دریچه دسترسی فن کویل کالا کیوسک عایق الاستومری لوله ای دریچه کولر دمپر بین کانالی دریچه بازدید ماینر باکس

اگر دریچه های زیر فن کویل به شکل مناسبی نصب نشوند، ممکن است ظاهر نامناسبی را در محیط به وجود آورند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروهالوفلاشینگدر ارتباط باشید. زمانی که رنگ مورد نظر بر روی دریچه ها پاشیده می شود، لازم است که مراحل نهایی را در کوره طی کند. بی توجهی به دما در این مرحله ممکن است باعث شود که عملیات پخت ناقص انجام شده و این پخت ناقص، بر پوشش دریچه تولید شده، تاثیر نامناسبی ایجاد خواهد گذاشت.

دریچه دسترسی فن کویل کالا کیوسک عایق الاستومری لوله ای دریچه کولر دمپر بین کانالی دریچه بازدید ماینر باکس

در فضاهایی که دریچه های دمشِ هوا به صورت اسلوت طراحی و اجرا شده، برای هماهنگی بیشتردریچه دسترسی فن کویل طرح اسلوت جهتِ تناسبِ نمایِ دریچه دسترسی فن کویل و نمای دریچه های دمشِ هوا، از دریچه دسترسی فن کویل خطی با طرح اسلوت استفاده می‌گردد، که ‌این دریچه دسترسی فن کویل، به وسیله‌ی ورودیهای دریچه اسلوت که بر روی ان نصب شده وظیفه‌ی مکشِ هوا را به درونِ محفظه‌ی فن کویل به عهده می‌گیرد. دریچه دسترسی فن کویل خطی با طرح اسلوت را می‌توان به دوصورتِ وزنه‌ای و لولایی طراحی و تولید کرد. سطحِ بدنه دریچه دسترسی فن کویل خطی با طرح اسلوت به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع پوشش داده می‌گردد.

دریچه های فن کویل گل سقفی یکی از دیگر بهترین و پرفروش ترین انواع دریچه های مورد استفاده در ساختمان ها می باشد که دارای طرح پره ای بوده و در یک یا چند ردیف تهیه می شوند. حفره های موجود در گوشه های این مدل از دریچه ها می تواند عملکرد بسیار خوبی را برای این تجهیزات رقم بزند. دریچه های فن کویل مشبک یکی از قدیمی ترین انواع دریچه های مورد استفاده در سیستم های تهویه مطبوع می باشد که برگشت هوا را بدون هیچ زحمتی به دستگاه منتقل می کند. این مدل از دریچه های از افت فشار جلوگیری کرده و بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان آورد. نمای مربوط به دریچه های فن کویل مشبک بسیار بی نظیر و زیبا بوده و شما می توانید به راحتی از این محصولات در ساختمان های مسکونی خود استفاده کنید.

  • برای استخراجِ ابعادِ قابِ حفره‌ی زیر فن کویل،به اولین نکته‌ای که باید توجه کرد، قائمه بودنِ اضلاع این قاب است.
  • دریچه های فن کویل مذکور مناسب برای استفاده در سقف می باشد که البته برخی از افراد، این تجهیزات را در دیوارهای ساختمان خود نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
  • البته هر کدام از مدل های وزنه ای یا لولایی خود دارای انواع مختلفی می باشند.
  • به طور معمول یک میل است که در صورت افزایش ابعاد درب دریچه زیر فن کویل از ورق ۲۵/۱ میل هم استفاده می شود .
  • اگر دریچه های زیر فن کویل به شکل مناسبی نصب نشوند، ممکن است ظاهر نامناسبی را در محیط به وجود آورند.
  • ابعاد داخل به داخل نیز یکی از عوامل موثر برای تعیین قیمت دریچه زیر فن کویل خطی می باشد.

لازم است بدانید که اگر دریچه های زیر فن کویل به شکل مناسبی نصب نشوند، ممکن است ظاهری بسیار ناپسندی را در محیط مورد نظر خود به وجود آورند. همچنین امکان افتادن آن از دیوار و سقف نیز بر روی اجسام و افراد نیز وجود دارد؛ بنابراین شما می توانید با دقت بسیار بیشتری اقدام به نصب و راه اندازی این تجهیزات داشته باشید و از این طریق بهترین استفاده را از محصولات برای خود به ارمغان آورید. یکی از کوچکترین بخش از سیستم تهویه را فن کویل ها شکل داده اند که مهندسان طراحی این تجهیزات برای تعمیر و نگهداری از فن کویل ها، دریچه هایی را تعبیه و طراحی کرده اند که بتوانند به کمک این دریچه ها دسترسی بسیار راحت تری را به فن کویل مورد نظر خود داشته دریچه زیر فن کویل باشند.

از آنجا که درب این دریچه زیر فن کویل وزنه ای می باشد ، لذا نیازی به قفل و لولا نداشته و کارکرد آن همچون سقف های تایلی می باشد . در این حالت باید از فاصله ی مناسب بین درب و دستگاه فن کویل مطمئن شویم . زیرا در صورت کم بودن این فاصله امکان وزنه ای بودن درب دریچه زیر فن کویل وجود نخواهد داشت . به طور معمول در زیر هر دستگاه فن کویل یا داکت اسپلیت یک چهار چوبه یا حفره ی چهار گوش متناسب با خود دستگاه فن کویل وجود دارد و در حقیقت دریچه زیر فن کویل روی آن نصب می گردد . برای نصب و تثبیت دریچه زیر فن کویل وجود یک کلاف از قوطی ، نبشی یا سازه ی فلزی کناف ضروری می باشد . این کلاف ، پایه ی کار محسوب می شود و دریچه زیر فن کویل به این کلاف پیچ می شود .

دریچه سقفی

قابل تولید است و فریم آن با پیچ مخفی و یا پیچ از روی نما تثبیت میشود . به دلیل پایداری و مقاومت فوق العاده ای که ساختار تشکیل دهنده آن در برابر تغییرات آب و هوا من جمله رطوبت دارد، بیشتر در نواحی گرم و مرطوب چون شمال و جنوب که در کنار دریا هستند و رطوبت این مناطق بسیار بالاست، کاربرد دارند. گروه صنعتی عباس نژاد تولیدات خود را با اتکاء به توان کیفی و کمی و همچنین بهره‌گیری از تجربه متخصصان ساعی خود، با کیفیتی متفاوت به مشتریان عرضه می‌نماید. صورت می پذیرد.برای مناطقی که میزان رطوبت و شرجیِ هوا بالا باشد برای جلوگیری از استهلاک زودرس از جنس پی وی سی می توان استفاده کرد. نظرات حاوی متن تبلیغاتی، متن فارسی با حروف لاتین (فینگلیش)، توهین و الفاظ ناشایست، نمایش داده نخواهد شد.

بهترین نوع دریچه زیر فن کویل برای مناطق مرطوب چیه؟

عامل دیگر در تعیین قیمت این دریچه ها، کیفیت اجرای رنگ کوره‌ای میباشد. نوع و کیفیت رنگ به کار رفته در تولید که باعث زیبایی و تنوع ظاهری دریچه بازدید فن کویل می شود، از فاکتورهای تعیین قیمت نهایی محصول محسوب میشود. بدیهی است که در حالت پیچ از داخل باعث می شود نمای دریچه شکیل تر باشد. اما اغلب در دریچه مدلهای لولایی به خاطر محدودیت در نصب، حالت پیچ از رو به استفاده میگردد. تنوع ساخت دریچه های بازدید فنکوئل زیاد است و با آلومینیوم، ام دی اف و پلاستیک میتوان آن را در هر مدل و ابعادی تولید کرد.

دریچه بازدید فن کویل چوبی

در این بخش از مقاله آشنایی به سوالات احتمالی شما در رابطه با دریچه فن کویل و انواع دریچه زیر فن کویل پاسخ خواهیم داد. در صورت ایجاد پرسش متفاوت با استفاده از بخش نظرات همین مقاله در سریع‌ترین زمان ممکن، جواب خود را دریافت نمایید. از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد درصد بسیار زیادی با دریچه زیر فن کویل ساده تشابه دارد. اما در حالت افقی یا عمودی شیارهای در ابعاد 9 سانتی‌متر بر روی بدنه آن وجود داشته که موجب افزایش تامین هوای بازگشت به سمت فن کویل شده و همچنین شکل درب دریچه را از حالت سادگی خارج خواهد کرد. با نصب دریچه فن کویل امکان تامین هوای مورد نیاز تجهیزات وجود داشته و از طرفی برای تعمیر و سرویس دوره‌ای قطعات فن کویل نیازمند فضای مشخص خواهید بود. اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از بهترین و مدرن ترین انواع این محصولات را دارید، می توانید این فرصت طلایی و بی نظیر ارائه شده از همین وب سایت پیش روی خود را از دست ندهید و هم اکنون بر روی یکی از مناسب ترین انواع دریچه های زیر فن کویل موجود در وب سایت ما کلیک کرده و آن را در سبد خرید خود اضافه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار