با درج نام کاربری و رمز عبور، میتو،د به حساب کاربری خود وارد شوید. جهت ارسال تیکت وارد بخش تیکت شوید و از آنجا گزینه ارسال تیکت را انتخاب کنید.
تیکت یک اصطلاح کلی و بینالمللی جهت پرسیدن سؤالات کتبی از واحد پشتیب، است که در قالب یک نامه رسمی فرستاده میشود. در واقع مشتری، درخواست یا پیشنهاد خود را به صورت تیکت برای پشتیب، شرکت میفرستد. کارشناسان حاضر در واحد پشتیب، نیز درخواست مورد نظر را بررسی کرده و بعد از پاسخ به آن، کاربر را از طریق ارسال پیامک مطلع میکنند.
با ارسال تیکت پشتیب، از طرف شما، تیم پشتیب، پنل مربوطه، موظف است نسبت به بررسی تیکتهای مشتریان اقدام کند. سؤالات کاربران را پاسخ دهد و مشکلات را برطرف کند. تیکتها نسبت به راه های ارتباطی دیگر مانند تلفن، ایمیل و چت آنلاین در الویت بالاتری قرار دارند. بنابراین پاسخگویی به آنها با سرعت بیشتری صورت میگیرد.
استفاده از تیکت پشتیب، نه تنها برای ارائهدهنده محصول یا خدمات سودمند است، بلکه برای کاربران و مشتریان نیز مزایایی خواهد داشت. به ،وان مثال ممکن است در برخی موارد مانند برنامهنویسی و وبسرویس، پشتیب، نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد که در آن واحد، امکان پاسخگویی فراهم نباشد. همچنین در مواردی که جهت ارسال پیامک، نیاز به پیگیری اپراتور باشد، از طریق تیکت امکان اطلاع به شما وجود دارد. از مهمترین مزیتهای دیگر آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
- عدم از بین رفتن سابقه درخواستها
- نیاز نداشتن به تکرار مداوم درخواستها از طرف مشتری
- قابلیت ردیابی درخواستها، به دلیل مکتوب بودن آنها
- امکان برقراری مکاتبه و بحث و جدل در رابطه با مشکل تا زمان برطرف شدن آن
- استفاده از همفکری تیمی همکاران پشتیب، جهت برطرف شدن مشکل
برتری تیکت پشتیب، نسبت به راههای ارتباطی دیگر
در ادامه این مقاله از سایت ایده پردازان قصد داریم به آموزش ارسال تیکت پشتیب، بپردازیم. اولین قدم جهت ارسال، با استفاده از لینک مورد نظر، ایجاد حساب کاربری در پنل (sms.ir) است.