پیامک انبوه تبلیغاتی؛ چرا باید اس ام اس تبلیغاتی انبوه ارسال کرد؟

فردی که با استفاده از پنل برای همه و در هر شرایطی پیامک انبوه تبلیغاتی می‌فرستد.یکی از امکانات فوق‌العاده موثر و مفید پنل اس ام اس، ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با اسم شرکت خودتان است. از نظر روانشناسی، این کار تاثیر بسیار زیادی برای مخاطب دارد و باعث احساس صمیمیت بیشتر با برند شما می‌شود. خبر خوب دیگر اینکه مخاطبان تقریبا تمام پیامک‌های تبلیغاتی‌ای که دریافت می‌کنند را می‌خوانند.

یکی از روش‌های محبوب، پرطرفدار و پربازده برای بازاریابی پیامکی، ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه است. در این روش بازاریابی دیجیتال، پیامک‌هایی با هدف تبلیغات به مخاطبان بسیار زیادی فرستاده می‌شود. ارسال انبوه پیامک‌های تبلیغاتی، با استفاده از سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس انجام می‌شود.

یکی‌دیگر از مزایای بسیار خوبی که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه دارد، این است که اگر کاربر در دسترس نباشد یا تلفن همراهش خاموش باشد پیامک شما حتماً برایش ارسال می‌شود.

شناخت مخاطبان وفادار

پنل پیامکی نرم افزاری آنلاین و تحت‌وب است که برای ارسال پیامک به مشتری، دریافت پاسخ و مدیریت پیام‌ها استفاده می‌شود. فرقی ندارد ،ب‌وکارتان چیست یا چه خدماتی ارائه می‌دهید، برای هر هدف تبلیغاتی می‌تو،د از ابزارهای مختلف پنل اس ام اس برای جذب مشتری و فروش بیشتر استفاده کنید.

مزایای بازاریابی پیامکی

بگذارید با مثال توضیح بدهم. فرض کنید با یکی از دوستان‌تان کار مهمی دارید، ترجیح می‌دهید در شبکه‌های اجتماعی به او پیام بدهید یا مستقیماً برایش اس‌ام‌اس ارسال ‌کنید؟

حالا شاید بپرسید چرا پیامک تبلیغاتی انبوه؟ پاسخ خیلی ساده است. با این روش هم به‌صورت هدفمند مشتری جذب کنید، هم به شماره‌های جدید در هر محله که می‌خواهید پیامک ارسال کنید. البته ارسال پیامک انبوه به همین موارد ختم نمی‌شود و مزایای این روش ارسال را در ادامه برایتان آوردیم:

بانک شماره به‌روز

تصویری نمادین از بانک شماره به‌روز سامانه ملی پیامک برای ارسال پیامک انبوه

ا،ر افراد در این‌‌جور مواقع پیامک را ترجیح می‌دهند، چون سریع‌تر توجه مخاطب را جلب می‌کند، بدون اینترنت هم ارسال می‌شود و می‌توانند زودتر به جواب یا خواسته خودشان برسند. رمز ماندگاری و موفقیت بازاریابی پیامکی هم دقیقاً همین جلب توجه مخاطب و گرفتن بازخورد با،ت.

آیا می‌توان با گوشی شخصی خود پیامک انبوه تبلیغاتی فرستاد؟

پیدا شدن مشتری هدف پس از فرستادن پیامک انبوه تبلیغاتیفرض کنید بعد از کلی هزینه و وقت، بنر بسیار بزرگی طراحی کردید، آن را در یک منطقه خیلی شلوغ و تجاری نصب کردید یا یک تیزر جذاب در شبکه‌های اجتماعی پخش کردید! خب حالا مشکل چیست؟

یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال به پیش‌شماره‌هاست. در این روش شما با دانستن اینکه پیش‌شماره مربوط به کدام شهر است، می‌تو،د به تمام یا تعداد خاصی از این شماره‌ها پیامک انبوه تبلیغاتی بفرستید.

مشکل اصلی هدفمند نبودن این تبلیغات است! ی،ی تبلیغ شما را همه می‌بینند اما به دردشان نمی‌خورد یا حتی ممکن است افرادی که مخاطب شما هستند، این تبلیغ را نبینند. حالا اگر همین کار را با پیامک انجام بدهید (که هم هزینه و هم زمان کمتری لازم دارد)، در حقیقت مخاطبین را به‌صورت هدفمند انتخاب کرده‌اید و احتمال این که نتیجه مثبتی بگیرید، بیشتر است.

مزایا و معایب ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

در ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه نمی‌تو،د از تصویر یا پیام صوتی استفاده کنید. ی،ی باید بتو،د مخاطب، که به تصاویر و ویدئوهای شبکه‌های اجتماعی عادت دارند را با متن‌های بسیار کوتاه به خود جذب کنید.

بهترین سامانه پیامک انبوه

ممکن است شما سرویس یا محصولی داشته باشید که فقط به درد صنف یا شغل خاصی از مردم بخورد. مثلاً اساتید دانشگاه، پزشکان، دبیران، فعالان ساختم،، سهامداران، طلا‌فروشان، مدیران شرکت‌های خصوصی و صنعتی و وکلا گروه‌های مختلفی هستند که در پنل برای ارسال پیامک به آن‌ها دسترسی دارید.

زم، که شما پیامک تبلیغاتی انبوه برای مشتری ارسال می‌کنید، مستقیم و شخصی با او در ارتباط هستید. ی،ی به تلفن همراهِ مشتری، که در اغلب موارد یا توی جیبشان است یا در دستشان، دسترسی دارید. زم، که به موبایل افراد پیام می‌دهید، قطعاً خیلی راحت‌تر و البته کم‌هزینه‎‌تر نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی نظر مشتری را جلب می‌کنید!

بعضی از فعالیت‌ها و خدمات، نیازمند تبلیغات وسیع است. برای همین بانک شماره‌های به‌روز ایرانسل و همراه اول در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند برای هر مشتری در هر نقطه از شهر پیامک ارسال کنند. همانطور که گفتم بعد از ارسال هم می‌تو،د فایل گزارش را به‌صورت ا،ل دریافت کنید.

ارسال پیامک به پیش‌شماره‌های خاص

حرفی که در ابتدای همین مقاله گفتم یادتان هست؟ بازاریابی پیامکی نه‌تنها از بین نرفته است، بلکه هوشمندتر و بهینه‌تر هم شده است. ی،ی از صرفه‌جویی در زمان و هزینه گرفته تا هدف قرار دادن افراد یا مناطق خاص، همگی از مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه هستند.

مثلاً پیش شماره ۰۹۱۲۴۹۱ مربوط به مش،ین ورامین است. می‌توان به تمام یا تعدادی از شماره‌های بازه ۰۹۱۲۴۹۱۰۰۰۰ تا ۰۹۱۲۴۹۱۹۹۹۹ پیامک انبوه ارسال کرد. استفاده از این روش، نظم و گروه‌بندی خاصی را به کمپین تبلیغاتی شما می‌دهد.

به یک صنف خاص پیامک بفرستید!

لیست سیاه مخابرات که پیامک انبوه تبلیغاتی را دریافت نمی‌کند.برخی از کاربران به دلایل گوناگون دریافت هر نوع پیامک تبلیغاتی به سیم‌کارت خود را مسدود کرده‌اند. این افراد به اصطلاح بلک لیست یا لیست سیاه مخابرات خوانده می‌شوند. یکی از معایب ارسال پیامک انبوه این است که این افراد به هیچ‌وجه اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی انبوه را دریافت نمی‌کنند.

محدودیت پیامک ،ی

تصویری از ارسال راحت و سریع اس ام اس تبلیغاتی انبوه به جرات می‌توانم بگویم که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه می‌تواند برای هر ،ب‌وکاری مفید باشد، مخصوصاً برای مشاغلی که در زمینه ارائه خدمات فعالیت می‌کنند. اما چطور؟ بازاریابی پیامکی مزایایی دارد که می‌تواند شما را به همه اه، کاری‌تان برساند و در ادامه مفصل درباره‌اش صحبت می‌کنیم.

ارتباط با مشتری بدون واسطه‌

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه نشان می‌دهد، چه کاربر، از طریق پیامک با ،ب‌وکار شما ارتباط برقرار ،د. حالا این کار چه سودی دارد؟ مزیت این روش دریافت فایل گزارش در فرمت ا،ل است تا بد،د چه مخاطب، پیام شما را گرفتند یا به پیام شما پاسخ دادند. این مخاطبان به مراتب از شما بیشتر ،ید می‌کنند، به‌خوبی با برند و خدماتتان آشنا هستند و اعتماد بیشتری به شما دارند. بنابراین در کمپین‌های تبلیغاتی بعدی‌تان می‌تو،د آن‌ها را به صورت ویژه‌ای مخاطب قرار دهید و برایشان شرایط ویژه‌ای درنظر بگیرید.

مشتریانِ هدفمند

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به اصناف و مشاغل برای بسیاری از ،ب‌وکارها به ،وان یک روش تبلیغاتی پربازده شناخته می‌شود. در ویدئو زیر می‌تو،د به‌طور کامل با این روش ارسال پیامک انبوه آشنا شوید:

معایب ارسال پیامک انبوه

از طرف دیگر، امروزه دیگر ،ی نیست که (حداقل!) یک تلفن همراه در جیبش نباشد. ممکن است همه این افراد به شبکه‌های اجتماعی دسترسی نداشته باشند اما قطعاً همه آن‌ها پیامک دریافت می‌کنند. این ی،ی یک خبر خوب برای شما! چرا؟ چون تقریباً هر ،ی که تلفن همراه دارد می‌تواند مشتری بالقوه شما باشد.

