شعار تبلیغاتی چیست؟ بررسی اثربخشی 11 نمونه شعار جذاب

راهنمای مطالعه آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه یک عبارت کوتاه همه ارزش یک محصول یا خدمات را به مخاطبان منتقل می‌کند؟ آیا شعارهای تبلیغاتی فقط یک عبارت کوتاه یا تصویری اغراق‌آمیز برای تحت تاثیر قرار دادن ما هستند؟ این سوال‌ها ما را به دنیایی از ابتکار، طراحی، و هنر در… ادامه خواندن شعار تبلیغاتی چیست؟ بررسی اثربخشی 11 نمونه شعار جذاب

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با

استراتژی محتوا چیست و نقش آن در جذب مخاطب و ارتقای تجربه کاربری – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

راهنمای مطالعه کریستینا هالورسون (مدرس و مشاور استراتژی محتوا) درباره استراتژی محتوا گفته است: «استراتژی محتوا، شیوه‌ استفاده از محتوا برای دستیابی به اه، ،ب‌وکار و تامین نیاز مشتری است»؛ اما تعریف استراتژی محتوا فقط همین یک جمله نیست. در استراتژی محتوا با دانستن نیازهای اولیه مخاطبان یا ایجاد حس نیاز در آن‌ها،… ادامه خواندن استراتژی محتوا چیست و نقش آن در جذب مخاطب و ارتقای تجربه کاربری – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با

دنیای آهن مشهد اطلاع از قیمت آهن آلات در مشهد | fooladiha

تمامی محصولات این مجموعه با کیفیت بالا و استاندارد بین‌المللی تولید شده و بهترین گزینه برای پروژه‌های ساختمانی، صنعتی، خودروسازی و کلیه مشاغل مرتبط با بورس آهن آلات مشهد هستند. فرداد فولاد یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مجموعه‌های فروش آهن آلات مشهد است. ما با تلاش و پشتکار برای ارائه محصولات باکیفیت و خدمات برتر… ادامه خواندن دنیای آهن مشهد اطلاع از قیمت آهن آلات در مشهد | fooladiha

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

کپی رایتینگ چیست؟ با کلمات قلب مشتری را هدف بگیرید

راهنمای مطالعه کپی‌ رایتینگ (Copywriting) یا تبلیغ‌نویسی، نوعی نوشتن تجاری است که با کمک گرفتن از قدرت کلمات و چینش شگفت‌انگیز عبارات، مخاطبان شما را ترغیب به اقدام مورد نظرتان می‌کند. کپی‌ رایتینگ درواقع متن یا شعاری تبلیغاتی است که با کمک جادوی کلمات برای اه، تجاری استفاده می‌شود. در فرآیند تبلیغ نویسی،… ادامه خواندن کپی رایتینگ چیست؟ با کلمات قلب مشتری را هدف بگیرید

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با

۷ روش برای بالا بردن اثربخشی و کارایی آن

راهنمای مطالعه تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده است که حین انجام کارهای روزمره، پیامک تخفیف ویژه برای ،ید لباس فصل دریافت کنید؟ این دقیقا یکی از راه‌های اطلاع‌رس، و برگزاری کمپین فروش است. ،ب‌وکارها با استفاده از کمپین فروش، پیشنهاد و تخفیف‌های ویژه خود را به مشتریان ارائه می‌کنند تا کاربران را برای ،ید… ادامه خواندن ۷ روش برای بالا بردن اثربخشی و کارایی آن

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با

افزایش 10 ریالی قیمت پیامک

قانون افزایش قیمت پیامک طبق مصوبه مجلس و بر اساس بند «ی» تبصره 6 لایحه بودجه از سال 1401 شروع شد. این مبلغ پیش از این مصوبه جدید 30 ریال بود که از طرف مراجع قانونی صرف امور خیریه می‌شده است. در سال 1403 نیز قرار است این 10 ریال اضافی براساس بند (ش) ماده… ادامه خواندن افزایش 10 ریالی قیمت پیامک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با

وب سرویس پیامکی چیست؟ + کاربردهای API پیامکی کدامند؟

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که وقتی در یک سایت ثبت‌نام می‌کنید، چگونه یک کد تایید یکتا برایتان ارسال می‌شود؟ یا اصلا بانک‌ها و مراکز مالی چگونه حساب و کتاب تمام مشتری‌ها را دارند و به محض سررسید ،ط برایشان پیامک می‌فرستند؟ تمام این کارها و کارهای بسیار زیاد دیگر، با استفاده… ادامه خواندن وب سرویس پیامکی چیست؟ + کاربردهای API پیامکی کدامند؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با

چگونه بازاریابی کنیم؟ راهنمای کامل بازاریابی برای مبتدیان

راهنمای مطالعه شاید به‌منظور درک ماهیت بازاریابی، دانستن پاسخ سوالاتی مانند آیا به دنبال افزایش آگاهی و اعتبار برند خود هستید؟ یا برای داشتن جامعه بزرگی از مشتریان وفادار به استراتژی قدرتمندی نیاز دارید؟ نقطه شروع من،ی باشد. این سوالات، هدف ،ب‌وکارها از انجام بازاریابی و به‌کارگیری روش‌های مختلف برای رشد را مشخص… ادامه خواندن چگونه بازاریابی کنیم؟ راهنمای کامل بازاریابی برای مبتدیان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با

واتساپ تجاری چیست؟ نحوه کمک واتساپ بیزینس به رشد کسب و کار

اهمیت ادغام ابزارهای قدرتمند با واتساپ تجاری در رشد ،ب‌وکارها با کمک ارسال پیام خودکار نیز رسیدگی به امور مشتریان در مدت زم، کوتاه امکان‌پذیر خواهد بود؛ این موضوع در جلب رضایت مشتریان بسیار به ،ب‌وکارها کمک می‌کند و ارسال پیام انبوه به برقراری ارتباط موثر مشتریان منجر می‌شود. البته با ارسال پیام بیش از… ادامه خواندن واتساپ تجاری چیست؟ نحوه کمک واتساپ بیزینس به رشد کسب و کار

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با

واتساپ مارکتینگ چیست؟ ۷ نکته کلیدی افزایش فروش از واتساپ

افراد بسیاری هنگام ارسال اطلاعات هویتی خود به ،ب‌وکارها، دغدغه دسترسی برخی افراد سودجو به این اطلاعات، به دلیل امنیت پایین برخی پیام‌رسان‌ها را دارند. اما از طریق واتساپ، هرگز شخصی خارج از فضای گفتگو (چت) اجازه دسترسی به آن را ندارد. با این ویژگی، مشتریان نگر، کم‌تری بابت افشای اطلاعات خود دارند و با… ادامه خواندن واتساپ مارکتینگ چیست؟ ۷ نکته کلیدی افزایش فروش از واتساپ

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با