مدل کیک تولد پسرانه 51 کیک ماشین لاکچری و خفن ستاره

تم‌ها با توجه به جنسیت و سلیقه افراد، به انواع گوناگونی تقسیم‌بندی می‌شوند که در این مقاله به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. در سنین بالا تر هم برای خرید تم تولد انتخاب های سختی نخواهید داشت و در صورتی که تم های پسرانه برای او مناسب به نظر نمی رسید، میتوانید با مراجعه به بخش بزرگسال، تم های ساده تر و سر سنگین تر را مشاهده کنید. برای سفارش اینترنتی تم تولد می توانید به هر تعداد از محصولی که دوست دارید را با توجه به تعداد مهمانتان به سبد خرید خود بیافزایید و یا اینکه با پشتیبامی وب سایت تماس بگیرید و تلفنی سفارش خود عروسک جوجه را ثبت کنید. با سفارش کیک های پرسپولیسی و استقلالی غرور مردانه ای را به جشن تولد دلبندتان هدیه کنید. از کیک تولدهای با شکل تانک و کلاه های رئال مادرید و بارسلونا غافل نشوید.

طراحی لباس فرزندتان به شکل لباس سیندرلا، استفاده از گل‌های سفید و آبی و تزئین میز با عروسک‌های سیندرلا، جشنی فوق‌العاده و باشکوه را برای شما به ارمغان می‌آورد. با هم قصه های شیرین کودکانه را ببینیماینجا یک دنیا کارتون و انیمیشن داریم! از میان 310 دسته بندی متنوع و نزدیک به 20هزار عنوان کارتون، هر چه دوست دارید انتخاب کنید و رایگان ببینید.

مدل کیک تولد پسرانه 51 کیک ماشین لاکچری و خفن ستاره

تم پاپیون، یک تم لاکچری و شیک است که برای مناسبت‌های گوناگون و در هر سنی قابل اجرا است. تزئین دکوراسیون منزل، ست پذیرایی و کیک به شکل پاپیون، برای این تم زیبا توصیه می‌شود. این تم برای مردانی که علاقه‌مند به ورزش بسکتبال هستند، سورپرایز ویژه‌ای است که آنان را غافلگیر می‌کند. برای بهتر دیده شدن این تم، سفارش کیک به شکل توپ بسکتبال ایده جالبی خواهد بود.

  • کلاه فانتزی طرح کلانتر که این محصول از جنس پارچه و پلاستیک می باشد و با نشان ستاره مانند پلیس از جنس پلاستیک تزیین شده است.
  • امروزه مدل های متنوعی برای لباس پلیس ناجا در نظر گرفته شده است، تمامی این محصولات به صورت بچه گانه نیز در بازار عرضه می شود و شما می توانید در سایز مورد نظر خود از سایت اینترنتی میلی جون نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.
  • در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و می خواهید در مورد خرید لباس پلیس ناجا بچه گانه اصلی سوالی بپرسید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و اطلاعات دقیق تری را دریافت کنید.
  • در سنین نوجوانی پر طرفدار ترین تم تولد پسرانه، تم های مربوط به ورزش فوتبال می باشد که از پرسپولیس و استقلال گرفته، تا بارسلونا و یونتوس هم طرفداران خود را دارند.
  • قنادی اینترنتی ناتلی در کنار شماست تا با آگاهی از تمام موارد روحی روانی جنسی بهترین انتخاب و کیفیت را به شما هدیه کند.
تمام لوازمی که در پکیج های تم تولد ماهورا ارائه می شود داراری مرغوب ترین کیفیت، با کیفیت ترین رنگ و بهترین دوام هستند. همچنین وسایلی اعم از بادکنک های هلیومی و لاتکس، برف شادی، شمع های فانتزی و وسایل آتش بازی از دیگر لوازمی هستند که در تولد ها کاربرد دارند و می توانید بصورت اینترنتی همه ایت موارد را در یک پکیج بسته بندی شده تهیه کنید. مشتری های ساکن تهران می توانید در قسمت نهایی سفارش قبل از تسویه حساب تاریخ و بازه زمانی ارسال را بین ساعات ۱۱ الی ۱۹ انتخاب کنید. حتما قبل از ارسال با شما تماس گرفته می شود و هماهنگی های لازم برای ارسال مرسوله انجام می شود. سفارشات شهرهای دیگر در روز بعد از ثبت سفارش با پست پیشتاز ارسال می گردد. همچنین اگر برای کیک تولد، به دنبال یکقنادی معتبرهستید، بازدید از لیست کیک دیزاینرها و قنادی های شهر های ایرانسایت سوربان را فراموش نکنید.

تم تولد موسیقی

این تم با داشتن ظروف، کلاه و کیک تولد صورتی، نمونه کامل و ایده آل یک تم تولد محسوب می‌شود. از آنجایی که انیمشین خرس‌های مهربان برای دختران ماندگار است، بدون شک تم تولد آن نیز خاطره‌انگیز هست. تزئین کاپ کیک‌ها به شکل خرس، یکی از برترین ایده‌های این تم تولد، به شمار می‌رود.

در تم تولد کهکشان، استفاده از ستاره‌های چشمک زن زردرنگ که به دیوار می‌چسبند و همچنین سیاراتی که از سقف آویزان شده باشند، فانتزی خواهد بود. خب اینجا نوبت به بزرگسالان می رسد و لازم است اشاره ای به این موضوع داشته باشیم که تم تولد بزرگسال هم به به میزان تم های دخترانه و پسرانه فروش دارد. پسر ها اصولا در سنین زیر 10 سال که هنوز علاقه مندی خاصی به یک ورزش، حرفه و یا موضوعی پیدا نکرده اند، دوست دارد تم تولد برای آن ها یک کاراکتر الهام بخش کارتونی باشد. تعدادی از تم تولد های پسرانه که بیشترین فروش را در ماهورا دارند، موارد زیر می باشند؛ شاید انتخاب شما هم یکی از این موارد باشد.

کلاه فانتزی طرح کلانتر که این محصول از جنس پارچه و پلاستیک می باشد و با نشان ستاره مانند پلیس از جنس پلاستیک تزیین شده است. کلاه ناخدا فانتزی ( کاپیتان کشتی ) که این محصول از جنس پارچه و پلاستیک بوده و به زیبایی تزیین شده است. تمام هر آنچه که از یک فروشگاه اینترنتی مورد انتظار بود به حقیقت پیوست. پاسخگویی مودبانه و سریع٬ آماده سازی بموقع سفارش و ارسال بسیار محتاطانه و بسته‌بندی ضربه‌گیر دار. پرنسس‌های والت دیزنی هیچ وقت برای دختران قدیمی نمی‌شوند و دختران در هر سنی که باشند، باز هم آن‌ها را دوست دارند.

کیک تولد با تم پلیسی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار