اصول و فنون تبلیغات سیاسی؛ چگونه در انتخابات پیروز شویم؟ انواع تبلیغات انتخاباتی

شاید برایتان جالب باشد که بد،د این فقط شما نیستید که به هوادارانتان پیامک می‌فرستید، بلکه طرفدارانتان هم می‌توانند به شما اس‌ام‌اس بزنند! این پیام‌ها در بخشی از پنل کاربریتان ذخیره می‌شود تا با تحلیل آن‌ها، هر لحظه از خواست و مطالبات مردم آگاه باشید.

0 تومان

بهتر است در سایت‌های معتبر و مرتبط با زمینه کاریتان یا همسو با خط فکری و دیدگاهتان رپورتاژ بگذارید؛ به طور مثال سایت‌هایی که در حمایت از احزاب مختلف فعالیت می‌کنند و یا وبسایت‌های خبری برای شما من، هستند.

بهتر است بد،د که در کلیه شبکه‌های اجتماعی می‌تو،د برای وایرال یا همه‌‌گیر‌شدن افکارتان، از اینفلوئنسرها کمک بگیرید. در ادامه بیشتر از این روش نوین بازاریابی برایتان می‌گوییم.

اینفلوئنسر مارکتینگ دیگر چیست؟

اگر قرار است در محله‌ای سخنر، کنید، می‌تو،د از روی نقشه و لوکیشن سخنر، فقط برای اهالی آن محله پیامک ارسال کنید و بگویید که خوشحال می‌شوید تا آن‌ها را از نزدیک ببینید. به احتمال زیاد اگر فرصت داشته باشند برای شنیدن حرف‌های شما می‌آیند. یا اگر مراسم خاصی مثل صرف شام یا بحث درباره یک موضوع خاص دارید، می‌تو،د از افرادی که فکر می‌کنید حضورشان مهم است، با یک SMS دعوت کنید.

با پیامک از مشکلات مردم و برنامه‌هایتان بگویید

در واقع شما با صحبت ، از رویکردها و گزارش فعالیت‌هایتان در رو،مه‌، از اعتبار آن‌ استفاده می‌کنید و از این طریق اعتماد مردم را جلب می‌کنید.

شماره پیامک مجلس شورای اسلامی + لیست شماره موبایل نمایندگان مجلسحتما بخو،د: شماره پیامک مجلس شورای اسلامی + لیست شماره موبایل نمایندگان مجلس

مزایا و معایب تبلیغات چاپی

راه‌های زیادی برای رسیدن به یک وب‌سایت شخصی وجود دارد؛ به طور مثال در اولین قدم می‌تو،د یک دامنه به نام خودتان در ایرنیک ثبت کنید. بعد از این مرحله لطفا یک هاست خانواده‌دار برای دامین خودتان پیدا کنید! برای دیزاین و ظاهر وبسایت هم بهتر است سری بزنید به سایت‌هایی که قالب آماده می‌فروشند.

اگر نمی‌د،د موضوع متن پیامک‌ها چه می‌تواند باشد، ما برای شما در ادامه چند مثال می‌آوریم تا از کاربردهای اس‌ام‌اس مارکتینگ باخبر شوید.

با پیامک اطلاع‌رس، کنید

گاهی اوقات ممکن است که خودتان یک لیست طلایی از شماره موبایل‌هایی داشته باشید که برایتان مهم هستند و می‌خواهید پیامک متفاوتی برایشان ارسال کنید. در چنین حالتی می‌تواند فایل شماره‌ها را داخل دفتر تلفن سامانه پیامک وارد کرده و به صورت خودکار پیامک را برای این گروه از منخاطبانتان ارسال کنید. سامانه پیامک کوتاه ملی‌پیامک، این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد.تاثیر اس ام اس مارکتینگ در انتخابات

به تفکیک شهر و شهرستان

بحث پشتیب،، خصوصاً در تب‌وتاب انتخابات که نیاز به سرعت و دقت در انجام کارها دارید، خیلی مهم است. پشتیب، به شما کمک می‌کند تا تبلیغاتتان را به خوبی سازماندهی کنید و در صورت بروز هرگونه مشکلی، به سرعت آن را حل می‌کند!

البته سریع‌ترین و بهترین روش برای راه‌اندازی یک سایت، کمک‌ گرفتن از سایت‌سازهاست. با پرتال می‌تو،د خیلی راحت و سریع، همراه با تخفیف 10 درصدی به سایت خودتان برسید.

مزایا و معایب وب‌سایت

در مورد فعالیت روزانه‌تان توییت کنید و …

هزینه بسته: 4,900,000 تومان

  • در جریان کمپین‌های انتخاباتی تعامل با اینفلوئنسری که هم‌سو با افکار شما عمل می‌کند و بر بیشتر مردم و یا گروه مخاطبان مد نظر شما تاثیرگذار باشد، بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد.

    حتماً شما هم تایید می‌کنید که در دوره و زمانه‌ای که ا،ر آدم‌ها لحظه‌ای از تلفن همراهشان جدا نمی‌شوند، دیگر درست نیست تا فقط به تبلیغات آفلاین تکیه کنیم. قطعاً تبلیغات آنلاین می‌تواند نقش مهم‌تری را در پیروزی شما داشته باشد! به همین دلیل از اینجا به بعد مقاله را به توصیف روش‌های آنلاین اختصاص دادیم.

    راهکار دوم: ارسال پیامک انبوه

    دیدوگرام در این راه به شما کمک می‌کند تا راه را از چاه بشناسید و با یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند در بستر شبکه‌های پرمخاطب اجتماعی، به یک چهره تاثیرگذار تبدیل شوید.

