رانندگان جوانتر که بیشترین میزان تصادفات رانندگی را دارند، پیامک را به تماسهای تلفنی و ایمیل ترجیح میدهند. با استفاده از پیامک برای نیازهای بازاریابی تعمیر خودرو خود، میتو،د با رانندگان بیشتری که نیاز به تعمیر خودرو دارند تماس بگیرید.
همچنین مک،کها میدانند که در صنعت خودرو، زمان پول است. بنابراین، زم، که صرف کار ن، روی خودروها میشود، میتواند برای ،ب کار شما مضر باشد. مشتری، که دیر میآیند یا در قرار ملاقات خود حاضر نمیشوند، سود شما را کاهش میدهند و فرصتهای قرار ملاقاتی را میگیرند که میتوانستید با سایر مشتریان پر کنید. خوشبختانه ارسال پیامک راه حلی بسیار کاربردی برای رفع این مشکل است.
تعمیرگاههای خودرو به طور مداوم در طول روز چندین قرار ملاقات را رزرو میکنند، پس میتوانند از پیامک برای کمک به مدیریت گردش کار و اجرای روان خدمات خود به مشتریان استفاده کنند. مک،کیهای مستقل نیز دوش به دوش با زنجیرههای بزرگ و نمایندگیهای خدمات سرویس خودرو رقابت میکنند. این بدان م،است که تعمیرگاههای خودرو باید راهی پیدا کنند تا در میان رقبا خودی نشان دهند.
ارائه درخواست ارجاع
با تبلیغات پیامکی نیازی به مرتب ، دهها ایمیل، صرف وقت بیهوده برای چت ، با تلفن همراه یا سرمایهگذاری کلان برای کمپینهای بازاریابی ایمیلی و شبکههای اجتماعی نیست. در این بررسی توضیح خواهیم داد که چگونه یک سرویس پیامک میتواند تعمیرگاه شما به کاربران هدف برساند. همچنین چندین متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو را نیز ارائه میدهیم.
ارسال یادآوری خدمات
تشکر از مشتریان
ایجاد اعتماد با مشتریان خود بخش مهمی از بازاریابی ،بوکار تعمیر خودروست. در حالی که ا،ر صاحبان خودرو میدانند که باید با بررسیهای منظم تعمیر و نگهداری همراه باشند، ممکن است ندانند که چند وقت یکبار باید خودروهای خود را به تعمیرگاه بیاورند. ارسال پیامک یادآور خدمات میتواند به مشتریان شما اطلاع دهد که خودروهایشان چه زم، به خدمات نیاز دارند.
افزودن بازاریابی رسانههای اجتماعی به استراتژی تبلیغاتی شما میتواند باعث راحتی ارتباط شما با مشتریان شود تا آنها درباره تعمیر و نگهداری خودرو اطلاعات بیشتری ،ب کند. ۷۰ درصد از مصرفکنندگ، که تجربه خدمات مشتری خوبی در رسانههای اجتماعی داشتهاند، در آینده به ،وان مشتری بالقوه عمل کردهاند. شما میتو،د از لیست بازاریابی پیامکی خود برای دعوت از مشتریان برای دنبال ، شما در شبکههای اجتماعی و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید.
نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو
- سلام [نام]، به جدیدترین نکات و ترفندهای تعمیر و نگهداری خودرو علاقه دارید؟ [نام تعمیرگاه خودرو] را در توییتر دنبال کنید و با ۵ نشانه که ممکن است نیاز به تعویض روغن داشته باشید بیاموزید: [لینک توییتر]
- سلام [نام]، از بازدید اخیر شما از [نام تعمیرگاه خودرو] متشکریم! برای اطلاع از به روزرس،های تبلیغاتی فصلی آینده، ما را در اینستاگرام دنبال کنید: [لینک اینستاگرام]
یک لینک نظرسنجی از طریق پیامک ارسال کنید یا یک نظرسنجی پیام متنی برای جمع آوری بازخورد ایجاد نمایید. بازاریابی پیامکی همچنین دسترسی مشتریان را در صورت داشتن سؤال در مورد خدمات خود آسانتر میکند.
نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو
- سلام [نام]، در مقیاس ۱ تا ۵، به [نام تعمیرگاه خودرو] چقدر امتیاز میدهید؟ ۱- بسیار ناراضی، ۲- ناراضی، ۳- خنثی، ۴- راضی، ۵- بسیار راضی
- سلام [نام]، از بازدید اخیر شما از [نام تعمیرگاه خودرو] متشکریم! لطفاً یک لحظه وقت بگذارید و یک نظرسنجی سریع درباره تجربه خود پر کنید: [لینک نظرسنجی]
نظرات مشتریان نقش مهمی در بازاریابی تعمیر خودرو ایفا میکنند و میتوانند مشتریان بالقوه را تشویق کنند تا با شما تجارت نمایند. پیامهای متنی جمع آوری نظرات را برای صاحبان ،ب و کار آسانتر از همیشه میکنند.