سئوی خارجی یا off-page seo چیست و چه اهمیتی دارد؟ سئولب -بهترین بک لینک

سئوی خارجی یا off-page seo چیست و چه اهمیتی دارد؟ سئولب

با راهکارهای ارائه شده در این مقاله می‌توانید جلوی حملات سئوی منفی علیه وب‌سایت خود را بگیرید. شما با اندکی صبر و ایجاد شبکه بک لینک خودتان می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای و بدون هیچ ترسی از جریمه گوگل، همین میزان نتیجه را از بک لینک های خودتان بگیرید. الکسا در سال 2022 به کار خود خاتمه می دهد و بی شک سئوکاران و وبمستران و کسانی که در حوزه آنالیز سایت فعالیت می کنند به دنبال جایگزین مناسب برای الکسا هستند. در این مقاله سعی کردیم که بهترین ابزارها و سایت هایی که می توان به عنوان جایگزین الکسا استفاده کرد معرفی کنیم با ما همراه باشید.

  • GMB روی وب سایت شما نیست و نباید فراموش کنید که تمام تلاش خود را روی سئو خارجی وب سایت خود متمرکز کنید.
  • همیشه به خاطر داشته باشید که برای گرفتن بک لینک به سراغ وب سایت‌هایی بروید که از نظر موضوعی با سایت شما همخوانی دارند.
  • ایجاد صفحات کاربری در شبکه های اجتماعی همچون LinkedIn، Facebook، Instagram، Tweeter و… به بالاترین آمار بازدید سایت می‌انجامد.
  • به عنوان مثال، لینکی از یک وبلاگ معمولی، ارزشی مشابه با لینک یک وب‌سایت خبری پربازدید یا هر وب‌سایت قابل اعتماد دیگری در اینترنت را ندارد.

ولی بگذارید به شما بگویم این روش سئو خارجی سایت هنوز هم تاثیرات مثبت خود را دارد. هر سایتی با هر هدفی، علاوه بر صفحه‌ی خانه، یک یا چند صفحه‌ی مهم دارد. زمانی که در مورد سئو خارجی حرف می‌زنیم باید علاوه بر داشتن دیدی کلی درمورد وب‌سایتمان، اعتباری بیشتری برای این صفحات مهم در نظر بگیریم. این موضوع زمانی ارزش بیشتری پیدا می‌کند که به دنبال لینک سازی خارجی هستیم. عبارت بهترین هدفون بلوتوثی را سرچ کردم و در سایت‌های مختلف شروع به خواندن مقاله کردم.

سئو on-page چیست؟

به همین دلیل، معمولاً ارزش این را دارد که به همه افرادی که نام تجاری شما را بدون لینک دادن ذکر می کنند، مراجعه کنید و از آنها بخواهید “منشن مورد نظر را قابل کلیک کنند”. منشن های دارای لینک منشن هایی هستند که به دلیل وجود لینک همراه نام آنها، کاربر می تواند به منبع اصلی ارجاع داده شود . منشن های بدون لینک زمانی است که نام منبع ذکر شده است، ولی هیچگونه لینکی برای ارجاع کاربر به منبع اصلی وجود ندارد. پیوندها و سایر سیگنال های خارج از سایت پایه و اساس الگوریتم گوگل را تشکیل می دهند.

  • لینک های به دست آمده به صورت دستی پس از یک فعالیت عمدی سئو به دست می آیند.
  • به عبارت دیگر ، ارزش بک لینک های قدرت بالا، بسیار بیشتر از بک لینک های قدرت پایین است.
  • به طور کلی درسئو offpage سایت طبیعی بودن لینک بیلدینگ بسیار مهم می باشد و اینکه از چه سایت هایی باید دریافت شوند و بر طبق چه اصول و پارامتر هایی ، در حیطه ی تخصص یک سئو کار قرار می گیرد .
  • قراردادن پست‌هایی شامل معرفی خدمات، تخفیفات دوره ای، برگزاری جشنواره، قرعه کشی و… بازدید موثری را به‌سمت وب سایت، روانه خواهد کرد.
  • برای استفاده از ویدئو مارکتینگ در سئو خارجی تنها کافی است که ویدئوهای جذاب و حرفه‌ای تولید کنید؛ سپس آن را به همراه لینک و توضیحات در سایت‌های مخصوص اشتراک ویدئو قرار دهید.

همچنین شما می توانید لینک صفحه مربوط به ویدئو خود را در آن قرار دهید. اگر هر نوعی از محتوا را ایجاد کرده اید که ارزش به اشتراک گذاری دارد، دریغ نکنید که در صنعت خود با اینفلوئنسرها همکاری کنید. به آنها بگویید وبسایت شما را بررسی کنند و در صورت تایید به شما ارجاع دهند. اطمینان حاصل کنید که لینک ها را از دامنه های کاملاً مرتبط دریافت می کنید. هدف اصلی این شبکه اجتماعی بهبود کسب و کارها و آشنا کردن آن ها با یکدیگر است. برای مثال نگارش محتوا، لینک سازی داخلی، بهینه سازی تگ ها، سئو عکس و موارد بیشمار دیگر.

روشهای ارتقاء Off-page سئو

می‌توان گفت سئوی خارجی نوعی تبلیغات است که برای بهتر دیده شدن سایت و معرفی فعالیت خود انجام می‌دهید. همان طور که می‌دانید در مبحث سئو عواملی مختلفی دخیل هستند با آگاهی داشتن از این عوامل و انجام آن‌ها می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید. در این مقاله قصد داریم در مورد بهینه‌سازی خارجی سایت یا همان سئو Off Page صحبت کنیم و از نحوه عملکرد آن روی موتورهای جستجو اطلاعات لازم را به دست بیاوریم . سئو on-page شامل اقدامات مستقیمی است که می تواند در وب سایت شما انجام شود تا رتبه آن در نتایج جستجو نمایش داده های مرتبط سایت بهترین بک لینک بهبود یابد.

سئو offpage

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار