اسپیکر سونی V43 نمايندگي سونی فروشگاه لاله استور

اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت می‌گردید، اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XB43 گزینه مناسبی خواهد بود. از مهم ترین ویژگی های اسپیکر ایستاده سونی قابلیت حمل و اتصال بی سیم و وزن آن است که بصورت چمدان چرخ دار قابل حمل است تا در هر جشن و مهمانی اوقات لذت بخشی را فراهم کند. اسپیکر ایستاده سونی با بلوتوث بصورت بی سیم به تلفن همراه شما متصل می شود و به صورت همزمان دوستان شما هم می‌توانند متصل شده و آهنگ های خود را پخش کنند. در این سری اسپیکرها پخش کننده دی وی دی DVD بصورت یکپارچه در دستگاه و با خروجی HDMI قرار گرفته است. اسپیکرهای ایستاده از نورپردازی حرفه ای به نام پارتی لایت Party Light و رقص نور مجهز شده اند تا فضای خوشایندی ایجاد کنند. یکی از سوالات همیشگی مشتریان و البته یکی ازدغدغه های اصلی آنان قیمت باند سونی است.

اسپیکر سونی V43 نمايندگي سونی فروشگاه لاله استور

شما می توانید هر محصولی را که در سایت موجود نمی باشد از سایت آمازون سفارش دهید و کمتر از 20روز آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین ورودی های میکروفن و ساز و دکمه های تنظیم صدای میکروفون بر روی اسپیکر قرار دارد. دکمه های DJ و ولوم تنظیم میزان صدای اسپیکر sony v43 نیز بر روی پنل بالایی قرار دارد. سونی در قسمت جلوی اسپیکر v43 از دو عدد میدرنج eight سانتیمتری استفاده نموده. و صدا را با وضوح و فشار صحیح بهبود یافته برای فرکانس های میانی پخش می کند. این بدان معنی است که هنگام رقصیدن یا آواز خواندن به همراه آهنگ های مورد علاقه خود ، می توانید از صدای واضح تری لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کولاو مدل F801

این اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است، بدین وسیله در مهمانی و جشن هایتان می توانید به راحتی آن را جابجا کنید. برای مثال، اسپیکر سونی v90 دارای رقص نور شگفت انگیزی است که برای برگزاری مراسم‌ها عالی به نظر می‌رسد. صفحه کنترل لمسی، پشتیبانی از Wi-Fi و انواع تکنولوژی‌های گوناگون دیگر قابلیت‌های آن هستند. چنین ویژگی‌هایی در بسیاری از مدل‌های دیگر این برند نیز به چشم می‌خورند. مثلا، اسپیکر سونی xp700 از 5 جزء مختلف تشکیل شده و 245 وات خروجی کلی صدایش است.

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی سونی مدل Sony Transportable Bt Srs-xb43

فروشگاه اینترنتی بهار یکی از بهترین بسترها برای خرید اینترنتی لوازم خانگی مورد نیاز شما در بازار الکترونیک ایران است . اگر به دنبال اسپیکرهای خاص و متفاوت می‌گردید که از لحاظ قیمت به‌صرفه بوده و همه ویژگی‌های مثبت یک باند را داشته باشد ما دو نمونه از بهترین اسپیکرهای سونی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اسپیکرها با داشتن قیمت مناسب و طرح زیبا توانسته‌اند در جذب مشتری بسیار موفق عمل کنند. اگر مایل به شناخت این دو مدل اسپیکر هستید، مطالب زیر را بخوانید. به همین علت یکی از بهترین انتخاب‌ها خرید باند سونی است که علاوه بر قابلیت حمل، از کیفیت صدا مطلوبی برخوردار هستند. می‌توان به نورپردازی حرفه‌ای و رقص نور و پخش صدا 360 درجه اشاره کرد.

امکانات پخش کننده و اسپیکر سونی

در اسپیکر سونی مدل Sony XP500هنگام پخش ژانرهای موسیقی که به ضربات اضافی نیاز دارند، MEGA BASS سونی را فعال کنید یا از LIVE SOUND برای شبیه سازی صدای تنظیمات کنسرت زنده استفاده کنید. این باعث می شود بتوانید یک صدای واضح و متعادل را در اسپیکر سونی دریافت کرده و اتاق و میهمانی خود را از صدای موسیقی های دلنشین خود، پر کنید. با دو ورودی میکروفون ، شما و مهمانان خود می توانید آواز خود را با آهنگ های دلخواه خود همراه کنید. متناوباً ، با اتصال گیتار به یکی از ورودی ها و استفاده از سونی v43 به عنوان آمپ گیتار ، یک لایه راک اند رول اضافه کنید.

  • مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23برای مشاهده قیمت و خرید اسپیکر سونی روی دکمه کلیک کنید.
  • به همین علت یکی از بهترین انتخاب‌ها خرید باند سونی است که علاوه بر قابلیت حمل، از کیفیت صدا مطلوبی برخوردار هستند.
  • این اپلیکیشن یکسری ویژگی‌های بیشتر را در اختیار https://www.asilbekharid.com/ شما قرار می‌دهد.
  • سونی از خوش نام‌ترین و بزرگترین شرکت های تولید لوازم الکترونیکی در جهان است که از سال 1946 فعالیت می‌کند و توانسته در سراسر دنیا طرفداران زیادی را بدست آورد.
  • بلندگوهای X-balanced در این محصول قادر است که صدا را به صورت غنی تر و واقعی تر و در مساحت بیشتری منتشر سازد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار