راهنمای کامل گرفتن رمز دوم با گوشی

بعد از وارد ، شماره موبایل و وارد ، کد تایید، امکان دریافت رمز دوم برای پرداخت‌های الکترونیک وجود دارد. برای استفاده از این خدمات باید روی دکمه دریافت رمز پویا در صفحه پرداخت کلیک کنید. درخواست رمز دوم به بانک مقصد ارسال می‌شود و در کمتر از یک دقیقه رمز دوم در قالب پیامک ارسال خواهد شد.

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای دریافت رمز دوم با گوشی استفاده از سامانه ارسال پیامک است. برای استفاده این روش ابتدا به عابر بانک‌ها مراجعه و گزینه دریافت رمز دوم را از منوی خدمات ATM انتخاب کنید. در مرحله بعد برای احراز هویت باید شماره موبایل خود را وارد کنید. در این مرحله داشتن موبایل به نامتان برای دریافت خدمات مربوط به رمز دوم ا،امی است.

کد دستوری برای فعال ، دریافت رمز دوم #713* را شماره‌گیری کنید. بعد از شماره‌،ی این کد USSD منوی 4 گزینه‌ای «همبانک رفاه» نمایش داده می‌شود. گزینه چهارم را با ،وان «رمز پویا کارت» برای فعال ، رمز دوم انتخاب کنید. در منوی بعدی سه گزینه مشاهده خواهید کرد؛ شماره 2 ی،ی «دریافت رمز از طریق پیامک» را انتخاب کنید تا رمز از طریق سامانه‌های پیامکی ارسال شود.

چه کد دستوری برای دریافت رمز دوم از بانک ملی ایران کاربرد دارد؟

برای دریافت رمز از بانک ملی باید کد دستوری #60*737* را وارد کنید. بعد از وارد ، کد دستوری یک منوی 4 گزینه‌ای در لیست سامانه رمز دوم بانک ملی ایران را مشاهده خواهید کرد. برای دریافت رمز دوم گزینه 4 ی،ی «تولید رمز» را انتخاب کنید. در مرحله بعد اگر کارت فعالی در بانک ملی داشته باشد باید شماره ردیف کارت خود را وارد کنید. سپس باتوجه‌به پیام دریافتی از بانک ملی فرآیند فعالسازی رمز پویا یا همان رمز دوم را ادامه دهید.

فعالسازی رمز دوم بانک ملت با ارسال پیامک به شماره خاص

در این مقاله به بررسی روش‌های گرفتن رمز دوم با گوشی پرداختیم. نصب اپلیکیشن، وارد ، کدهای دستوری و ارسال پیامک از روش‌های گرفتن رمز دوم با تلفن همراه به شمار می‌روند. هر یک از روش‌های نام برده شده در بانک‌های مختلف کمی با یکدیگر متفاوت هستند که در این مقاله شرح دادیم. هر یک از بانک‌ها یک کد دستوری مخصوص برای فعال ، رمز دوم دارند. در صورت داشتن تجربه‌ای در استفاده از هر یک از روش های نام برده شده، با ما و سایر کاربران در ،مت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.


منبع: https://farazsms.com/getting-a-second-p،word-with-your-p،ne/

دریافت رمز دوم از طریق پیامک؛ یکی از راه‌های گرفتن رمز دوم با گوشی

نصب اپلیکیشن؛ راهکاری برای دریافت رمز دوم گوشی با تلفن همراه

نصب برنامه دریافت رمز؛ یکی از راه‌های استفاده از خدمات بانکی

با شماره‌گیری کدهای دستوری، رمز دوم دریافت کنید

با کدهای دستوری «چگونه اس ام اس بانک را فعال کنیم»؟ برای فعال ، دریافت پیامک رمز دوم در هر بانک، کدهای دستوری متفاوتی وجود دارد. در ادامه این بخش به معرفی کدهای USSD برای دریافت رمز دوم از هر بانک می‌پردازیم.

برای فعال ، سرویس خدماتی دریافت رمز دوم با گوشی باید کد دستوری #78*788* را شماره‌گیری کنید. بعد از وارد ، این کد USSD یک منوی چهارگزینه‌ای مشاهده خواهید کرد. گزینه سوم با ،وان «رمز پویا» را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید رمز امنیتی پیامک شده به تلفن همراهتان را برای احراز هویت وارد کنید. سپس طبق دستورالعمل‌های موجود در ادامه فرایند برای فعال ، دریافت رمز با گوشی اقدام کنید.

بانک صادرات؛ یکی از بانک‌های ارائه‌دهنده خدمات دریافت رمز دوم با تلفن همراه


بررسی روش‌های گرفتن رمز دوم با گوشی در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

اپلیکیشن دریافت رمز دوم برای بانک‌های مختلف، متفاوت است که لینک دانلود مستقیم در سایت اصلی هر بانک وجود دارد. برای نصب اپلیکیشن باید شماره موبایل صاحب حساب را وارد اپلیکیشن کنید. سپس کد تاییدی از طریق پیامک به شماره موبایل ارسال خواهد شد. با وارد ، این کد، اپلیکیشن برای دریافت رمز دوم با گوشی فعال خواهد شد.  البته فعال ، اپلیکیشن برای بعضی از بانک‌ها نیاز به مراجعه حضوری به شعبه‌ها دارد. در شعبه بانک موردنظر تنظیمات ارسال پیامک و دریافت اپلیکیشن برای متقاضی انجام خواهد شد.

برای راه‌اندازی دریافت رمز دوم با گوشی بانک سپه باید به دستگاه عابر این بانک مراجعه کنید. در منوی این بانک خدمات مختلفی از جمله دریافت رمز دوم را مشاهده خواهید کرد. رمز دوم بانک سپه بعد از فعالسازی از طریق اس‌ام‌اس به شماره موبایل فرد ارسال می‌شود.

روش فعالسازی دریافت رمز دوم با گوشی از بانک تجارت چگونه است؟

فعالسازی پیامک رمز دوم با گوشی برای بانک ملت با استفاده از کدهای دستوری انجام نمی‌شود. برای این کار باید ۴ رقم آ، کارت بانکی خود را به شماره 30003303 ارسال کنید. در قالب یک پیامک دستورالعمل فعال ، دریافت رمز دوم با گوشی برای بانک ملت به شما اس‌ام‌اس خواهد شد.

مراجعه به عابر بانک؛ روش گرفتن رمز دوم بانک سپه

برای فعال ، دریافت رمز با بانک صادرات دو روش کلی نصب اپلیکیشن و وارد ، کد دستوری وجود دارد. برای نصب اپلیکیشن باید به یکی از شعبه‌های صادرات برای دریافت برنامه مربوطه مراجعه کنید. اپلیکیشن‌های دریافت رمز دوم در بانک صادرات برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS متفاوت هستند. علاوه‌بر تفاوت اپلیکیشن دریافت رمز دوم، برنامه‌های انجام خدمات بانکی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. برای مثال بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ فرایندی متفاوت با گوشی‌های آیفون دارد.

پنل‌های ارسال پیامک؛ یکی از بخش‌های مهم در ارائه خدمات اینترنتی غیرحضوری

انجام خدمات بانکی و پرداخت‌های الکترونیک از طریق روش‌های اینترنتی به‌،وان مزیتی کاربردی برای مش،ین بانکی در نظر گرفته می‌شود. برای انجام پرداخت‌ الکترونیکی داشتن رمز پویا ا،امی است تا فرایند دریافت رمز با امنیت بیشتری انجام شود. بانک‌های مختلف، فرایند فعالسازی متفاوتی برای رمز پویا دارند. در این مقاله به بررسی روش‌های گرفتن رمز دوم با گوشی می‌پردازیم. فقط کافی است تا چند دقیقه کوتاه به مطالعه این مطلب اختصاص دهید.

دریافت رمز دوم با پیامک؛ یکی از روش‌های گرفتن رمز دوم با گوشی

استفاده از کد دستوری USSD؛ یکی از روش های گرفتن رمز دوم با گوشی

بانک رفاه؛ یکی از موسسه‌های ارائه‌دهنده خدمات دریافت رمز دوم

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با