نمونه متن برای تبلیغ عطر و ادکلن + نکات مهم تبلیغ پیامکی

تبلیغات عطر و ادکلن

نمونه متن برای تبلیغ عطر و ادکلن

  • بین دیده نشدن و درخشیدن فقط دو پیس فاصله دارید.
    خوش بویی را از خودتان دریغ نکنید.
    ۲۰ درصد تخفیف برای اولین ،ید
    فروشگاه عطر (…)
  • اون از طرفدار دو آتیشه عطرهای تلخ مردانه است و ما همه ادکلن‌های تلخ را در فروشگاهمان داریم. فروش ویژه کالکشن عطرهای (…) را از دست ندهید.
    فروشگاه عطر (…)
    آدرس: (…)
  • بهترین برندهای عطر و ادکلن روز دنیا
    با تضمین اصالت کالا
    به فروشگاه (…) سر بزنید.
    آدرس: (…)
  • بهترین عطرهای روز دنیا را
    با همان بود
    همان ماندگاری
    و قیمت من،‌تر از ما ب،ید.
    فروش سمپل‌های اورجینال عطر در سایت (…)
  • شما را با دو چیز قضاوت می‌کنند: کفشی که به پا دارید و بویی که می‌دهید. دومی را ما تضمین می‌کنیم.
  • ،افاتی نباشید، عطر جدایی نمی‌آورد. کادوی تولد امسال عطر موردعلاقه‌اش را با ۲۵ درصد تخفیف از ما ب،.
    فروشگاه عطر (…)
    با (…) سابقه درخشان
  • بوی خوش اولین و ماندگارترین اثری است که در ذهن بقیه می‌گذارید.
    انواع عطرهای روز دنیا با ماندگاری بالا
    فروشگاه (…)
    آدرس: (…)

با الهام از نمونه متن‌های پیامک تبلیغ عطر و ادکلن که در بالا آمده است می‌تو،د خودتان با استفاده از خلاقیتتان متن‌های جذاب و گیرایی بنویسید. هنگام انجام این کار خوب است موارد زیر را در نظر بگیرید.

۱. ارسال پیامک منطقه‌ای را دست‌کم نگیرید

در متن پیامک از نام مشتری استفاده کنید یا تولد او را تبریک بگویید. این کار باعث می‌شود مشتری احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

۶. پیشنهاد شگفت‌انگیز و مدت‌دار

هنگام ارسال پیامک به ،ت، سن یا شغل مخاطب توجه کنید و با توجه به آن متن را نگارش کنید. ارسال پیامک با توجه به نیاز مخاطب باعث می‌شود آن را به مشتری تبدیل کنید.

۳. من،ت‌ها را از دست ندهید

غلط املایی از اعتبار پیامک کم می‌کند و مخاطب احساس می‌کند پیام تقلبی است و آن را حذف می‌کند. برای ارسال پیامک از شماره ایرانسل، همراه اول یا رایتل استفاده نکنید و از سرویس‌های ارسال پیامک استفاده کنید. پیامک تبلیغاتی را در زمان کاری یا در نهایت تا ساعت ۲۰ شب بفرستید.

متن را کوتاه بنویسید اما در همان متن کوتاه تمامی نکات مهم را بنویسید. کوتاهی متن نباید باعث شود درک آن سخت شود.

۸. نوشتن راه تماس

عطر و ادکلن

عبارات جذاب برای متن پیامک تبلیغات عطر

  • فروش انواع ادکلن‌های برند
  • ،ید و فروش ادکلن مستقیم و بدون واسطه
  • ،ید ادکلن با تخفیف بالا از عمده‌فروشی
  • خوشبوترین ادکلن‌های موجود در بازار
  • ارسال عمده انواع عطر و ادکلن برند
  • در فروش ادکلن با ما همکار شوید
  • با بوی عطرهای ما خاص شوید.
  • ادکلن‌های ما را ب،ید و مقایسه کنید
  • ،ید عطرهای اصل با مشاوره رایگان
  • تنوع عطرهای مد روز را با ما تجربه کنید.
  • همیشه خوشبو باشید.
  • عطر خوشبو ویژه افراد سخت پسند
  • در مهم،‌ها با بوی عطر خود همه را شگفت‌زده کنید.
  • ادکلن را ۳۰ روز بعد از ،ید پس بده
  • اصالت تمام عطرهای خود را با مدرک ثابت می‌کنیم.
  • از ،یه ب، و در ایران تحویل بگیر
  • ۲۵ درصد تخفیف برای ،ید ادکلن‌های (نام برند)
  • ثابت کنید ادکلن ما اورجینال نیست و ۲ میلیون جایزه بگیرید.
در بازار رقابتی عطر و ادکلن معرفی فروشگاه خود به مردم کار سخت و در عین حال تأثیرگذاری است. در این مقاله نمونه متن متن برای تبلیغ عطر و ادکلن آورده شده است سپس چندین عبارت یا جمله برای ،یب ، و الهام گرفتن در انواع مختلف تبلیغات آمده است. در انتها به نکات مهمی که خوب است هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغات عطر و ادکلن در نظر بگیرید اشاره شده است.

متن برای تبلیغ عطر و ادکلن
متن تبلیغات عطر

متن پیامک تبلیغ عطر و ادکلن

  • اگر می‌خواهید خوش بویی وجه تمایز شما با دیگران باشد. از محصولات متنوع و باکیفیت ما غافل نم،د.
    فروشگاه عطر و ادکلن (…)
    آدرس اینستاگرام:‌ (…)
  • تخفیف ویژه روز عشاق
    تنها تا آ، این هفته
    تمامی عطرها و ادکلن‌های ما را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنید.
    فروشگاه عطر (…)
    آدرس: (…)
  • فروش آنلاین انواع عطر و ادکلن با ارسال رایگان
    کافی است برند و محصول موردنظر خود را انتخاب کرده و هزینه را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید.
    فروشگاه عطر (…)
    شماره تماس: (…)
  • رایحه خوش عطرهای اورجینال
    رد بوی مسحورکننده
    ماندگاری بالا
    در همین نزدیکی شما
    زمان را از دست ندهید و به فروشگاه (…) در آدرس زیر سر بزنید.
    آدرس: (…)
  • ،ید مستقیم و بدون واسطه ادکلن‌های اصل از ،یه را با ما تجربه کنید
    تنوع عطر را در فروشگاه آنلاین (…) در ببینید.
    آدرس سایت: (…)
  • اگر می‌خواهید در مهم، همگی را متعجب کنید از عطرهای خوشبو با ماندگاری بالا ما استفاده کنید.
    فروشگاه عطر (…)
    تلفن تماس: (…)
  • در انتخاب عطر من، تردید دارید؟
    در فروشگاه ما مشاوره رایگان بگیرید تا از ،ید خود پشیمان نشوید.
    فروشگاه عطر (…)
    آدرس: (…)
  • اگر فروشنده آنلاین عطر و ادکلن هستید، می‌تو،د عطرهای ما را با قیمت عمده تهیه کنید.
    فروشگاه عطر (…)
    شماره تماس: (…)
  • اگر خاص بودن برای شما مهم است عطرهای ما را فراموش نکنید.
    آدرس اینستاگرام فروشگاه عطر (…): (…)
  • یک بار ،ید کنید و بارضایت کامل مشتری دائم ما شود.
    انواع برند و ادکلن مد روز را در فروشگاه (…) ببینید.
    ارسال به تهران و شهرستان‌ها

اگر فروشگاه عطر شما تازه تأسیس است می‌تو،د پیامک معرفی فروشگاه را به تمامی تلفن‌های همراه همان منطقه ارسال کنید.

۲. ویژگی‌های مخاطب را در نظر بگیرید

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/perfume-ads-sms/

پیامک تبلیغاتی عطر و ادکلن

نتیجه‌گیری

پرسش‌های پرتکرار

  1. بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی چه هنگام است؟تا قبل از ساعت ۲۰ شب زمان من،ی است. از ارسال پیامک تبلیغاتی در صبح زود نیز خودداری کنید.
  2. چه مدت زمان برای درنظر گرفتن تخفیفات من، است؟زمان فروش ویژه نباید خیلی کوتاه مثلا ۱ روز یا خیلی طول، مثلا ۱۰ روز باشد.
  3. معرفی کدام راه ارتباطی در متن پیامک تبلیغاتی مفیدتر است؟راه‌های ارتباطی سریع مانند آدرس صفحه اینستاگرام یا آدرس سایت که با یک کلیک می‌تواند محصولات را ببینید من، است.

برای افرادی که با خود مشتری همراه می‌آورند امتیازات ویژه در نظر بگیرید و آن را از طریق پیامک به مشتری‌های دائمی خود اطلاع‌رس، کنید.

۵. شخصی‌سازی کنید

تخفیفات و فروش ویژه را اطلاع‌رس، کنید. روز عشاق، عید نوروز، روز مادر یا پدر و تولد اشخاص از جمله من،ت‌های من، ،ید عطر هستند.

۴. استفاده از مشتری راضی برای تبلیغات

پیامک عطر و ادکلن

نکات مهم در نوشتن متن برای تبلیغ عطر و ادکلن

فراموش نکنید که راه ارتباطی سریع مانند آدرس اینستاگرام یا شماره تماس همراه با کد شهر را نیز در پیام بگنج،د. آوردن لینک کامل اینستاگرام باعث می‌شود مشتری با یک کلیک بر آن وارد صفحه اینستاگرام شود. همچنین نوشتن شماره همراه با کد شهر تماس گرفتن را ساده‌تر می‌کند.

۹. اعتبار پیامک را بالا ببرید

برای فروش ویژه و تخفیفات خود مدت مشخصی تعیین کنید و آن را در متن پیامک بگنج،د. زمان در نظر گرفته نباید خیلی کم یا خیلی طول، باشد. در صورت کم بودن مدت زمان مشتری ممکن است نتواند برنامه‌ریزی کند و در صورت طول، بودن آن نیز ممکن است آن را به روزهای آ، موکول کند و در نهایت آن را فراموش کند.

۷. متن کوتاه و کامل باشد

امتیاز به این مطلب