برای همه و در هر شرایطی پیامک بفرستید!

اگر شما هم می‌خواهید این روش تبلیغاتی را امتحان کنید، برای دریافت فوری پنل و ثبت‌نام به صفحۀ اصلی سایت ملی پیامک بروید و اطلاعاتتان را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. اگر هم تجربه‌ای در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی دارید، با ما در میان بگذارید.


سوالات متداول

فردی درحال نگاه ، به پیامک انبوه تبلیغاتی که به دستش رسیده است.حتما همه ما پیامک تبلیغاتی دریافت کرده‌ایم و با آن آشنا هستیم. اما پیامک انبوه تبلیغاتی چیست؟ و چرا باید اس ام اس تبلیغاتی انبوه فرستاد؟

بر اساس مصوبه‌ای اگر شخصی بیشتر از 500 پیامک در روز از سیم کارت شخصی خود بفرستد مجازات خواهد شد. بنابراین ارسال پیامک انبوه از گوشی شخصی ممنوع است و در صورت انجام خط شما مسدود و شامل جریمه می‌شوید.

قبل از اینکه به سراغ چیستی و چرایی ارسال پیامک انبوه برویم، شاید پیش خودتان فکر کنید این روزها با وجود شبکه‌های اجتماعی، هنوز هم بازاریابی پیامکی راه موثری برای تبلیغات است؟ جواب یک بله بلند‌ و محکم است!

درست است که پیامک تبلیغاتی انبوه یکی از پربازده‌ترین راه‌های بازاریابی دیجیتال است؛ اما معایب خاص خودش را هم دارد.

لیست سیاه مخابرات

می‌د،م که در ارسال اس‌ام‌اس فقط می‌توان از کاراکترهای مشخصی استفاده کرد. تعداد این کاراکترها در پیامک ،ی 70 است و شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا پیام خود را در این هفتاد کاراکتر به دست مخاطب برس،د. البته می‌تو،د پیامک را به دو بخش تبدیل کنید اما هزینه‌ای که می‌پردازید هم به اندازه دو پیامک خواهد بود. به همین دلیل همیشه تاکید می‌شود که در نوشتن پیامک تبلیغاتی انبوه باید اختصار را رعایت کرد.

پیامک متنی

آیا اپلیکیشنی برای ارسال پیامک وجود دارد؟

برخلاف تصور بسیاری از افراد بازاریابی پیامکی همچنان قدرت خودش را دارد، اما متاسفانه بعضی از مشاغل به‌درستی از آن استفاده نمی‌کنند! برای همین در ابتدای کار برای بهترین نتیجه، جذب مشتری و فروش بیشتر پیشنهاد می‌کنم حتماً با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه آشنا شوید و بعد ارسال اس ام اس را شروع کنید.

 

پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

درست مانند هر چیز دیگری، اس ام اس تبلیغاتی انبوه هم مزایای و معایبی دارد و شما به ،وان صاحبان مشاغل باید تصمیم بگیرید کدام ویژگی و مزیت آن بیشتر به دردتان می‌خورد و باید از کدام عیب‌ها چشم‌پوشی کنید. بیایید با هم این مزایا و معایب را بررسی کنیم.

مزایای اس ام اس تبلیغاتی انبوه

علاوه‌بر برنامه پیش‌فرض اس ام اس، می‌توان پیامک را با کامپیوتر و سایر برنامه‌ها هم مدیریت کرد. اپلیکیشن‌های ارسال پیامک در محیط ویندوز، اندروید و آی او اس فعال هستند و می‌تو،د از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/،w-to-send-bulk-sms-advertising-2/

برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه باید ابتدا یک پنل از ملی پیامک ب،ید. پس از تهیه پنل، باید به ،مت ارسال انبوه بروید و از آن‌جا کار خود را آغاز کنید. در صورت وجود هر گونه مشکل و ابهام نیز می‌تو،د با بخش پشتیب، تماس بگیرید.

بدون شک همه شما با نحوه کارکرد پیامک آشنا هستید. یک متن کوتاه و جذاب آماده می‌کنید و آن را برای مخاطب‌ ارسال می‌کنید. حالا فرض کنید همین پیامک را می‌خواهید برای بیش از یک مخاطب بفرستید تا از طریق آن، تبلیغات انجام بدهید یا محصولات و خدمات خودتان را معرفی کنید. این همان پیامک تبلیغاتی انبوه است که از طریق پنل به مخاطبان زیادی ارسال می‌شود.

نحوه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به چه صورت است؟

ماشین نوشته درباره پیامک انبوه تبلیغاتی و ارسال پیامک انبوه

سامانه پیامکی چیست؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با