هودی مردانه کوک تریکو مدل 63091 فروشگاه پوشاک آنلاین مارومارکت -لباس زئوس

پوشیدن این مدل هودی به علت داشتن زیپ، بسیار راحت‌تر از نوع جلو بسته است. این مدل، گرمای لازم به هنگام کار یا ورزش در خارج از منزل را برای شما فراهم کرده با انواع لباس‌های اسپرت به راحتی ست می‌شود. هودی مردانه بلند نوعی سویشرت جلو بسته ضخیم است که کلاه دارد و دو بند برای تنظیم سایز کلاه دارد.

ما همواره سعی میکنیم تا در کمترین زمان ممکن با کمترین ضریب خطا و با استفاده از شیوه های نوین ثبت سفارش، ارسال و بسته بندی، محصولات خریداری شده را بدست مشتریان عزیز رسانده و روز به روز با نوآوری در این راه قدم برداریم. معمولا در برابر شستشو مقاوم هستند و در اثر شستشو تغییر شکل نمی‌دهند. سویشرت و هودی ورزشی مردانه قابلیت ست شدن با شلوارهای راحتی و اسپرت را دارد. با خرید سویشرت مردانه کلاهدار محدودیتی در ایجاد استایل مورد علاقه خود نخواهید داشت.

در یک کمد لباس مردانه باید کت و پالتوهایی را کنار تی‌شرت و پولوشرت‌ ساده و اسپرت باشد. و همچنین شلوارهای پارچه‌ای، نخی و کتانی تکمیل‌کننده‌ی این لباس‌ها هستند. می توانید از اکسسوری هایی همچون یک جفت جوراب مردانهبا طرح و رنگ هماهنگ با کفش و لباس‌های‌تان می‌تواند نقش زیادی در یک استایل هارمونیک و هودی با جنس عالی جذاب داشته باشد. در خرید سوییشرت و هودی مردانه حتماً به فرم آستین‌های لباس دقت کنید.

موسس برند Stussy شخصی به نام شان در سال 1980 بوده است که برای اولین بار هودی‌های بزرگ و خیابانی طراحی کرد که از مقاومت بالایی برخوردار بودند. وب‌سایت عمدباکس این امکان را در اختیار خریداران و فروشندگان عمده قرار می‌دهد تا به سادگی و با حذف واسطه نسبت به خرید و فروش هودی مردانه اقدام نمایند. عمدباکس یک پلتفرم امن برای معرفی مراکز عمده فروشی و تولید کنندگان است که به شما امکان تجربه یک خرید امن و آسان هودی مردانه را می‌دهد. یکی از روش‌های خریدی که خریداران عمده به صورت عمومی از آن استفاده می‌کنند، مراجعه به مراکز عمده فروشی و بازارهای بزرگ جهت خرید عمده هودی مردانه است. مدل جیب هودی مردانه یا به صورت یک سره در قسمت جلو است که اصطلاحا به آنها جیب کانگرویی گفته می‌شود و یا دو جیب در قسمت پهلو هودی وجود دارد.

هودی مردانه کوک تریکو مدل 63091 فروشگاه پوشاک آنلاین مارومارکت -لباس زئوس

این محصولات را می توانید به صورت آنلاین از سایت آراد برندینگ سفارش دهید. تیشرت آستین کوتاه مردانهدر حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد. تیشرت آستین بلند مردانهدر حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد. محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید.

همچنین تنوع در سایت ما به گونه ای است که شما در هر سن و هر سلیقه ای باشید بتوانید یک مدل متناسب با خود و طبق سلیقه تان پیدا کنید و در سریعترین زمان آن را تحویل بگیرید. امروزه شاهد حضور تعداد زیادی از مراکز عمده فروشی در شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های مجازی هستیم، اما همچنان تعداد زیادی از فروشندگان عمده به طور سنتی مشغول به فعالیت هستند. در مدهای ترند چند سال اخیر هودی جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده به طوری که جزئی از استایل دائمی آقایان به ویژه جوانان شده است. هر گونه استفاده تجاری و ابزاری از این وب سایت به هر نحو با کسب اجازه از مدیریت وب سایت امکان پذیر است و در صورت نقض آن، این مسأله مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت. این هودی نسبت به مدل قبلی که به آن اشاره کردیم، جمع و جورتر است و پفکی نیست. شما می‌توانید برای پیاده روی‌های روزمره خیلی راحت از آنها استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار