سرویس پیامک صوتی چیست و برای ارسال پیامک صوتی چه باید کرد؟
در زم، که از پنل پیامک استفاده میکنید، در صورتی که برخی از پیامکهای شما به دست مخاطبان نرسند، هزینه آنها به شما بازگردانده خواهد شد. اما در هنگام ارسال پیام صوتی این امر متفاوت است. زم، که شما اقدام به ارسال پیام صوتی کردید، فرقی نمیکند که آن پیام به دست مشتری میرسد یا خیر، زیرا هزینه آن از حساب شما ،ر خواهد شد.
۳-نارضایتی افراد:
پیامک صوتی این روزها توانسته با توجه به مزایای خوبی که دارد، جایگزین بسیاری از روشهای سنتی تبلیغات شود. از مهمترین مزایای پیامک صوتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- امکان ارسال پیامک صوتی به لیست سیاه
از پیامک صوتی میتوان برای تبلیغات، اطلاعرس،، ارسال دعوتنامه و تبریک استفاده کرد.
،بوکارهای بسیاری باید در زمانهای متفاوت اقدام به اطلاعرس، به مخاطبان خود کنند. این مورد مخصوصاً در خصوص ،بوکارهایی که در حوزه سلامت فعالیت میکنند، اهمیت بیشتری دارد. مواردی مانند انجام تستها و آزمایشهای جدید، وجود داروهای جدید و موارد مشابه اگر به درستی به مخاطبان اطلاع داده شوند، باعث میشوند تا مشکلی از مخاطبان حل شود و ،بوکار هم بتواند مسیر خود را به درستی طی کند.
۳- ارسال دعوتنامه
البته میتوان پیامک صوتی را در تعداد پایین با استفاده از گوشی شخصی خودتان نیز ارسال کنید. به ،وان مثال ایرانسل قابلیت ارسال پیامک صوتی را برای کاربران خود فعال کرده است. البته توجه داشته باشید که این پیامها میتواند حدا،ر ۶۰ ث،ه باشند و به ازای هر پیامک صوتی شما باید مبلغ ۹۰ تومان هزینه پرداخت کنید.
در شهر های ایران گویشها و لهجههای متفاوتی وجود دارد. استفاده از این لهجهها برای ارسال پیامک صوتی در آن مناطق باعث میشود تا رضایت و تأثیر بیشتری روی شنوندگان اینگونه پیامها بگذارید و باعث شوید تا آنها به ،بوکار شما علاقه بیشتری پیدا کنند.
۴- کاهش محدودیتها
۲- مهمترین مزایای استفاده از پیامک صوتی چیست؟
در کنار مزایای بسیاری که ارسال پیامک صوتی دارد، استفاده از آن معایبی نیز دارد. از مهمترین معایب پیامک صوتی موارد زیر خواهند بود.
۱- عدم ذخیره پیام صوتی
در صورتی که تبلیغات غیرهدفمند و بدموقع انجام شود، موجب نارضایتی افراد از تبلیغات صوتی میشود و باعث میشود راندمان ارسال پیامک صوتی کاهش یابد.
کاربرد پیام صوتی
اولین نوع تبلیغات با استفاده از صدا پس از ورود رادیو به خانهها شروع شد. امروزه این کار پیشرفت بسیاری کرده و بسیاری از مجموعهها اقدام به ارسال پیامک صوتی برای مخاطبان خود میکنند. این روش تأثیر بسیار زیادی در تبلیغات مؤثر ،بوکارهای متفاوت گذاشته است. در ارسال پیامک صوتی محدودیتهای بسیاری مانند کاراکتر پیامکهای متنی ندارد و مجموعههای متفاوت با استفاده از ویژگیها و مزایای خوب آن که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، از آن برای بهبود وضعیت ،بوکار خود استفاده میکنند.
قبلاً بسیاری افراد اقدام به ارسال دعوتنامههای فیزیکی برای شرکت در مهم،ها، مراسم و موارد مشابه دیگر می،د. اما این روزها با توجه به مشغله بالای افراد، شلوغی مسیرها و بسیاری موارد دیگر، استفاده از پیام صوتی راه بهتری برای این کار است. به راحتی میتوان یک پیام صوتی ضبط کرد و با ارسال آن برای افراد مد نظر، آنها را به برنامه مد نظر خود دعوت کرد. با استفاده از این روش علاوه بر اطلاعرس، من، در خصوص برنامه، میتوان در زمان و هزینه نیز صرفهجویی کرد.
۴- ارسال تبریک
ارسال پیام صوتی به دلایل متفاوتی انجام میشود. برخی از مهمترین کاربردهای پیامک صوتی به شرح زیر است.
۱- تبلیغات
۴- آیا میتوان از گوشیهای خودمان پیامک صوتی ارسال کنیم؟
پیامک صوتی یکی از انواع پیامهای کوتاه است که در آن به جای متن، صدای افراد ارسال میشود . مخاطبان با گوش دادن به این پیامها به شکلی بهتر و تأثیرگذارتر میتوانند موضوع مد نظر ارسالکننده را متوجه شوند.
۳- پیامک صوتی چه کاربردهایی دارد؟
۱- پیامک صوتی چیست؟
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/send-voice-message/
بخش جداییناپذیر پیامک صوتی، استفاده از آن برای انجام تبلیغات متفاوت است. به همین دلیل باید بگوییم که بیشترین کاربرد ارسال پیامک صوتی، کارهای تبلیغاتی است. با توجه به مزایای آن که در پاراگرافهای قبل به آن اشاره کردیم، این روزها مجموعههای بسیاری اقدام به ارسال این نوع پیامک برای مخاطبان خود میکنند. استفاده از این نوع پیامک به ،بوکارهای بسیاری کمک میکند تا بتوانند به اه، کاری خود نزدیکتر شوند و سود مجموعه خود را افزایش دهند.
۲- اطلاعرس،
باید بد،د که عوامل متفاوتی در جذابیت یک پیام صوتی نقش دارند. از مهمترین این نکات میتوان به هیجان و صدای فرد گوینده اشاره کرد.