ساخت شماره تلفن مجازی در کوتاه‌ترین زمان


بررسی روش ساخت شماره مجازی در کوتاه‌ترین زمان
راهنمای مطالعه

در این مقاله به بررسی روش‌های ،ید شماره تلفن مجازی پرداختیم. به‌طورکلی دو روش رایگان و غیررایگان برای ساخت شماره تلفن مجازی وجود دارد که در این مطلب به‌طورکامل شرح دادیم. به دلیل نجدپدیت‌های پرداخت بین‌آلمللی در ایران معمولا روش‌های رایگان مورد استفاده قرار می‌گیرند. بااین‌حال استفاده از راه‌های غیررایگان برای ساخت شماره مجازی امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

MightyCall یکی از روش‌های دیگر ساخت شماره مجازی است که مبتنی بر فضای ابری کار می‌کند. برنامه mightycall امکان ساخت شماره تلفن مجازی را برای برقراری تماس‌های تلفنی، ارسال پیام کوتاه متنی و صوتی، انتقال تماس و ضبط هوشمند تماس را ارائه می‌دهد.  این برنامه در بسته‌های اشتراکی با شروع قیمت از ۲۰ دلار، خدمات بیشتری را نیز ارائه می‌دهد. به‌طورکلی استفاده از خدمات بیشتر این برنامه منجر به بهبود تجربه مشتری می‌شود. این کار مشابه با امکاناتی است که با نصب افزونه دیجیتس برای یک ،ب‌وکار ایجاد می‌شود. ارسال پیام کوتاه برای پیگیری سفارش، رمز یکبار مصرف و خوشامدگویی به کاربر از امکانات این افزونه است که بهبود سفر مشتری در بیزینس را به‌همراه دارد.

اگر قصد ساختن شماره مجازی برای تلگرام و برنامه‌های دیگر دارید، ساده‌ترین روش ،ید شماره مجازی است. این شماره مجازی امکان دریافت یا ارسال را فراهم می‌کند؛ علاوه‌بر این،  با فعال ، دریافت تماس، شما می‌تو،د بر روی خط موبایل ایران خود تماس‌های تلفنی را دریافت کنید.

برای ،ید شماره مجازی چند روش پیش روی شماست. اگر ،ب‌وکاری با سیستم Voice over Internet Protocol (VoIP) یا همان تلفن ابری دارید، است از ارائه‌دهنده VoIP شماره مجازی را به بسته فعلی خود اضافه کنید. این هزینه به طور کلی ماهیانه ۵ تا ۱۰ دلار برای هر شماره برآورد شده است.

قبل از آشنایی کامل با انواع روش‌های ساخت شماره تلفن  مجازی باید بد،د که به‌طورکلی دو روش رایگان و غیررایگان برای این کار وجود دارد. ازآنجایی‌که ما در ایران با محدودیت‌های پرداخت بین‌المللی بسیاری روبه‌رو هستیم، ابتدا روش رایگان را شرح خواهیم داد.

استفاده از اپلیکیشن‌های رایگان؛ راهی برای ساخت شماره تلفن مجازی

مراحل ساخت شماره مجازی رایگان در برنامه Temp Number چیست؟

اپراتورهای متعددی در کشور خدمات مختلفی برای توسعه ،ب‌وکار مثل ساخت شماره تلفن مجازی و ارسال پیامک را رائه می‌دهند؛ برای مثال سیستم ،ت دهی مطب یکی از خدمات زیرمجموعه ارسال پیامک انبوه است که در سایت‌ّای مختلفی ارائه می‌شود. برای دریافت شماره تلفن مجازی و استفاده از اپلیمیشن‌ و سایت‌های خارجی به این سایت‌ها مراجعه کنید. اگر سوالی در مورد ،ید شماره مجازی دارید، با ما در ،مت نظرات به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگویتان باشیم.


منبع: https://farazsms.com/making-a-virtual-p،ne-number/

برنامه Temp Number یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی برای ساخت شماره‌های مجازی کشورهای مختلف است. شماره‌های ارائه شده از سمت این برنامه کیفیت خوبی دارند؛ ازاین‌رو رضایت کاربران این برنامه درصد بالایی را به خود اختصاص داده است.  در ادامه نحوه ساخت شماره مجازی رایگان، مراحل ساخت شماره در این برنامه را توضیح خواهیم داد.

  1. دانلود و نصب برنامه Temp Number
  2. وارد برنامه Temp Number شده و روی دکمه Get Free Number کلیک کنید.
  3. از بین لیست کشورها، ریجن مورد نظر خود را برای گرفتن شماره مجازی رایگان انتخاب کنید.
  4. در لیست شماره‌های مجازی ارائه شده، شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید.
امکان ساخت شماره تلفن مجازی با دو روش رایگان و غیررایگان

روش دوم داشتن شماره تلفن مجازی؛ ،ید شماره مجازی

استفاده از اپلییکیشن‌ها و سایت‌های خارجی در بیشتر موارد فقط با داشتن شماره مجازی امکان‌پذیر است؛ بنابراین در اختیار نداشتن شماره‌ مجازی شانس استفاده از امکانات کم‌نظیر بعضی از منابع خارجی را از شما می‌گیرد. ازاین‌رو روش‌های متعدد رایگان و غیررایگ، برای ساخت شماره تلفن مجازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بعضی از این روش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان صادر ، شماره مجازی را ایجاد می‌کنند. اگر شما نیز قصد ساخت شماره تلفن مجازی را دارید، مطالعه این مطلب کوتاه را در کمتر از چهار دقیقه از دست ندهید.

ساخت شماره مجازی با دو روش رایگان و غیررایگان امکان‌پذیر است

،ید شماره مجازی؛ روشی غیررایگان برای داشتن شماره تلفن مجازی

،ید شماره تلفن مجازی؛ یکی از خدمات فراز اس‌ام‌اس

به‌طورکلی اگر قصد ،ید شماره مجازی را برای ،ب‌وکارتان دارید، روش‌های رایگان را در ابتدا مورد ارزیابی قرار دهید؛ چراکه کاهش هزینه‌های جانبی هر چند کمی مثل ،ید شماره تلفن مجازی برای هر ،ب‌وکاری ضروری به شمار می‌رود. علاوه‌بر این هزینه، برای استفاده از خدمات تبلیغاتی ضروری هر ،ب‌وکار از بسته‌های رایگان استفاده کنید. برای مثال ارسال پیامک گروهی یکی از روش‌های اجرای استراتژی تبلیغات است که به دو صورت رایگان و غیررایگان در اختیار بیزینس‌های مختلف قرار می‌گیرد. این نوع خدمات در بعضی از سایت‌های ارائه‌دهنده به‌طور محدود و برای افزایش رفاه حال مشتریان رایگان نیز عرضه می‌شود.

استفاده از برنامه‌های رایگان؛ یکی از روش‌های ساخت شماره مجازی

در صورت استفاده از شماره مجازی برای ساخت اکانت، کد فعالسازی در ،مت inbox در اختیار شما قرار می‌گیرد. فعالسازی شماره مجازی برای استفاده از هوش مصنوعی نیز کاربرد دارد. هوش مصنوعی ابزاری است که شما را به دنیای گسترده‌ای از اطلاعات وارد می‌کند. با استفاده از ابزار هوش مصنوعی و به‌ویژه چت جی پی تی، پاسخ همه سوالات خود را برای پیشرفت سب‌وکار می‌گیرید. این برنامه امکان ارائه طیف گسترده‌ای از اطلاعات را مثل ایده‌های متن تبلیغاتی برای جذب مشتری غذا تا روش‌های دکوراسیون محل کار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برنامه Textnow یکی از اپلیکیشن‌های معتبر برای ساخت شماره مجازی رایگان است که برای نصب در انواع گوشی‌های آیفون و اندروید در فضای وب قرار گرفته است. این برنامه یک شماره مجازی رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای تماس‌ها، پیام‌های متنی و پست صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با