خرید و قیمت کرم ضد آفتاب خارجی ایرانی رنگی و بی رنگ 5 مهر

رنگ کرم‌های ضد آفتاب می‌تواند بژ، برنزه یا روشن باشد و با توجه به رنگ پوست خودتان بهتر است آن را یک درجه روشن‌تر انتخاب کنید تا طبیعی به نظر برسد. برخی از انواع رنگی ضد آفتاب‌ها، خواص درمانی نیز دارند و برای مثال ضد آکنه هستند. کرم‌ های ضد آفتاب، حداکثر محافظت از لایه‌های پوستی شما را در برابر تشعشعات زیان بار خورشید (UVA و UVB) را انجام می‌دهند. این محصولات ضد آب و ضد تعریق هستند و بسیار با دوام بوده و ماندگاری طولانی مدت دارند.

خرید و قیمت کرم ضد آفتاب خارجی ایرانی رنگی و بی رنگ 5 مهر اگر کودک‌تان 6 ماه دارد یا بزرگ‌تر است، می‌توانید برای او از ضد آفتاب کودکان طیف گسترده با SPF 30 یا بالاتر، طبق دستورالعمل روی تیوب کرم، استفاده کنید. زمانی که کودک خارج از منزل است، کرم ضدآفتاب باید تقریباً هر دو ساعت یک‌بار یا طبق دستورالعمل آن، تجدید شود. برای پوشاندن تمام پوست‌تان که در معرض نور خورشید قرار دارد، از مقدار کافی ضدآفتاب استفاده کنید. اغلب بزرگسالان حدود 30 گرم کرم، معادل پر شدن یک لیوان کوچک، برای پوشاندن تمام بدن‌شان نیاز دارند.

کرم ضد آفتاب شون SPF 50 رنگی طبیعی مناسب پوست های معمولی تا خشک

ضدآفتاب‌های اویل فری معمولا با اصطلاح ضدآفتاب فاقد چربی در بین مردم رایج هستند. این ضدآفتاب‌ها به عنوان بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست چرب شناخته می‌شوند. در ترکیبات آن به جای چربی و روغن از سیلیکون استفاده شده است. کرم های ضدآفتاب مردانه و کودک مای با spf 50 نیز بدون رنگ هستند. در لاین مای 5 کرم ضد آفتاب فاقد رنگ با spf 30 تا 60 تولید شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه https://shalba.com/ اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. SPF 30 اجازه می دهد تا حدود 3 درصد از اشعه UVB به پوست شما برخورد کند. SPF 50 اجازه می دهد تا حدود 2 درصد از این اشعه ها عبور کنند. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

  • برخی از افراد با بثورات پوستی و خارش شدید واکنش های آلرژیک شدیدی نشان می دهند.
  • باور کنید که استفاده از یک کرم ضد آفتاب خوب بیشتر از روشهایی مانند بوتاکس پوست صورت شما را بهتر نشان می دهد.
  • در بین محصولات پوستی ایرانی، برندهای مختلفی تولید کننده انواع کرم ضد آفتاب هستند.
  • همچنین دارای پوشانندگی بالای پوست و در عین حال بافتی نرم و سبک هستند.
  • علاوه بر اینها، ثابت شده که ضد آفتاب از علائم قابل مشاهده پیری مانند خطوط ریز، لکه های تیره و شل شدن پوست، جلوگیری می کند.

بنابراین اکثر پزشکان متخصص پوست و مو کرم ضد آفتاب با SPF 30 درصد را کافی می‌دانند. افرادی که پوست چرب‌ تری دارند، خرید ضدآفتاب شیمیایی را به معدنی/فیزیکی (ساخته شده با اکسید روی) ترجیح میدهند، زیرا ضدآفتاب شیمیایی نسبت به ضدآفتاب‌ معدنی خشک ‌تر میباشد. کرم های ضد آفتاب می توانند عارضه های خارش دار روی پوست ایجاد کنند که به ایجاد بثورات قرمز و برآمده منجر شوند. گاهی اوقات، بثورات به تاول های پر از عفونت در اطراف فولیکول های مو تبدیل می شوند. اگر در هر فصلی به هر دلیلی بیرون از خانه هستید، حتماً از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و مرتباً آن را اعمال کنید. با این کار وقتی پا به سن بگذارید، ظاهری جوان و شاداب خواهید داشت.

شامپو بدن بچه

در نهایت با توجه به اهمیت استفاده از ضدآفتاب بهتر است از ضدآفتابی استفاده کنید که دوست دارید. چرا که اگر ضدآفتابی همه موارد توصیه شده را داشته باشد ولی شما راغب به استفاده از آن نباشید، ارزش ندارد. آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند حداقل از کرم هایی با SPF30 استفاده کنید، که از پوست شما در برابر 97٪ از اشعه های UVB خورشید محافظت می کند.

اسپری و موس مو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار