اصول و فنون تبلیغات سیاسی؛ چگونه در انتخابات پیروز شویم؟ انواع تبلیغات انتخاباتی

مزایا و معایب تبلیغات پیامکی

در این مطلب از انواع راهکارها و روش‌های تبلیغاتی و نقاط ضعف و قوت هر کدام از آنها گفتیم و متوجه شدیم که علم بازاریابی و روش‌های رایج تبلیغاتی نه تنها شاهرگ هر ،ب‌وکار و تجارتی است؛ بلکه در عرصه سیاست هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در ادامه چند راهکار تبلیغاتی را که در سال‌های اخیر امتحان خود را پس داده‌اند، بررسی می‌کنیم!

انواع تبلیغات انتخاباتی

در یک وب‌سایت شخصی و حرفه‌ای، خودتان را با جزییات معرفی کنید، از دستاوردها و اه،تان بگویید، برنامه‌هایتان را برای بهتر شدن وضعیت موجود ارائه بدهید و به طور کلی رزومه کاریتان را به نمایش بگذارید.

مسلماً هر کدام کارایی خودش را دارد. اما اگر نظر ما را بخواهید به شما می‌گوییم که رو،مه و مجلات ارجحیت دارند؛ چون مردم به رو،مه‌ها به ،وان یک منبع معتبر نگاه می‌کنند. همه می‌توانند بروشور یا تراکت چاپ کنند، اما چاپ رو،مه کار هر ،ی نیست!

درباره تبلیغات پیامکی معایب خاصی وجود ندارد، فقط بهتر است در ارسال پیام کوتاه زیاده‌روی نکنید؛ چون ممکن است اثر خوبی بر مخاطبان نداشته باشد و در کارزار رقابت انتخابی، یک نمره منفی به حساب بیاید.

راهکار سوم: انتشار رپورتاژ آگهی

*توجه نمائید که 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به هزینه اضافه خواهد شد.

  • 0 تومان

  • برای شروع یک کمپین انتخاباتی طوف،، لازم است تا اول از یک سامانه پیامک استفاده کنید. سامانه پیامکی یک نرم‌افزار آنلاین است که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه، با هزاران نفر در سراسر ایران در ارتباط باشید. توجه کنید که سامانه پیامکی که انتخاب می‌کنید حتماً قابلیت‌های بالا را داشته باشد، گزارشات لازم را در اختیار شما بگذارد و از آن مهم‌تر، پشتیب، خوبی داشته باشد! 

    اگر قرار است برای به،ردن وضع و امکانات محله‌ به‌ خصوصی کاری انجام دهید، با پیامک به اهالی آن منطقه یا محله مژده بدهید! این قابلیت سامانه پیامک باعث می‌شود تا مردم احساس کنند که به آن‌ها نزدیک هستید و مشکلاتشان را درک می‌کنید.

    ارسال پیامک بر اساس مشاغل

    احتمالاً به همین دلیل است که ا،ر نامزدها علاقه زیادی دارند تا بیشتر در این سبک از تبلیغات سرمایه‌گذاری کنند. درست است که این رویکرد تبلیغاتی در همه‌ جا جواب می‌دهد؛ اما تجربه ثابت کرده که میزان بازدهی این روش در تمام مناطق کشور ی،ان نیست.

    در بین شبکه‌های اجتماعی، توییتر و لینکدین تخصصی‌تر هستند. به طور نمونه می‌تو،د در لینکدین، کلیه فعالیت‌های اجرایی خودتان را در طول این سال‌ها لیست کنید و بر اساس آمار و ارقام از موفقیت‌هایتان بگویید.

    درست است که این راهکار نمی‌تواند به اندازه دیگر روش‌های ارائه شده، اثرات مثبتی را بر کمپین انتخاباتی شما بگذارد؛ اما یک وب‌سایت، بستر معتبری است که در آنجا می‌تو،د از خودتان بگویید.

    بهترین نمونه متن تبلیغات انتخاباتی 1402 مجلس شورای اسلامیحتما بخو،د: بهترین نمونه متن تبلیغات انتخاباتی 1402 مجلس شورای اسلامی

    بیایید با هم نگاهی به مورد عجیب ترامپ بیاندازیم: به گفتۀ cdmginc در طول انتخابات 2016 ترامپ توانست 99 درصد مردم را متقاعد کند تا پیام کوتاه ارسالی‌اش را باز کنند!

    در مورد بلایای طبیعی و راه‌های پیشگیری از خسارت‌های احتمالی بگویید

    اس‌ام‌اس مارکتینگ تا به حال نمونه‌های موفق زیادی داشته است. به طور مثال دو رییس جمهور اخیر آمریکا نتایج چشمگیری را از ارسال پیامک انبوه گرفته‌اند.

    تبلیغات پیامکی – تخفیف ویژه انتخابات 1402