اسکیپ روم تهرومز-آل اسکیپ

اسکیپ روم تهرومز-آل اسکیپ

در این اتاق فرار سناریوهای متعددی پیاده سازی شده اند و همگی به شدت مورد توجه افراد در گروه های سنی مختلف قرار گرفته اند. به عنوان مثال، Patient Zero 2150 شرایطی را پیاده سازی می کند که شما نجات دهنده سیاره از بیماری مهلک و کشنده هستید. از دیگر گزینه های بسیار پرطرفدار و البته ترسناک در میان اتاق فرارهای فرانسه می توان به panik room اشاره کرد. در این بازی مهیج ۶۰ دقیقه زمان دارید و باید بتوانید در این مدت، از سرنوشت آخرین ساکنین این خانه مطلع شوید.

اتاق فرار موزه تسخیر شده

مدت زمان این بازی‌ها بین ۶٠ تا ۷۵ دقیقه بوده و تعداد نفرات مجاز برای ورود به اتاق‌ها بین ۴ تا ۶ یا ۴ تا ۷ نفر می‌باشد. اگر شما هم از افراد دسته دوم هستید و به چالش‌های این‌چنینی مثل حل معما و تجربه فعالیت‌های هیجانی واقعی علاقه دارید، این مطلب برای شماست تا با بهترین اتاق فرارهای تهران آشنا شوید و تجربه‌ای متفاوت به‌دست آورید. هر یک از اسکیپ روم ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند و سناریوهایی که در آنها اجرا و پیاده سازی میشود، تاثیر بسیار زیادی بر میزان رضایت افراد خواهد داشت. اتاق فرار وست روم برای فراهم کردن شرایط بسیار عالی و کاملا مهیج برای افرادی که علاقه زیادی به تجربه ترس دارند، اتاق فرار قربانی را اجرا نموده است.

شعبه‌های مختلف اسکیپ کیوب موجب شده است، تا درمعرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهراننیز، اسمی از این اتاق فرار هیجان انگیز باشد. برای معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهران، باید به اسکیپ پلن اشاره کنیم. این اتاق فرار با دارا بودن جذاب‌ترین سناریو‌های معمایی می‌تواند نظر شرکت کنندگان در اتاق فرار را جلب کند. پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده در این اتاق فرار، بهترین سطح از سرویس دهی را دارند. توجه داشته باشید که برای شرکت در این اتاق فرار، نیاز به پیش زمینه قبلی ندارید و همه چیز توسط پرسنل قبل از شروع سانس اتاق فرار برای تیم شما، شرح داده می‌شود. پیدا کردن ترسناکترین اتاق فرار در تهران شاید کمی مشکل به نظر برسد.

لیست کامل بهترین اتاق فرار های کرج – بخش اول

روند بازی هم داستانی سیاسی را دنبال می‌کند که شما و تیمتان بخشی از آن هستید. الان دیگه تعداد اتاق های فرار ترسناک انقدر زیاد شده بقیه ژانرهای اسکیپ روم توش گمه و باید بگردی ببینی کجا اسکیپ روم هیجانی معمایی داره، دقیقا برعکس سال 97 که اتاق فرار معمایی پر بود. همه افراد به دنبال اتاق فرار ترسناک ای هستند که بتوانند با انتخابش، دیگر نیازی به رقبای دیگر و اتاق فرار ترسناک غیری نداشته باشند.

بدون شک صداگذاری حرفه‌ای و ترسناک و دکوراسیون جالب این مجموعه هیجان بازی را برای شما چندین برابر می‌کند. اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر سیلیکون ولی اتاق فرار توسط این دانشجوی ژاپنی طراحی و عملی شد. درجه سختی بازی ۸ از ۱٠ بوده و ۴ تا ۸ نفر می‌توانند در این سناریو شرکت کنند.

  • یکی از سخت‌ترین و دشوارترین اتاق فرارهای تهران، همین اتاق فرار کشتی دزدان دریایی است.
  • تجربه یک اتاق فرار ترسناک با دکور خاص و طراحی متفاوت را در اتاق فرار اسم من سیدنی است تجربه کنید.
  • یکی از بازی های ترسناک و معمایی که میتوانید لحظاتی پر اضطراب و هیجانی را با دوستان خود بگذرانید.

یکی از مهیج ترین اسکیپ روم هایی که در واشنگتن دی سی می توانید تجربه کنید، INSOMNIAمی باشد. در محیطی با چیدمان و طراحی ترسناک، سناریوهای مختلفی از قبیل دزدان دریایی، مومیایی و تایتانیک شبیه سازی شده است. در این بازی تیمی متشکل از ۲ تا ۸ نفر باید بتوانند معماهای مختلف را حل کنند و در کنار ترس، دورهمی دوستانه و مهمانی به سبک هالیوود را در آن تجربه کنند. بازی اتاق فرار ترسناک که در حال حاضر در حال برگزاری است بازی بی گناه است. داستان زن و مردی که پس از سالها بچه دار میشوند اما کودک آنها دچار معلولیت ذهنی و جسمی و زن از همسرش میخواهد تا وی را بکشد، اما او این کار را نمیکند و سالها بعد کودکشان در یک آتش سوزی جان خود را از دست میدهد.

این اتاق فرار جذاب، با دارا بودن سناریو‌های متنوع، تمامی نیازهای شما را برای داشتن روزی جذاب پاسخ می‌دهد. اسکیپ مستر از بهترین اتاق فرار در تهران است که می‌توانید به همراه دوستان‌تان به آن سری بزنید. اسکیپ روم ترسناک سوئینی تاد یکی از ترسناک ترین و مهیج ترین اسکیپ روم ها در تهران می باشد که شما را در شرایط بسیار استرس زا قرار داده و تنها راه رهایی از این شرایط حل کردن معماهایی با سطح سختی متوسط خواهد بود. ایده و داستان پنهان پشت سناریوی این اسکیپ روم، از داستان سوئینی تاد؛ آرایشگر دیوانه خیابان فلیت نشات گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد اسکیپ روم اکشن زیر اقدام کنید. ماجرا از این قرار است که شما به‌همراه دوستان خود برای استخدام به یک به یک شرکت مراجعه می‌کنید، این شرکت در حال برنامه‌ریزی یک کلاهبرداری بزرگ است. پس از پرکردن فرم شما متوجه می‌شوید که به اصطلاح برای شما پاپوش دوخته شده است و یک ساعت وقت دارید تا از این پاپوش خلاص شوید. مجموعه موظف است قبل از شروع بازی از ترس‌های آنی که در سناریو وجود دارد شرکت‌کنندگان را مطلع کند. بخش یازده تیمارستان آبان محل نگهداری بیماران قاتل و با درجه خطر بالا است و به همین جهت همواره تحت مراقبت های ویژه ای قرار دارد و گزارش های روزانه از این بخش به مراکز امنیتی ارسال می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار