سروین دکور مشاهده قیمت و خرید انواع پرده زبرا در طرح و رنگ های مختلف

سروین دکور مشاهده قیمت و خرید انواع پرده زبرا در طرح و رنگ های مختلف

شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد. ایده آل ترین مدل زبرا پذیرایی ، پرده گلدوزی شده و طرحدار و گلدار می باشد. البته می توان از پرده های ساده نیز با توجه به هارمونی فضای پذیرایی استفاده نمود. این نوع پرده بیشتر مورد استفاده مکان های اداری و یا بنا به سلیقه افراد در پذیرایی و اتاق خواب قرار می‌ گیرد. همیشه طرح های طبیعت و مناظر طبیعی از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده است.

استفاده از این نوع پرده، علاوه بر کارآیی کمک شایانی به سرزندگی و شادابی بیشتر فضای آشپزخانه خواهد کرد. بد نیست بدانید که مدل پردهای زبرا آشپزخانه با نقوش فانتزی از پرطرفدارترین مدل‌های پرده آشپزخانه در اروپا نیز هست. اگر قصد دارید در دکوراسیون خانه خود تغییری ایجاد کنید و پرده جدیدی بخرید حتما از پرده زبرا استفاده کنید تا بتوانید از تلفیق زیبای تور و پارچه به همراه کارایی فوق العاده آن بهره ببرید.

دیجی پارکت فروشگاه اینترنتی محصولات دکوراسیون داخلی

یکی از نقاط قوت این محصول، قیمت مناسب آن است و نقطه ضعف آن را می‌توان سادگی بیش از حد این محصول دانست که با تمامی سلیقه‌های امروزی همخوانی vistapardeh ندارد. از این جهت، اکثر مشتریان ترجیح می‌دهند که از این محصول برای محیط‌های اداری و تجاری استفاده نمایند. پرده‌های چوبی زبرا نیازی به شستشو ندارند و‌ می‌توان همانند مبلمان چوبی منزل آن‌ها را با دستمال نم دار تمیز کرد. در مورد پرده‌های پارچه‌ای‌ می‌توانید پرده را به آرامی ‌از قاب سقفی جدا کرده و در سطح صاف و مسطحی قرار دهید و با مواد شوینده ضعیف آن را تمیز کنید. دقت داشته باشید که شست‌وشوی بیش از حد‌ می‌تواند از زیبایی و ظاهر آراسته پرده‌ زبرای شما بکاهد.

  • این دو مدل شامل پرده زبرا ایرانی و ترک می‌شود که باعث تغییر قیمت پرده خواهد شد.
  • جدیدترین مدلی که در نوع طرح دار و گلدار می باشند بیشتر برای اتاق خواب و پذیرایی استفاده می شوند.
  • خلاق باشید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که طراحی خانه شما را تکمیل کند.
تنها تفاوت اصلی آنها اين است كه پرده زبرا از دو لايه پارچه تشكيل شده كه لايه های راه راه آن، روبروی يكديگر ايجاد سايه روشن می كند. هنگامی که پارچه ها و توری های این دو لایه بر روی هم قرار می گیرند نور وارد می شود. برای تاریک کردن محیط و جلوگیری از عبور نور با کشیدن طناب زبرا قسمت پارچه ای پر‌ده بر روی توری قرار می گیرد و سبب جلوگیری از ورود نورد می شود. یک موتور الکتریکی کوچک در سیستم ریموت کنترل تعبیه شده است که می توان از فاصله زیاد میزان باز و بسته کردن و نور تابشی را تنظیم نمود و از تمامی حالتهای پرده استفاده کرد. توسط زنجیری که در کنار پرده زبرا قرار گرفته است قابل تنظیم است.

آیا پرده زبرا برای پنجره‌های بزرگ مناسب است؟

مکانیسم ارسی شبیه پرده‌های شید است، با این تفاوت که در ارسی باید پرده کاملاً پایین بیاید تا نور وارد اتاق شود، در حالی که در پرده شید، همین‌ که پرده‌ها در هر نقطه‌ای تنظیم شوند، اتاق روشن یا تاریک می‌شود. پرده زبرا ترک از با کیفیت ترین پرده های موجود در بازار بوده و معمولاً قیمتی بالاتر پرده‌های ایرانی دارد. البته بسیاری از برندهای ایرانی همچون آریا برخی از پرده های با کیفیت خود را با استفاده از پارچه و توری های ترک تولید می کنند.

پرده‌های تولیدی این شرکت به صورت هوشمند، موتوردار و ساده عرضه شده و تغییری شگرف در دکوراسیون داخلی و خارجی به وجود آورده‌اند. می‌توانید با کمک جاروبرقی و یک برس ملایم، قسمت توری پرده‌های زبرا را هر ماه یک‌بار تمیز کنید. هرگز برس جاروبرقی را به‌طور مستقیم روی پرده قرار ندهید و با کمی فاصله یا با کمک یک جوراب روی لوله جاروبرقی، مانع از کشیده شدن پرده به داخل جارو شوید. از بکارگیری تجهیزاتی دیگر مانند سشوار خودداری کنید، چون گرما می‌تواند به ساختار پرده آسیب زیادی برساند.

پرده زبرا – طرح گل سفید طلایی لوکس – کد Lux200

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار