تفریحات مهیج پارک آبی واتر ورلد ایروان ایلیا گشت

توجه داشته باشید به طور معمول برای افراد مجرد امکان اجازه آپارتمان و سوئیت در ارمنستان وجود ندارد و آپارتمان و سوئیت های ارمنستان تنها به خانواده ها اجاره داده می شود . برای دسترسی به این مجموعه از میدان ریپابلیک (جمهوری) در مرکز این شهر، که حدودا 5/5 کیلومتر فاصله دارد این مسیر را می توان از طریق خیابان های نعلبندیان، هراتسی و میاسنیکان در ده دقیقه با خودرو پیمود. این مدل از سرسره‌ ها معمولاً به این شکل طراحی می‌ شوند که به صورت چرخان و مارپیچی از یک ارتفاع چند ده متری، شما را به سمت یک استخر پر از آب هدایت کنند. یکی از جذابیت‌ های این سرسره آن است که می‌ توانید حتی دو نفره نیز این مسیر را با یکدیگر طی کنید. کلیه محصولات و خدمات ارائه شده در این وبسایت حسب مورد دارای مجوز بوده و شرکت بیسان گشت مهر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت مهر مجری مستقیم تور های داخلی ، خارجی ، طبیعت گردی وتور های ورودی دارای مجوز رسمی به شماره ۹۸۲/۱۲۶/۵۰۱۶ از سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران می باشد.

دنیای آبی ایروان یک پارک آبی است که در خیابان میاسنیکیان در ناحیه نور نورک در پایتخت ارمنستان ایروان واقع شده است. دنیای آب دارای یک پارک آبی روباز به مساحت 2.5 هکتار و یک پارک آبی سرپوشیده به مساحت 0.5 هکتار است. پارک دنیای آبی ایروان امکانات تفریحی و گردشگری متنوعی دارد و گردشگران می‌توانند از فواره‌ها، سرسره‌های آبی، موج‌ساز‌های بزرگ و جکوزی‌های سرد و گرم لذت ببرند.

قسمت رو باز پارک دنیای آب ارمنستان

از طریق مترو نیز می‌توانید به این پارک آبی بروید و نزدیک ترین ایستگاه مترو به این پارک آبی ایستگاه الماست است. شهر بازی پلی سیتی – قاره پیمایکی از بهترین مراکز تفریحی در شهر ایروان ارمنستان که بیشتر برای کودکان و بچه ها گزینه مناسب می باشد البته بزرگسالان نیز می توانند به راحتی از بسیاری از بازی های این مجموعه دنیای آبی ایروان استفاده نمایند. معمولاً سفر به ارمنستان می ‌تواند یکی از سفر‌های جالبی باشد که تجربه می ‌کنید. ویژگی ‌هایی که در خصوص پارک آبی واتر ورلد ارمنستان مطرح شد، تقریباً نیمی از ویژگی‌ های این پارک است. زمانی که برای دیدن از این پارک، به شهر ایروان سفر کنید، خودتان تجربیات بسیار جدید و نوینی را به دست خواهید آورد که در جملات و کلمات گنجانده نمی ‌شوند. به طور کلی در پارک آبی واتر ورلد ایروان می‌ توانید ۴ استخر را پیدا کنید که یکی از آن ‌ها کاملاً به کودکان اختصاص یافته است و ۳ مورد دیگر نیز برای بزرگسالان است.

آخرین مطالب سایت را سریع تر از دیگران دریافت کنید.

تفریحات مهیج پارک آبی واتر ورلد ایروان ایلیا گشت

آکواتک همچنین دارای یک هتل با 29 اتاق، یک باشگاه بدنسازی، یک مرکز توانبخشی پزشکی، و امکانات صخره نوردی است. هتل آکواتک نیز خود دارای استخر سرپوشیده و سرباز می باشد و بسیاری از مسافران مجذوب تفریحات آبی این هتل می شوند. معمولا در بیشتر فصول سال با اقامت در این هتل یک بلیت رایگان برای استفاده از مجموعه پارک آبی دریافت میکنید. اگر قصد شما از سفر به ارمنستان استفاده از این پارک آبی می باشد با توجه به دور بودن این مجموعه از منطقه شهری اقامت در هتل 4 ستاره آکواتک رو به شما پیشنهاد می دهیم.

  • این شهر در دامنه کوه آرارات قرار دارد و همین موقعیت جغرافیایی باعث شده تا آب و هوای این شهر بسیار معتدل و مناسب بوده و همچنین طبیعت بی‌نظیر و چشم‌نوازی داشته باشد.
  • با توجه به انتخاب بازدیدکنندگان و همچنین شرایط فصلی در این شهر می توان از استخرهای روباز و سر بسته این پارک استفاده کرد.
  • بعد‌ها در سال ۲۰۰۸ بخشی دیگر به نام آکواتک که متعلق به هتلی با همین نام است، به این مجموعه اضافه شد.
  • شاید زمانی تنها گردشگران تور ارمنستان را برای آثار باستانی انتخاب می کردند، اما امروزه ارمنستان به کشور پیشرفته تری تبدیل شده است که می تواند تمامی امکانات رفاهی و تفریحی ایروان گردی را برای گردشگران فراهم کند.
  • زمانی که برای دیدن از این پارک، به شهر ایروان سفر کنید، خودتان تجربیات بسیار جدید و نوینی را به دست خواهید آورد که در جملات و کلمات گنجانده نمی ‌شوند.
در زمینی به مساحت ۵/۲ هکتار در شهر ایروان پارکی واقع شده است که دنیای شنا کردن و آب بازی است. پارکی که هم برای یک تفریح خانوادگی مناسب است و هم برای یک تفریح مجردی. پارکی که امکانات تفریحی درجه یکی دارد و در کنار این امکانات با برترین رستوران‌ها از بازدیدکنندگانش میزبانی می‌کند. پارکی که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است و در سال ۲۰۰۸ نیز بخش مهمی به مجموعه‌ی آن اضافه شده است. بخشی سرپوشیده به مساحت نیم هکتار تا این مجموعه قادر باشد در فصل زمستان نیز از بازدیدکنندگانش میزبانی کند.

پارک آبی ایروان Yerevan Water World

درواقع گردشگران ترجیح می‌دهند یک روز از گردش خود را به دیدن این سه جاذبه دیدنی اختصاص دهند. قلعه آمبرد ارمنستان – قاره پیمایکی از بناهای محبوب، معروف و شناخته شده در روستای بیورکان کشور ارمنستان می باشد که در ارتفاعی حدود دو هزار و سیصد متری سطح دریا واقع شده است. پاراگلایدر سواری در ایروان – قاره پیماکشور ارمنستان بواسطه دارای بودن ارتفاعات بلند و کوهستان های بسیار یکی از بهترین گزینه های برای انجان پاراگلایدینگ می باشد. کشور ارمنستان دارای تفریحات متعددی می باشد که در زیر بهترین تفریحات ارمنستان برای شما آورده شده است . پارک آبی داخل سالن با مساحتی ۰٫۵ هکتار با نام Aquatek در سال ۲۰۰۸ میلای افتتاح شد. به قدری که بدون داشتن دلشوره می‌توانید فرزندان‌تان را به آنها ببرید و در انجام بازی‌ها همراهی‌شان کنید.

قسمت روباز مجموعه پارک آبی ایروان، در فصول گرم سال از اول ماه ژوئن تا آخر سپتامبر آماده سرویس دهی به مهمانان و گردشگران است، اما مجموعه سرپوشیده پارک آبی در تمام فصول سال باز است. از‌سوی‌دیگر اگر اسکی روی یخ جذابیت بیشتری برای شما دارد، فصل‌های سرد سال را برای رفتن این پارک آبی انتخاب کنید. در صورتی که قصد سفر به کشور ارمنستان را دارید، بهتر است یک روز و یا حداقل نصفه روز از زمان خود را اختصاص به تفریح در پارک آبی واتر ورلد ایروان بدهید تا بتوانید از هیجانی که در آنجا تجربه می ‌کنید، نهایت استفاده و لذت را ببرید. و در نهایت از آخرین امکانات و خدماتی که در مجموعه پارک آّی دنیای آب ایروان ارائه می‌شود می‌توان به رستوران و کافه اشاره کرد. وقتی چندین ساعت به تفریح و بازی در این مجموعه سپری کردید، به طور حتم احساس گرسنگی خواهید کرد. پیش از آنکه به معرفی و بررسی امکانات و خدمات پارک آبی ایروان بپردازیم، خوب است که یک اطلاعات کلی از کشور ارمنستان شهر ایروان به شما بدهیم تا اگر برای بار اول می‌خواهید به این کشور سفر کنید، کمی درمورد آن اطلاعات داشته باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار