راه حل حذف پیام های تبلیغاتی ایرانسل برای همیشه

تا به اینجا با روش‌هایی برای حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل آشنا شدید. حال بد نیست که به طور مختصر به بررسی این گونه پیامک‌ها بپردازیم. ما به طور کلی همه این پیام‌ها را در گروه پیامک‌های تبلیغاتی دسته‌بندی می‌کنیم. اما باید بد،د که پیام‌هایی که به صورت گروهی ارسال می‌شوند به دو دسته پیام‌های تبلیغاتی و ارزش‌افزوده ت،یم می‌شوند. در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد می‌پردازیم.

پیام‌های تبلیغاتی

پیام‌های ارزش‌افزوده به دلیل ارسال شدن به تلفن همراه شما و در اختیار قرار دادن نوعی محتوا، از حساب شما پول ،ر می‌کنند. به این م،ا که شما در ازای دریافت پیامک‌ها باید هزینه پرداخت کنید.

  •   راحت‌ترین راه برای حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل چیست؟

پیام‌های تبلیغاتی همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است قصد تبلیغ یک محصول یا ارائه خدماتی مانند کد تخفیف را به کاربر دارند. برای مثال حتماً برای شما پیش آمده است که از فروشگاهی ،ید کرده باشید، سپس زمان تسویه حساب از شما شماره تلفن همراهتان را طلب کرده باشند. قصد آن‌ها از این کار وارد ، شماره شما به بانک شماره‌های آن‌ها برای باشگاه مشتریان است.

این پیام‌ها با دیگر پیام‌های تبلیغاتی متفاوت هستند. پیام‌های ارزش‌افزوده به دلیل ارسال شدن به تلفن همراه شما و در اختیار قرار دادن نوعی محتوا، از حساب شما پول ،ر می‌کنند. به این م،ا که شما در ازای دریافت پیامک‌ها باید هزینه پرداخت کنید. گویی روزانه برای شما رو،مه ارسال می‌شود. حال خیلی از اوقات ما تمایلی به دریافت این پیامک‌ها نداریم و در عین حال در حال پرداخت هزینه آن‌ها نیز هستیم. برای این کار باید بد،د که به چه روشی باید پیامک‌ها را غیرفعال کنید.

حذف پیام های تبلیغاتی

روش دوم: از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

همان‌طور که خواندید سه روش کلی برای  حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل وجود دارد که می‌تو،د با استفاده از هرکدام از این روش‌ها، پیام‌های تبلیغاتی را متوقف کنید. برخی از این پیام‌ها نیز جزء پیام‌های ارزش‌افزوده و خدمات محتوایی محسوب می‌شوند. بنابراین از حساب شما مبلغی را ،ر خواهند کرد. شما باید از این پیامک‌ها مطلع باشید و در صورت نیاز نیز آن‌ها را غیرفعال کنید.

پرسش‌های پرتکرار

  • روش حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل از طریق برنامه ایرانسل من چگونه است؟

این روش یکی از روش‌های مهم تبلیغاتی بوده که سازمان یا مجموعه‌ها برای مشتریان خود پیام‌های تبلیغاتی ارسال می‌کنند تا آن‌ها را از تغییرات، جشنواره‌ها و تخفیف‌های خود مطلع سازند. این‌گونه پیام‌ها همگی در دسته پیامک‌های تبلیغاتی قرار می‌گیرند  توجه داشته باشید در این گونه پیامک‌ها تمام هزینه توسط ارسال کننده پیامک تبلغاتی پرداخت شده است و دریافت پیامک برای شما هزینه ای ندارد. پیامک های تبلغاتی معمولا با شماره های ۱۰۰۰،۲۰۰۰،۳۰۰۰،۵۰۰۰ و ۹۰۰۰ آغاز می شوند.

حذف پیام های تبلیغاتی ایرانسل

شما می‌تو،د برای حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل با پشتیب، یا شماره ۷۰۰ تماس بگیرید. پس از آن که تماس برقرار شد به یکی از کارشناسان متصل می‌شوید. حال می‌تو،د درخواست حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل مطرح کنید. توجه داشته باشید که اگر با شماره ایرانسل قصد تماس دارید، تنها باید عدد ۷۰۰ را شماره‌گیری کنید. ولی اگر از اپراتور دیگری برای برقراری این تماس استفاده کنید، باید با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

  • پیامک ارزش‌افزوده چیست؟
روش اول برای حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل، با استفاده از پیامک است. برای این کار با ارسال عدد ۲ به شماره ۵۰۰۵ شروع کنید. توجه داشته باشید که ارسال پیامک به این شماره رایگان است. بنابراین بابت ارسال عدد به این شماره از حساب شما مبلغی ،ر نخواهد شد. شما همچنین می‌تو،د برای حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل با پشتیب، یا شماره ۷۰۰ تماس بگیرید. پس از آن که تماس برقرار شد به یکی از کارشناسان متصل می‌شوید. حال می‌تو،د درخواست حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل را مطرح کنید. توجه داشته باشید که اگر با شماره ایرانسل قصد تماس دارید، تنها باید شماره ۷۰۰ را شماره‌گیری کنید. ولی اگر از اپراتور دیگری برای برقراری این تماس استفاده کنید، باید با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

حذف اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل

پیام‌های ارزش‌افزوده

همان‌طور که اشاره شد، ایرانسل یکی از مهم‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران است و تعداد ،، که از این اپراتور برای ارتباط‌های خود استفاده می‌کنند بسیار زیاد است. به گفته وب‌سایت رسمی ایرانسل، سه روش برای غیرفعال ، پیامک‌های تبلیغاتی وجود دارد که در ادامه قصد داریم به تشریح هر سه روش بپردازیم. اگر تصمیم دارید پیام‌های تبلیغاتی را غیرفعال کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

روش اول: از طریق پیامک و تماس

«پس در صورتی که فقط احتیاج به حذف تمام پیامک‌ها از یک شماره را دارید، با ارسال عدد ۱۱ به آن شماره از لیست مش،ین حذف شوید.»

جمع‌بندی

شماره گیری #۸۰۰* راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل است

امروزه پیام‌های تبلیغاتی زیادی برای ما ارسال می‌شوند. این پیام‌ها گاه از طرف اپراتوری که سیم کارت را از آن تهیه کرده‌ایم ارسال شده یا شماره‌های خصوصی و مختص تبلیغات به فرستادن این پیامک‌ها می‌پردازند. همان‌طور که مشخص است، افراد علاقه چند، ندارند که روزانه چندین بار با این پیام‌ها مواجه شوند. روش‌های متنوعی برای حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل وجود دارد که می‌تو،د آن‌ها را به راحتی و در زمان کوتاه انجام دهید و دیگران نگران پیامک‌های تبلیغاتی یا به اصطلاح اسپم (Spam) نباشید. ما در این مطلب قصد داریم به آموزش حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل بپردازیم. اگر اپراتور تلفن همراه شما ایرانسل است و قصد غیرفعال ، پیام‌هایی را دارید که از طرف این اپراتور برای تبلیغات ارسال می‌شوند، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش حذف پیام ‌های تبلیغاتی ایرانسل

برای حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل از طریق برنامه ایرانسل من ابتدا باید آن را نصب داشته باشید. بنابراین آن را از یکی از فروشگاه‌های معتبر یا وب‌سایت رسمی ایرانسل دانلود و نصب کنید. سپس اطلاعات لازم مانند شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و وارد فضای اپ شوید. حال از ،مت پایین، گزینه سایر را انتخاب و سپس روی پرونده کلیک کنید. سپس از بین گزینه‌های پیش رو، وارد بخش مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی شوید. در این مرحله می‌تو،د به راحتی گزینۀ غیر فعال‌سازی را انتخاب کنید تا دیگر پیام‌های تبلیغاتی برای شما ارسال نشود.

روش سوم: شماره‌گیری #۸۰۰*

روش سوم برای حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل شماره‌گیری #۸۰۰* است. این امکان توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شده است را می‌تو،د برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول استفاده کنید. پس ابتدا #۸۰۰* را شماره‌گیری کنید. حال می‌تو،د خدماتی را که این شماره ارائه می‌دهد، مشاهده کنید. شما با وارد ، کد هرکدام از این گزینه‌ها می‌تو،د به آن دسترسی داشته باشید.

  • با شماره‌گیری ۱ سرویس‌ها و پیامک‌های فعال برای شما ارسال خواهد شد.
  • با شماره‌گیری ۲ خدمات محتوایی یا همان پیامک‌های ارزش‌افزوده ((VAS که کمی جلوتر درباره آن‌ها توضیحاتی را ارائه می‌دهیم غیرفعال می‌شود.
  • با شماره‌گیری ۳ خدمات تبلیغاتی پیامک انبوه یا گروهی روی خط شما غیرفعال می‌شود.
  • با شماره‌گیری ۴  تبلیغات انبوه که از شماره شخصی ارسال می‌شود، غیرفعال خواهد شد.

پیامک‌های گروهی

برای این کار نرم‌افزار ایرانسل من را نصب کنید. سپس از پایین گزینه سایر را انتخاب و بعد از آن وارد بخش پرونده شوید. حال گزینه مدیریت پیام‌های تبلیغاتی را انتخاب کنید و غیر فعال‌سازی را انجام دهید.

  • برای  حذف پیام‌ های تبلیغاتی ایرانسل با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟
[کل: ۱ میانگین: ۵]


منبع: https://sms.ir/solution-delete-irancell-advertising/

به تازگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مش،ین ارسال پیامک تبلیغاتی اعلام کرده است که انتهای پیامک های تبلیغاتی عبارت «لغو:۱۱» را ذکر نمایند. به عبارتی دیگر در صورتی که عدد ۱۱ را به آن شماره ارسال کنید، شما از لیست مش،ین آن خط حذف می شوید.

ایرانسل من نرم‌افزار اختصاصی اپراتور ایرانسل است. کاربران با دانلود و نصب این برنامه به خدمات بسیار متنوعی دسترسی خواهند داشت. اما مهم‌ترین کار این اپلیکیشن آن است که کاربران می‌توانند سیم کارت خود و هزینه‌های آن را به بهترین و سریع‌ترین شکل مدیریت کنند. برای مثال می‌تو،د با نصب ایرانسل من، بسته اینترنت، اعتبار و بسته‌های مکالمه ،یداری کنید. در صورت دائمی بودن سیم کارت، مبلغ ماهیانه آن را پرداخت کنید و حتی به خدمات دیگری مانند تا،ی اینترنتی و سفارش غذای آنلاین نیز دسترسی داشته باشید. با استفاده از ایرانسل من می‌تو،د ارسال پیام‌های تبلیغاتی را نیز متوقف کنید.

امتیاز به این مطلب

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با