برای ایجاد یک کمپین پیامکی در مقایسه با انواع دیگر نظرسنجیها، به هزینه کمتری هر پیام نیاز است. به علاوه، ارسال پیامهای متنی و پیوندهای نظرسنجی به مخاطبین انبوه آسان است. با توجه به نرخ باز شدن بالاتر، این یک ابزار بازاریابی مؤثر برای جمعآوری بازخورد مشتریان و دانستن نگر،های آنهاست.
…
…
مراجعهکننده گرامی کیفیت خدمات درم، مرکز پزشکی … چگونه ارزیابی میکنید؟
- عالی
- خیلی خوب
- متوسط
- بد
مزایای نظرسنجی پیامکی
ارسال نظرسنجی و دریافت پاسخ یک بخش است. اما چگونه میتو،د تمام اطلاعات را پیگیری کنید؟ به همین دلیل است که ا،ر مشاغل از نرمافزار نظرسنجی (SMS) برای جمعآوری پاسخهای لحظهای در یک مکان، ردیابی فعالیتهای مختلف و مشاهده گزارشهای پاسخها، تحویلها، کل پیامهای ارسال شده در یک ماه، باز بودن نظرسنجی و نرخ پاسخ و بسیاری موارد دیگر استفاده میکنند.
سه نمونه از نظرسنجی پیامکی برای شروع
اگر پایگاه مشتریان زیادی دارید، حفظ ارتباط با همه آنها میتواند چالشبرانگیز باشد. نظرسنجی پیامکی یک راه ساده برای حفظ ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد آنها به طور منظم است. میتو،د از آن برای پرسیدن سؤالاتی در مورد تجربه آنها در مورد محصول یا خدمات شما، نظر آنها در مورد خدمات مشتری یا هر مورد دیگری که برای شما مهم است استفاده کنید.