    راهکار پنجم: ساخت وب‌سایت

    احتمالاً به همین دلیل است که ا،ر نامزدها علاقه زیادی دارند تا بیشتر در این سبک از تبلیغات سرمایه‌گذاری کنند. درست است که این رویکرد تبلیغاتی در همه‌ جا جواب می‌دهد؛ اما تجربه ثابت کرده که میزان بازدهی این روش در تمام مناطق کشور ی،ان نیست.

    توییتر کاربر، دارد که درباره هر موضوعی اظهار نظر می‌کنند و روی موج هشتگ‌ها سوار می‌شوند. آن‌ها می‌توانند سخنان شما را بارها ریتوییت کنند. این موضوع باعث می‌شود تا بیشتر دیده شوید و روز به روز افراد بیشتری به صفحه‌تان سربزنند.

    شاید باورتان نشود اما می‌تو،د انتخاب کنید که به چه ،، پیامک بدهید! حتما می‌د،د زم، که پای تبلیغات هدفمند وسط باشد این موضوع خیلی اهمیت پیدا می‌کند؛ چون پیامک گروهی می‌تواند با فیلترهای مشخص و باب میل و سلیقه‌تان ارسال شود تا شما را زودتر به نتیجه برساند. پس اگر شما هم آدم مصمم و بابرنامه‌ای هستید که می‌خواهید تند و سریع به بهترین نتیجه ممکن برسید، می‌تو،د با استفاده از یک یا چندتا از روش‌های زیر پیامک انبوه ارسال کنید.

    بر اساس لیست شماره‌های شخصی

    مسلماً هر کدام کارایی خودش را دارد. اما اگر نظر ما را بخواهید به شما می‌گوییم که رو،مه و مجلات ارجحیت دارند؛ چون مردم به رو،مه‌ها به ،وان یک منبع معتبر نگاه می‌کنند. همه می‌توانند بروشور یا تراکت چاپ کنند، اما چاپ رو،مه کار هر ،ی نیست!

    وبسایت‌ها محل من،ی هستند تا شما رزومه حرفه‌ای خودتان را جلوی دید عموم مردم قرار بدهید؛ علاوه بر این، حکم تریبونی را دارند که می‌تو،د به کمک آن مسائل کلیدی و دغدغه‌هایتان را در مسیر برنامه انتخاباتی‌ مطرح کنید و از نظرات مردم در مورد تک‌تک آن‌ها باخبر شوید. حتی می‌تو،د شعار تبلیغاتی‌تان را از بین همین نظرات و خواسته‌های مردمی بیرون بکشید.

    تا اینجا، بحث ما درباره روش‌های تبلیغات آفلاین بود. بهتر است دیگر از تبلیغات آفلاین فاصله بگیریم و موضوع بحث را به نوع دیگری از تبلیغات تغییر دهیم که این روزها طرفداران بیشتری دارد!

    نگر،‌هایتان را از اوضاع و شرایط حاضر، با مردم در میان بگذارید و برایش راه حل ارائه بدهید. اجازه دهید مردم از برنامه‌های شما آگاه شوند و در جریان فعالیت‌های احتمالی شما در آینده قرار بگیرند. به طور مثال اگر در این زمان، دغدغه شما بیکاری قشر جوان و تحصیلکرده جامعه است؛ راه حل ارائه بدهید و بگویید در صورت اجرایی نشدن برنامه‌های کاربردی شما در این خصوص، نه تنها شرایط بهتر نخواهد شد؛ بلکه ممکن است وضعیت بدتر هم بشود.

    ارسال پیامک انتخاباتی + نمونه متن تبلیغاتی برای انتخابات 1402حتما بخو،د: ارسال پیامک انتخاباتی + نمونه متن تبلیغاتی برای انتخابات 1402

    مزایا و معایب اس ‌ام ‌اس مارکتینگ

    در مورد بلایای طبیعی و راه‌های پیشگیری از خسارت‌های احتمالی بگویید

    درست است که این راهکار نمی‌تواند به اندازه دیگر روش‌های ارائه شده، اثرات مثبتی را بر کمپین انتخاباتی شما بگذارد؛ اما یک وب‌سایت، بستر معتبری است که در آنجا می‌تو،د از خودتان بگویید.

    بهترین نمونه متن تبلیغات انتخاباتی 1402 مجلس شورای اسلامیحتما بخو،د: بهترین نمونه متن تبلیغات انتخاباتی 1402 مجلس شورای اسلامی

    مزایا و معایب تبلیغات پیامکی

    از آنجایی که در دنیای امروز هر لحظه یک شبکه اجتماعی جدید مثل قارچ سبز می‌شود، می‌توان متوجه علاقه زیاد قشر جوان و فعال جامعه به تعاملات آنلاین شد. پس برای موفقیت در عرصه رقابت‌های انتخاباتی، حضور مداوم و قدرتمند در شبکه‌های اجتماعی از نان شب هم واجب‌تر به نظر می‌رسد؛ چرا‌که شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین جاهایی است که می‌تو،د به طور مستقیم با مردم در تماس باشید.

    اس‌ام‌اس مارکتینگ تا به حال نمونه‌های موفق زیادی داشته است. به طور مثال دو رییس جمهور اخیر آمریکا نتایج چشمگیری را از ارسال پیامک انبوه گرفته‌اند.

    تبلیغات پیامکی – تخفیف ویژه انتخابات 1402