همه چیز درباره اتاق فرار ترسناک و نحوه رزرو آن پلی مگ

همه چیز درباره اتاق فرار ترسناک و نحوه رزرو آن پلی مگ

به طور مثال ممکن است در یکی از این بازی‌ها، شما وارد محیطی شبیه به یک حمام عمومی قدیمی شده و متوجه شوید که این مکان، خانه اجنه و ارواح خبیث است و باید از دست آنها فرار کنید. در طول این بازی احتمالا بارها توسط اکتورهایی که نقش موجودات ماورایی یا افراد دیگر را بازی می‌کنند؛ غافلگیر خواهید شد اما باید در نهایت بتوانید معما را حل کرده و از اتاق خارج شوید. دکور واقعی و سناریو جذاب و ترس دلهره آور از ویژگی های اتاق فرار شب شوم است. تمام مراکز اتاق فرار که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند. هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. برای اتاق های فرار ترسناک باید بالای 16 سال باشید و حضور افرادی که کمتر از 16سال دارند، به همراه بزرگتر هم امکان پذیر نمی باشد.

اسکیپ روم ها بر اساس شهر ها

مدت زمان بازی کالبدشکافی ۶٠ دقیقه و درجه سختی آن ۷ از ۱۰ می‌باشد. نظرات افرادی که پیش ازشما در این اسکیپ روم بوده‌اند را بخوانید تا مطمئن شوید که گیم مستر، اکتورها و چیدمان اتاق حرفه‌ای و مناسب است. همچنین باید به موقع به اتاق فرار برسید در غیر این صورت از زمان بازی‌تان کم خواهد شد. تمام تلاش خود را برای یافتن پاسخ و حل معماها انجام دهید تا برنده این بازیهای ترسناک فرار شوید.

اگر این اصل را فراموش کنید و یا به خوبی آن را رعایت نکنید، مطمئن باشید که محال است که بتوانید معمای داستان را حل کنید و با موفقیت خروج و فرار از اتاق را انجام دهید. نکته جالب این بازی این است که هیچ گونه تم، سناریو و یا حتی دکور خاصی در آن وجود ندارد. البته از نظر ریتم معمایی می‌تواند بسیار خاطره انگیز باشد و هر دوست دار معمایی را به چالش بکشد.

بهترین کمیک های مشت آهنین ؛ محافظ شهر جادویی کونلون را بشناسید

در اتاق فرار ترسناک، ماجراها، نورپردازی و موسیقی برای ترساندن شما به کار گرفته شده‌اند. همچنین معمولا در این اسکیپ روم‌ها از اکتورها یا بازیگران هم استفاده می‌شود. اکتورها افرادی هستند که بخش‌هایی از سناریوی اتاق فرار را به صورت تئاتر جلو می‌برند و باید در طول بازی با آنها تعامل داشته باشید تا بتوانید راه خروج از اتاق را پیدا کنید. در اتاق فرار ترسناک، شما با اتفاقات و صحنه‌های دلهره آور روبرو می‌شوید و باید با کنترل ترس و اضطرابتان؛ راهی برای بیرون رفتن از اتاق فرار پیدا کنید.

  • تعداد این اتاق فرارها زیاد بوده و از نظر سناریو، موقعیت مکانی، ژانر بازی و امکانات با یکدیگر تفاوت دارند.
  • گفته می شود بسیاری از ساکنین این هتل به سرنوشتی شوم و اسف‌بار دچار خواهند شد.
  • سعی کنید شک و تردید خود را بیرون اتاق فرار بگذارید و به هر آنچه در داخل منتظر شما است روشن باشید.
  • لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.
  • درجه سختی بازی ۸ از ۱٠ بوده و ۴ تا ۸ نفر می‌توانند در این سناریو شرکت کنند.
زمان بازی ۶٠ دقیقه است و گروه‌های شرکت کننده باید بین ۴ تا ۵ نفر باشند. بله برای سوپرایز تولد عزیزان خود میتوانید قبل از رزرو بازی با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید تا با کمک شما محیط بازی را برایتان آماده کنند، در ضمن هیچ گونه هزینه ایی برای سوپرایز دریافت نمیشود. خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. خیر، پیش‌پرداختی که آنلاین پرداخت میکنید در واقع بخشی از کل هزینه‌ی پرداختی شماست. در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل اتاق فرار تهرانپارس بازی پرداخت می‌کنید. ایمنی با درک اینکه توسعه‌دهندگان چگونه داده‌های شما را جمع‌آوری و هم‌رسانی می‌کنند شروع می‌شود.

بازی رو انتخاب کنید

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار