احتمال اینکه مشتری از کلمات گیج شده و نتواند منظور شما را متوجه شود، بسیار کمتر است. جمعاً 70 کاراکتر برای آنها ارسال کردید و اصل مطلب را مستقیم گفتید، پس دلیلی برای سردرگمی مخاطب وجود ندارد.
مطمئن باشید که مشتریان قدر پیامهای کوتاه شما را میدانند و از این موضوع خوشحال هستند که با متنهای تبلیغاتی طول، و حوصله سر بر روبرو نشدند. در نتیجه حتماً پیامکها را میبینند و اگر پیام جذاب باشد، ،ید میکنند.
مشتریان در متن تبلیغ گم نمیشوند
برای بسیاری از افراد، موبایل تبدیل به بخشی از هویت آنها شده است، بنابراین ارسال یک پیامک به م،ی آغاز یک ارتباط صمیمی و مستقیم است. سعی کنید متن پیام هم لحنی صمیمی داشته باشد. هیچ مخاطبی پیامهای تبلیغاتی تکراری را دوست ندارد.
تبلیغ محصولات را با پیامک بفرستید
در ادامه به بررسی مزایای ارسال پیامکهای تبلیغاتی میپردازیم و توضیح میدهیم که چرا پیامک یک ابزار من، است.
در کار و وقت خود صرفهجویی کنید
lnk.amaroid.net/s/1FnQXQgD