در پنل اس ام اس مخابرات

زمان شما کم است؟ باید به سرعت اس ام اس های خود را ارسال کنید؟ اشکالی ندارد. چون در عرض ۱۰ دقیقه می‌تو،د به همه کاربران خود پیام ارسال کنید. حتی امکان ارسال زمانبندی شده هم در پنل پیامکی همراه اول فعال است. ی،ی مثلا می‌خواهید برای فردا ساعت ۱۰ صبح پیام به کاربران همراه اول تبلیغات ارسال شود. برای این کار می‌تو،د به راحتی با استفاده از پنل ملی پیامک تنظیماتی انجام دهید تا اس ام اس فردا راس ساعت ۱۰ به کاربران همراه اول ارسال شود.

دریافت گزارش از پنل پیامکی تبلیغاتی همراه اول

اصلا جای نگر، نیست. گزارش‌های شما پیش ما و در سامانه ارسال اس ام اس انبوه همراه اول، محفوظ است. یکی از امکانات خوب پنل، امکان گزارش‌گیری از پیام‌های ارسال شده است. مثلا اگر قرار است در جلسه‌ای حاضر شوید که نیاز به ارائه گزارش کار دارید، خیلی راحت می‌تو،د از پیام‌های ارسالی به صورت فایل ا،ل گزارش تهیه و ارائه کنید یا همه پیام‌های ارسال شده یا نشده را بررسی کنید.

حرف آ،

پنل اس ام اس همراه اول در واقع یک نرم‌افزار تحت وب است که به شما کمک می‌کند تا بتو،د پیامک‌های انبوه و تکی خود را به سرعت ارسال کنید. تصور کنید قرار است یک تخفیف خوب به مشتری‌های خود بدهید. می‌تو،د همه آن‌ها را با گوشی موبایل خود ارسال کنید؟ طبیعی است چنین کاری ممکن نیست. البته شاید بتو،د برای چند شماره محدود این کار را بکنید. ولی اگر تصمیم داشته باشید پیامک انبوه ارسال کنید، هم هزینه زیادی برای شما در بر خواهد داشت، هم مخابرات اجازه ارسال انبوه را به شما نخواهد داد. اما پنل اس ام اس ما به قدری هوشمند است که توانایی ارسال اس ام اس تبلیغاتی همراه اول را هم برای شما فراهم می‌کند. واقعا چه چیزی بهتر از این است؟

چرا پنل پیامکی همراه اول بهتر از ارسال پیام با موبایل است؟ بیایید سری به ادامه مقاله بزنیم تا دلایل مقرون‌به‌صرفه بودن سامانه پیامکی همراه اول را بررسی کنیم.

تعرفه ارسال پیامک از پنل اس ام اس همراه اول چقدر است؟

همراه اول یکی از اپراتورهای خدماتی در کشور است که به صاحبان ،ب‌وکارهای کوچک و بزرگ امکان ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی همراه اول را به صورت تکی و عمده را می‌دهد تا بتوانند راحت‌تر به معرفی محصولات و اطلاع‌رس، بپردازند.

ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اول به کمک بانک شماره موبایلیکی دیگر از امکانات پنل پیامکی دسترسی به بانک شماره‌های پنل است. با دسترسی به بانک شماره‌های پنل می‌تو،د برای کاربران زیادی پیام ارسال کنید و همچنین با استفاده از دفترچه تلفن موجود در سامانه، شماره مشتریان قبلی‌ را وارد پنل کنید.

+ من نیاز دارم تا برخی از اطلاعیه‌های مهم تبلیغاتی خود را به تفکیک شماره‌های ایرانسل و همراه اول ارسال کنم. ولی نمی‌دانم چطور باید به این شماره‌ها دسترسی داشته باشم. اصلا این کار امکان‌پذیر است یا نه؟

دریافت گزارش از پنل پیامکی تبلیغاتی همراه اولحتما این سوالات برایتان پیش آمده است که: حالا من از پنل هم استفاده کردم و اس ام اس های خود را فرستادم. چطور باید ببینم الان چه وضعیتی دارند؟ ارسال شده‌اند یا نه؟ چه بلایی سرشان آمده؟

پنل اس ام اس همراه اول، یک محیط و ابزار آنلاین و بسیار کاربردی برای مدیریت پیامک‌های انبوه شما است. برای اینکه بتو،د برای مشتری‌ها و مخاطبان خود پیامک بفرستید به پنل اس ام اس همراه اول نیاز دارید. یکی از قابلیت‌های این پنل، ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اول است. ی،ی شما می‌تو،د برای شماره موبایل‌های همراه اول پیامک بفرستید و ،ب‌وکار خود را تبلیغ کنید و یا چیزی را به اطلاع آن‌ها برس،د.

برای اینکه بیشتر با نحوه ارسال پیام تبلیغاتی همراه اول آشنا شوید، ویدئو آموزش ارسال پیامک انبوه از طریق کد پستی همراه اول را در کانال آپارات ملی پیامک مشاهده کنید.

چگونه پیامک تبلیغات همراه اول ارسال کنیم؟

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد ارسال پیامک انبوه با سیمکارت تقریبا غیرممکن است. زیرا با استفاده از تلفن همراه شخصی، امکان ارسال پیام‌های زیاد وجود ندارد و باعث می‌شود سیم‌کارت شما توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مسدود شود.

با خط شخصی می‌توان برای شماره‌های همراه اول و ایرانسل پیامک تبلیغاتی فرستاد؟

برخی از افراد تصور می‌کنند برای ارسال پیام به شماره‌های همراه اول یا حتی ایرانسل، باید به مخابرات یا همراه اول مراجعه کنند. اما در اصل شما فقط به یک پنل پیامکی همراه اول نیاز دارید. پنلی که به شما کمک کند تا اس ام اس های خود را به راحتی ارسال کنید. این پنل امکان ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اول و ارسال از طریق کد پستی ایرانسل را فراهم می‌کند.

ارسال پیامک تبلیغاتی به کد پستی همراه اول با کمک پنل اس ام اس همراه اول

برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی با سامانه پیامکی همراه اول باید به سایت همراه اول مراجعه کنیم؟

پنل پیام کوتاه همراه اول، چندین راه‌حل اساسی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی همراه اول برای شما در نظر گرفته است. یکی از اصلی‌ترین آن‌ها، ارسال اس ام اس به کمک کد پستی است. برخی از کاربران ما سوالی برای‌شان پیش می‌آید و این سوال را «ببخشید مگر می‌شود با کد پستی هم تبلیغات ارسال کرد؟ آن هم فقط با ارسال به شماره موبایل‌های همراه اول؟» از ما می‌پرسند. جواب ما به این پرسش کاملا مثبت است.

تصویر ارسال بر اساس کد پستی همراه اول در پنل ملی پیامک

افزایش درآمد با ارسال پیامک از روی نقشه در پنل اس ام اس همراه اول

با قابلیت تفکیک شماره‌ها هم می‌توان مخاطبان را گروه‌بندی کرد تا شماره مشتریان جدید و قدیمی را از هم تفکیک شوند.

صرفه‌جویی در زمان

– پنل اس ام اس همراه اول به سادگی آب خوردن به شما کمک می‌کند تا پیامک تبلیغاتی همراه اول را در کم‌تر از چند دقیقه برای شماره‌های همراه اول ارسال کنید. باورتان نمی‌شود؟ پس تا آ، این نوشته همراه ما باشید.

گفتگوی دو نفر درباره استفاده از پنل پیامکی همراه اول و ا،ام برای ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اولپنل اس ام اس همراه اول چیست؟

در روش ارسال از طریق کدپستی همراه اول و با استفاده از پنل پیامکی همراه اول، می‌تو،د با وارد ، کدپستی منطقه مورد نظر به کاربران همراه اول پیامک ارسال کنید. مثلا شما صاحب مغازه خواروبار فروشی هستید که امکان ارسال رایگان محصولات به محله‌های اطراف مغازه‌تان را دارید. پس می‌تو،د با وارد ، ۵ رقم اول کدپستی منطقه، پیامک خود را برای شماره‌های همراه اول ارسال کنید. در تصویر زیر دقیقا می‌تو،د ببنید از کدام بخش از پنل خود می‌تو،د این ارسال را انجام دهید.

