بیلبوردهای کنار جاده و خیابان، هنوز هم یکی از ابزارهای تبلیغات محیطی بهشکل سنتی محسوب میشود. برای ایجاد کمپین تبلیغات محیطی سنتی، از تبلیغات در کیوسکهای کوچک کنار خیابان، ایستگاه انتظار اتوبوس یا هر جایی که احتمال تجمع مردم وجود دارد، استفاده میشود. جامعه هدف در تبلیغات محیطی برع، سامانه ارسال پیامک انبوه، گزینشی انتخاب نمیشود. بلکه، هر عابری که از خیابان بگذرد، امکان مشاهده تبلیغات را دارد. بهطورکلی، هر تبلیغات محیطی، مزایای ثابتی دارد که در ادامه بررسی میکنیم.
برندینگ؛ شناساندن برند به تعداد بالایی از افراد
مهمترین معایب تبلیغات محیطی، کنترل نداشتن روی مخاطبین است. زیرا برای دریافت نتیجه بهتر، امکان مشخص ، جامعه هدف وجود ندارد. ازاینرو، برای دریافت نتیجه موثر از تبلیغات، وقت و هزینه بیشتری نیاز است تا ارتباط با مخاطب بهدرستی برقرار شود.
هزینه نصب بیلبورد در مکانهای پررفتوآمد بسیار بالا است. همچنین، برخی از ،بوکارها نیاز به ایجاد کمپینهای تبلیغاتی طول، مدت دارند. به همین دلیل، در ابتدا مجبور به امضا قرارداد طول،مدت و پرهزینه خواهید شد. علاوهبر هزینه نصب بیلبورد، باید بودجه بالایی برای طراحی تبلیغات من، درنظر بگیرید. بااینحال، نمیتو،د بهطور مستقیم از اثربخشی این نوع از تبلیغات مطمئن شوید. ولی سایر تبلیغات دیجیتال، از طریق بازاریابی پیامکی و افزونه گرویتی فرم این فرصت را برای شما فراهم میکند تا با ارسال پیام تشکر از ،ید یا اطلاعرس، از تخفیفها به مشتری، ارتباطی دائمی با مخاطب داشته باشید.
تصور کنید افرادی که در ماشین شخصی یا وسایل نقلیه عمومی، در حال حرکت هستند، شاهد تبلیغات برند شما باشند. هدف از تبلیغات محیطی، شناساندن و معرفی برند ،بوکار به افرادی است که در مکان عمومی جمع شدهاند یا در انتظار اتوبوس و مترو ایستادهاند. کمپین تبلیغات محیطی همیشه برای بیزینسها، مزایا بههمراه ندارد. برای جلوگیری از آسیب آن باید مزایا و معایب تبلیغات محیطی را بشناسید و با شناخت آن در مکان و زمان من، برای اثربخشی بیشتر بر شناساندن برند ،بوکار خود استفاده کنید. در این مقاله، به صفر تا صد تبلیغات محیطی و معرفی مزایا و معایب آن میپردازیم.
تبلیغات محیطی و مزایای استفاده از آن برای برندینگ ،بوکار