زمان تبلیغات انتخابات مجلس 1402 + تقویم و تاریخ انتخابات طبق اعلام وزارت کشور

با نزدیک شدن به تاریخ انتخابات مجلس 1402، بسیاری از نامزدها دوست دارند درباره شروع زمان تبلیغات انتخابات مجلس بدانند و بفهمند تقویم و تاریخ تبلیغات انتخابات از چه قرار است. ما در این مطلب قرار است راجع‌به بازه‌های زم، مجاز برای تبلیغات صحبت کنیم. پس اگر می‌خواهید درباره زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس بیشتر بد،د، این مطلب را با دقت دنبال کنید.

پیشنهاد ویژه!
اگر می‌خواهید برای انتخابات مجلس 1402 هوشمندانه تبلیغات کنید، ملی پیامک پکیج‌های تبلیغاتی ویژه‌ای برای شما دارد. پس حتما به صفحه پیامک انتخابات ملی پیامک مراجعه و آن‌ها را بررسی کنید.

تاریخ آغاز و پایان زمان تبلیغات انتخابات مجلس

بازه زم، مجاز تبلیغات انتخابات مجلس 1402 از 3 تا 9 اسفند است. قبل و پس از این تاریخ،استفاده از انواع روش های تبلیغات در انتخابات برای نامزدها و طرفداران آن‌ها دیگر مجاز نیست.

با استناد به مصاحبه‌های مدیرکل سیاسی و، کشور، در هر استان یک هیئت تبلیغات انتخابات است، شکل می‌گیرد. در این هیئت‌ها امکاناتی برای استفاده نامزدها در فرصت تبلیغات انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است. بر اساس دستورات این هیئت‌های انتخاباتی، تمام نامزدها باید امکانات مشابه و ی،، برای تبلیغات در دسترس داشته باشند تا بتوانند به صورت برابر از آن‌ها استفاده کنند.

قبل از اینکه کاندیداهای مجلس بتوانند تبلیغات خود را شروع کنند، باید یک آگهی از سوی ستاد انتخابات کشور صورت گیرد. این آگهی در 2 اسفند 1402 انتشار پیدا خواهد کرد و پس از آن نامزدها می‌توانند از کانال‌های مجاز، تبلیغات خود را شروع کنند.

همان‌طور که بالاتر گفتیم، در تاریخ دوم اسفند، یک آگهی از سوی ستاد انتخابات کشور منتشر می‌شود.

ساعت 12 شب 9 اسفند هم مدت زمان تبلیغات انتخابات مجلس تمام می‌شود و از آن پس تبلیغات ممنوع است.

تاریخ برگزاری رای گیری دوازدهمین دوره مجلس

البته دقت کنید که برنامه‌ریزی و استراتژی تبلیغات انتخابات را باید از قبل بچینید و اجرای آن در بازه زم، مشخص شده انجام شود. پیشنهاد می‌کنیم برای استراتژی تبلیغاتی و شعارهای انتخاباتی، ار روش‌های گفته در مقاله بهترین شعار انتخاباتی برای انتخابات مجلس 1402 استفاده کنید.مدت زمان تبلیغات انتخابات مجلس

تقویم و تاریخ انتخابات مجلس 1402

در این مطلب به تاریخ و زما‌ن‌بندی تبلیغات انتخابات 1402 پرداختیم تا نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری بتوانند با برنامه‌ریزی قبلی، استراتژی‌های تبلیغاتی خود را پیاده کنند. قطعا یکی از بهترین روش‌های تبلیغات برای انتخابات، استفاده از پیامک است. ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات گزینه‌ای ارزان، تاثیرگذار و در دسترس است. تیم ملی پیامک هم چند پکیج ویژه تبلیغات برای کاندیداها در نظر گرفته تا بتوانند راحت و بی دغدغه در انتخابات پیش‌رو موفق شوند. برای ،ب اطلاعات بیشتر به صفحه بسته‌های تبلغاتی انتخابات مجلس مراجعه کنید. درصورتی که سوال و ابهامی درباره پکیج‌های پیامکی و استراتژی‌های تبلیغاتی دارید، با شماره 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در ملی پیامک شما را راهنمایی کنند.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/the-time-of-campaigning-for-parliamentary-elections/

روز سوم اسفند تاریخ شروع تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شروع می‌شود و در تاریخ 4 اسفند، فرآیندها و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی ثبت خواهد شد و باید به تایید شورای نگهبان برسد. زیرا امسال با تایید شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور، قرار است انتخابات به صورت الکترونیکی در حوزه‌های انتخابیه در رشت، خمام، ملایر، آبادان و قم انجام شود. بنابراین امکانات و پیش‌زمینه‌های آن باید ثبت و تایید شوند.

در 11 اسفند 1402 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور انجام می‌شود.بهترین روش برای تبلیغات انتخابات مجلس

بهترین روش برای تبلیغات انتخابات مجلس

روز هشتم اسفند آ،ین مهلت نامزدها برای انصراف و کناره‌گیری از انتخابات مجلس است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با