قبل از رفتن به مقاله پنل پیامکی همراه اول، نظر شما را به سوال یک نفر درباره پنل پیامکی همراه اول جلب می‌کنیم.

اجازه دهید با مثال واضح‌تر توضیح دهیم. به ،وان مثال شما مغازه فروش، رهن و اجاره املاک را در منطقه گیشا افتتاح کرده‌اید و می‌خواهید به مش،ین همراه اول، در منطقه گیشا پیام ارسال کنید. برای این کار ابتدا وارد سامانه ارسال اس ام اس همراه اول خود شوید و سپس از ،مت ارسال روی گزینه پیامپ کلیک کنید. توصیه می‌کنیم سری به مقاله ارسال پیامک از روی نقشه بزنید تا بهتر متوجه شوید.

خیر. گرچه اپراتور همراه اول است، ولی شما باید از ارائه دهندگان پنل پیامکی مانند شرکت ملی پیامک برای خود پنل اس ام اس ،یداری کنید.

پنل پیامکی همراه اول چیست؟

ماژول ارسال پیامک از روی نقشه در پنل پیامکی همراه اولدر ،مت پیامپ نقشه‌ شهر تهران باز می‌شود، از روی نقشه منطقه گیشا را پیدا کنید. بعد از کلیک روی گیشا شما هم به کدپستی و هم به تعداد‌ مش،ین همراه اول و ایرانسل منطقه گیشا دسترسی پیدا می‌کنید. در قدم بعدی گزینه همراه اول را تیک بزنید و تعداد پیامک ارسالی را تایپ کنید، با طی ، ادامه مراحل، اس ام اس به مخاطبان همراه اول ارسال می‌شود.

پنل پیامکی همراه اول بهتر است یا ارسال پیامک تکی با موبایل؟

خیر، یرای ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی باید از پنل اس ام اس استفاده کنید. ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شماره‌های همراه اول هم همین وضعیت را دارند و فقط از طریق پنل امکان ارسال وجود دارد. زیرا اگر با خط شخصی پیامک انبوه ارسال کنید، مخابرات سیم کارت شخصی شما را مسدود خواهد کرد.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/،w-to-send-advertising-message/

همواره این سوال «اگر کد پستی منطقه را نداشته باشیم چه؟ همه سایت‌ها را برای پیدا ،ش زیر و رو کنیم؟» از متخصصین واحد فروش ما پرسیده می‌شود. اصلا نگران نباشید. زیرا می‌تو،د با استفاده از نقشه موجود در سامانه ملی پیامک به کدپستی منطقه‌های مختلف شهرهای بزرگ دسترسی پیدا کنید و پیامک را برای منطقه‌ای خاص یا چند منطقه ارسال کنید.

پنل اس ام اس همیشه راهی برای ارتباط موثر و فروش بیشتر شما سراغ دارد. فقط کافی است بگویید چه چیزی می‌خواهید تا غول چراغ جادوی پنل پیامکی همراه اول به سرعت آرزوی شما را برآورده کند. ارسال پیامک تبلیغاتی همراه اول هم یکی از صدها قابلیت‌ این پنل است که به شما کمک می‌کند تا برای شماره‌های همراه اول اس ام اس بفرستید. اگر در این مسیر به مشاوره و راهنمایی نیاز داشتید ما در ملی پیامک همواره کنار شماییم تا بتو،د مسیر بازایابی پیامکی خود را به بهترین شکل طی کند. برای ارتباط با ما از بخش پشتیب،، تیکت ارسال کنید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا یک تجربه خوب را با هم آغاز کنیم.


سوالات متداول