با وجود آگهیهایی که مردم بهطور مداوم در فضای مجازی با آن روبهرو هستند، تبلیغات خارج از منزل یا اصطلاحاً تبلیغات محیطی، قابل چشمپوشی نیست. هنگامی که نام برند خود را در دید عموم مردم قرار میدهید و عابران پیاده یا سواره هر روز با آن روبهرو میشوند، نام ،بوکار شما در ذهن آنها حک خواهد شد. علاوهبر این، طبق تحقیقات انجام شده، مردم با مشاهده تبلیغات دیجیتال یک برند که تبلیغات محیطی آن را نیز دیدهاند، واکنش بهتری نشان میدهند. پس نصب یک یا چند بیلبورد در مکانهای پررفتوآمد شهر در کنار پنل پیامکی یا افزونه پیامک ووکامرس، نظر مردم را نسبت به برند ،بوکار خود جلب خواهید کرد و موجب افزایش رضایت آنها میشوید.
اگر تنها روش بازاریابی ،بوکار شما از طریق تبلیغات محیطی باشد، بررسی اثربخشی و میزان رضایت یا نارضایتی از برند امکانپذیر نیست. بههمین دلیل، در نتایج بهدستآمده از میزان فروش و جذب مشتریهای جدید از طریق تبلیغات، خطا به وجود خواهد آمد. ازاینرو، استفاده از روشهای دیگر تبلیغات، مانند پنلهای پیامکی و افزونههای وردپرسی، تکمیلکننده اطلاعات بهدستآمده از تبلیغات خواهد بود. یکی از این پلاگین موثر برای ارتباط سریع با مشتری، افزونه چت وردپرس است. با نصب این پلاگین در سایت، راه برقراری ارتباط با مشتری خود را کوتاه خواهید کرد.
هزینههای بالا تبلیغات محیطی؛ صرف بودجه بالا برای کمپین تبلیغات محیطی
محدودیت در بررسی اثربخشی کمپین تبلیغات محیطی
تصور کنید افرادی که در ماشین شخصی یا وسایل نقلیه عمومی، در حال حرکت هستند، شاهد تبلیغات برند شما باشند. هدف از تبلیغات محیطی، شناساندن و معرفی برند ،بوکار به افرادی است که در مکان عمومی جمع شدهاند یا در انتظار اتوبوس و مترو ایستادهاند. کمپین تبلیغات محیطی همیشه برای بیزینسها، مزایا بههمراه ندارد. برای جلوگیری از آسیب آن باید مزایا و معایب تبلیغات محیطی را بشناسید و با شناخت آن در مکان و زمان من، برای اثربخشی بیشتر بر شناساندن برند ،بوکار خود استفاده کنید. در این مقاله، به صفر تا صد تبلیغات محیطی و معرفی مزایا و معایب آن میپردازیم.
تبلیغات محیطی و مزایای استفاده از آن برای برندینگ ،بوکار