نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام، جذاب و ترغیبکننده
هیچ یک از اشکال بازاریابی به اندازه پیامکها نرخ اشباع بالایی ندارند. تحقیقات جدید نشان میدهند که پیامکهای تبلیغاتی در ۹۹ درصد از موارد باز و خوانده میشوند. نکته جالبتر زمان باز ، پیامکهاست. به این صورت که اغلب افراد در ۹۰ ث،ه اول پس از دریافت پیامک در صورت دسترسی به گوشی، متن تبلیغاتی شما را میخوانند. با این آمار اگر بد،د که هزینه تبلیغاتی شما برای ،ید پکیجهای پیامک انبوه تبلیغاتی تا چه حد جوابگو خواهد بود، حتماً میتو،د روزی را تصور کنید که کمپین تبلیغاتی شما با موفقیت روبهرو شود.
تنوع تبلیغاتی
از جمله مزایای این شیوه شناخت نام تجاری، افزایش تعامل با مخاطب، افزایش تعداد دنبالکنندگان و افزایش فروش خواهند بود.
چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای اینستاگرام اهمیت دارد؟
شما چه برای تجارت آنلاین خود مثل شعبه اینستاگرام ،بوکارتان تبلیغات کنید، چه برای تجارت آفلاین، باید از یک ساختار منظم برای درک بهتر مخاطبین از پیام تبلیغاتی که می فرستید استفاده کنید. در ادامه به صورت مختصر به ذکر این ساختار میپردازیم که باید از آن برای نوشتن نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام استفاده کنید.
تیتر اصلی به ،وان اولین ،صر تبلیغاتی پیامک است که باید بسیار چشمنواز و ترغیبکننده باشد. در این تیتر باید از یک وعده، خبر فوری، پرسش یا فرمان برای جلب توجه مخاطب خود استفاده کنید.
تیتر فرعی دیگر ،صر سازنده در ساختار متن پیامک تبلیغاتی است که البته گاهی ،بوکارها به صلاحدید خود آن را حذف میکنند. اما در مواقعی که متن خود را با یک سؤال آغاز کردهاید، یک تیتر فرعی میتواند پاسخگوی این پرسش باشد.
محتوای اصلی شما بخش اصلی داستان متن پیامک شماست که باید به صورت مختصر ، مفید و جذاب نوشته شود. فارغ از نوع ،بوکار شما نوشتن محتوای اصلی پیامک به شکل دوستانه میتواند مخاطبان را ترغیب به ع،العمل کند.
در انتها داشتن یک فراخوان به عمل (CTA) تمامکننده پیامک شما خواهد بود. در این بخش میتو،د با قرار دادن لینک پیج یا عبارتی مثل «،ید»، «رزرو» و «بازدید»، مخاطب را تشویق به انجام عمل کنید.
فضای اینستاگرام بسیار بسیار شلوغ است، در نتیجه دیده شدن در این فضا و در بین فشار رقبا بسیار سخت است. پس چه بهتر که خارج از این فضا به دنبال راهی برای افزایش آگاهی از برند خود باشید. نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتوانند راهی بینظیر برای شناساندن برند شما به مشتریان بالقوه باشند. با پیامک میتو،د فارغ از هیاهوی اینستاگرام به مخاطبان نشان دهید که «ما هم در اینستاگرام هستیم و از اینکه شما را به مخاطب خود تبدیل کنیم بسیار خوشحال خواهیم شد».
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/example-instagram-page-sms/
نرخ باز شدن بالا
چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای رشد پیج اینستاگرام مهم است؟
نتایج نشان میدهند که پیشنهادات تبلیغاتی پیامکی اغلب به نتیجه منجر میشوند. وقتی هدف از ارسال پیامکهای بازاریابی ایجاد تعامل، جذب مخاطب و ایجاد انگیزه در وی برای شناخت تجارت باشد و تمامی این اه، در نیاز مشتری گنجانده شوند، در نتیجه شاهد نرخ تبدیل بالایی خواهیم بود. بر اساس آمارها نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتوانند نرخ تبدیل ۲۹ درصدی را به دنبال داشته باشند که این در مقایسه با بسیاری از روشهای تبلیغاتی فوقالعاده به نظر میرسد.
یک پیامک تبلیغاتی من، با یک اقدام به عمل یا فراخوان جذاب میتواند مخاطبان را با برند شما درگیر کند و تعامل بین شما و افرادی که میتوانند روزی به مشتری دائم شما تبدیل شوند را بالا ببرد. شما میتو،د بهترین راهحلها را برای مشتریان خود ارسال کنید یا از طرحهای تخفیفی و تشویقی کمک بگیرید تا نه تنها تعامل با مخاطبین را افزایش دهید، بلکه آنها را ترغیب کنید که روی لینک شما در پیامک کلیک کنند و به صفحه اینستاگرام شما منتقل شوند. پس درگیر ، افراد باید هدف اول شما از پیامک تبلیغاتی باشد.
افزایش مخاطب و افزایش فروش
متن پیامک تبلیغاتی شما برای اینکه بهترین نتیجه را داشته باشد، باید به چیزی بسیار بیشتر از افزایش فروش در قدم اول فکر کند. پس برای رسیدن به این هدف لحن خود را دوستانه نگهدارید و از پیامک در وهله اول برای شناخت بیشتر نام تجاری خود استفاده کنید. در اینجا هدف شما جلب توجه مخاطبین است، پس هنگام نوشتن محتوای تبلیغاتی خود به فروش فکر نکنید و تنها نیاز و سلیقه مشتری را در نظر بگیرید.
درگیر ، افراد در نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام
از دیگر مزایای استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتو،د به افزایش مخاطب و به تبع آن افزایش فروش اشاره کنیم. اگر پیام خود را از طریق پیامک به درستی به مخاطب منتقل کنید، میتو،د منتظر فروش بیشتر باشید. تبلیغات پیامکی در من،تهای خاص، هنگام قرعهکشی و تخفیفات بهترین نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام هستند. این نمونهها تأثیر بسیار شگفتانگیزی روی مخاطب دارند. خصوصاً اگر از عبارات و کلمات تأثیرگذار نیز در نوشتن آنها استفاده کنید، میتو،د شاهد دیدن نتایج بیشتری باشید.
استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام به دلیل نرخ باز شدن بالای پیامک، تنوع تبلیغاتی، نرخ بازگشت سرمایه من، و افزایش نرخ تبدیل از اهمیت زیادی برخوردار هستند.