تبلیغات پیامکی برای مکانیکی و تعمیرگاه‌های خودرو

با ارسال مشاوره رایگان خودرو از مشتریان خود دعوت کنید تا برای دریافت پیامک در ،ب و کار شما ثبت نام کنند. مشتریان همچنان در ،ب و کارهایی مش، می‌مانند که اطلاعات ارزشمند و قابل دسترسی را برای آنها ارسال می‌کنند. فهرستی از نکات سریع را در نظر بگیرید که می‌تو،د هر دو هفته یک بار برای ارسال به لیست بازاریابی پیامکی خود برنامه ریزی کنید تا ،ب و کار شما را به خاطر بسپارند.

نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام [نام]، آیا می‌دانستید که خودروی شما به طور متوسط هر ۶ ماه یکبار نیاز به تعمیر و نگهداری دارد؟ علت را در وب‌سایت ما بیاموزید: [صفحه فرود]
  • سلام [نام]، فراموش نکنید که چراغ‌های جلوی خود را تمیز کنید! با کمی آب و صابون، می‌تو،د در هنگام رانندگی در شب بهتر ببینید. بیشتر در وب سایت ما بخو،د: [صفحه فرود]

با تبلیغات پیامکی نیازی به مرتب ، ده‌ها ایمیل، صرف وقت بیهوده برای چت ، با تلفن همراه یا سرمایه‌گذاری کلان برای کمپین‌های بازاریابی ایمیلی و شبکه‌های اجتماعی نیست. در این بررسی توضیح خواهیم داد که چگونه یک سرویس پیامک می‌تواند تعمیرگاه شما به کاربران هدف برساند. همچنین چندین متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو را نیز ارائه می‌دهیم.

ارسال یادآوری خدمات

ارائه درخواست بررسی

ارائه درخواست ارجاع

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/sms-mechanics-auto-repair-s،ps/

تعمیرگاه‌های خودرو به‌ طور مداوم در طول روز چندین قرار ملاقات را رزرو می‌کنند، پس می‌توانند از پیامک برای کمک به مدیریت گردش کار و اجرای روان خدمات خود به مشتریان استفاده کنند. مک،کی‌های مستقل نیز دوش به دوش با زنجیره‌های بزرگ و نمایندگی‌های خدمات سرویس خودرو رقابت می‌کنند. این بدان م،است که تعمیرگاه‌های خودرو باید راهی پیدا کنند تا در میان رقبا خودی نشان دهند.

یک لینک نظرسنجی از طریق پیامک ارسال کنید یا یک نظرسنجی پیام متنی برای جمع آوری بازخورد ایجاد نمایید. بازاریابی پیامکی همچنین دسترسی مشتریان را در صورت داشتن سؤال در مورد خدمات خود آسان‌تر می‌کند.

نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو

ایجاد اعتماد با مشتریان خود بخش مهمی از بازاریابی ،ب‌وکار تعمیر خودروست. در حالی که ا،ر صاحبان خودرو می‌دانند که باید با بررسی‌های منظم تعمیر و نگهداری همراه باشند، ممکن است ندانند که چند وقت یکبار باید خودروهای خود را به تعمیرگاه بیاورند. ارسال پیامک یادآور خدمات می‌تواند به مشتریان شما اطلاع دهد که خودروهایشان چه زم، به خدمات نیاز دارند.

دعوت به شبکه‌های اجتماعی

برنامه‌های وفاداری مشتری

همچنین مک،ک‌ها می‌دانند که در صنعت خودرو، زمان پول است. بنابراین، زم، که صرف کار ن، روی خودروها می‌شود، می‌تواند برای ،ب  کار شما مضر باشد. مشتری، که دیر می‌آیند یا در قرار ملاقات خود حاضر نمی‌شوند، سود شما را کاهش می‌دهند و فرصت‌های قرار ملاقاتی را می‌گیرند که می‌توانستید با سایر مشتریان پر کنید. خوشبختانه ارسال پیامک راه حلی بسیار کاربردی برای رفع این مشکل است.

همیشه به خاطر داشته باشید که از مشتریان خود برای ،ب و کارشان تشکر کنید. ارسال پیامک سپاس یک روز پس از ارائه خدمات به مشتریان نشان می‌دهد که برای شما مهم هستند. همچنین می‌تو،د از پیام‌های تشکر برای یادآوری قرار ملاقات‌های آینده به مشتریان یا درخواست بازخورد استفاده کنید.

نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو

جمع‌بندی

امتیاز به این مطلب

تبلیغات پیامکی برای مک،کی و تعمیرگاه‌های خودرو

تشکر از مشتریان

با ایجاد یک برنامه ارجاع برای ،ب‌و‌کار خود، از قدرت تبلیغات دهان به دهان استفاده کنید. به مشتریان خود اطلاع دهید که اگر مشتری جدیدی را به ،ب‌وکار شما معرفی کنند، می‌توانند پاداش‌هایی مانند خدمات اضافی رایگان و تخفیف‌های ویژه دریافت نمایند.

نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام  [نام]، امیدواریم از ،تیک‌های جدید خود از [نام تعمیرگاه خودرو] راضی باشید! این لینک را برای دوستان و خانواده خود بفرستید و زم، که شخصی قرار ملاقاتی را رزرو کرد، ۱۰ درصد تخفیف در خدمات بعدی خود دریافت خواهید کرد: [لینک]
  • سلام [نام]، از شما سپاسگزاریم که مشتری جدیدی را به [نام تعمیرگاه خودرو] ارجاع دادید! به نشانه قدرد، ما، ۲۰۰ هزار تومان تخفیف برای تعویض روغن بعدی شما وجود دارد: [لینک ملاقات]

دعوت به شبکه‌های اجتماعی

افزودن بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به استراتژی تبلیغاتی شما می‌تواند باعث راحتی ارتباط شما با مشتریان شود تا آنها درباره تعمیر و نگهداری خودرو اطلاعات بیشتری ،ب کند. ۷۰ درصد از مصرف‌کنندگ، که تجربه خدمات مشتری خوبی در رسانه‌های اجتماعی داشته‌اند، در آینده به ،وان مشتری بالقوه عمل کرده‌اند. شما می‌تو،د از لیست بازاریابی پیامکی خود برای دعوت از مشتریان برای دنبال ، شما در شبکه‌های اجتماعی و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید.

نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام [نام]، به جدیدترین نکات و ترفندهای تعمیر و نگهداری خودرو علاقه دارید؟ [نام تعمیرگاه خودرو] را در توییتر دنبال کنید و با ۵ نشانه که ممکن است نیاز به تعویض روغن داشته باشید بیاموزید: [لینک توییتر]
  • سلام [نام]، از بازدید اخیر شما از [نام تعمیرگاه خودرو] متشکریم! برای اطلاع از به‌ روزرس،‌های تبلیغاتی فصلی آینده، ما را در اینستاگرام دنبال کنید: [لینک اینستاگرام]

وقتی مشتری قراری را رزرو می‌کند، می‌تو،د به سرعت یک پیام متنی یک روز قبل از قرار ملاقاتش برنامه‌ریزی کنید تا به او یادآوری نمایید که وسیله نقلیه خود را به تعمیرگاه بیاورد. اگر نتواند آن را انجام دهد یا نیاز به برنامه ریزی مجدد داشته باشد، می‌تواند بلافاصله به شما پیامک ارسال کند. آنها می‌توانند قرار ملاقات خود را تغییر دهند که این موضوع باعث صرفه‌جویی در وقت شما و مشتریانتان می‌شود.

نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام [نام] به نظر می‌رسد شما باید روغن خودروی خود را تعویض کنید! یک قرار ملاقات در [نام تعمیرگاه خودرو] در اینجا تعیین کنید: [لینک قرار]
  • سلام [نام]، این یادآوری برای قرار آینده شما در روز سه شنبه، ۵/۱۱ ساعت ۳ بعد از ظهر است. همراه داشتن مدرک بیمه را فراموش نکنید!
  • سلام [نام]، روز پنجشنبه ۳.۴ ساعت ۱۰ صبح در [نام تعمیرگاه خودرو]  قرار دارید. لطفاً برای تأیید قرار ملاقات خود با C پاسخ دهید.

ارائه درخواست بررسی

نظرات مشتریان نقش مهمی در بازاریابی تعمیر خودرو ایفا می‌کنند و می‌توانند مشتریان بالقوه را تشویق کنند تا با شما تجارت نمایند. پیام‌های متنی جمع آوری نظرات را برای صاحبان ،ب و کار آسان‌تر از همیشه می‌کنند.

مطالعات نشان می‌دهند که ۷۵ درصد از مصرف کنندگان در صورت دسترسی به تلفن همراه، با برنامه وفاداری مشتری درگیر می‌شوند. بازاریابی ،ب و کار تعمیر خودرو خود را با برنامه‌های وفاداری مبتنی بر متن برای تقویت روابط با وفادارترین مشتریان خود تقویت کنید. با توجه به اینکه ا،ر مالکان خودرو هر شش ماه یکبار به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند، می‌تو،د برای حفظ مشتریان پاداش‌های ویژه‌ای ارائه دهید.

نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام [نام]، از ثبت نام در برنامه وفاداری [نام تعمیرگاه خودرو] سپاسگزاریم! مراقب تبلیغات آینده باشید، اما در حال حاضر، با ۱۰ دلار تخفیف در سرویس بعدی خود با کد (FIRST10) شروع کنید: [لینک قرار]
  • سلام [نام]، ۶ ماه از آ،ین بررسی تعمیر و نگهداری خودرو شما می‌گذرد! قرار ملاقاتی را در [نام تعمیرگاه خودرو] تعیین کنید و ۱۵ درصد در هر سرویس اضافی صرفه جویی کنید: [لینک]

نکات مشاوره خودرو

رانندگان جوان‌تر که بیشترین میزان تصادفات رانندگی را دارند، پیامک را به تماس‌های تلفنی و ایمیل ترجیح می‌دهند. با استفاده از پیامک برای نیازهای بازاریابی تعمیر خودرو خود، می‌تو،د با رانندگان بیشتری که نیاز به تعمیر خودرو دارند تماس بگیرید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با