آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex -ایران ارز دیجیتال

این کیف پول هم بسیار کیف پول مطمئن و امنی است ! اگر شما در این مسیر با ضرر پوزیشن خود را نبندید و قیمت بیت کوین به 64000 تتر برسد، این به آن معناست که هم اکنون ضرر شما به اندازه 16000 تتر است که به اندازه ی کل سرمایه ی اصلی شما در این معامله می باشد. این بدان معناست که مبادلات انجام شده در CoinEx محدود به معیارهای خاص ارزی نیستند. CoinEx اقدامات امنیتی مختلفی را بر روی پلتفرمهای خود ایجاد کرده است و از اعتبار یک صرافی مطمئن و قابل اعتماد برخوردار است. بمباران رسوایی ها توجه مخاطبین صرافی ها را به خود جلب کرده و دو علت کنترل ریسک ضعیف و عملکرد ضعیف دلایل این حوادث امنیتی را نشان می دهد. کد ارسالی به ایمیل خود را وارد کنید و پسورد دلخواه را دو بار در کادر ها وارد کنید(این دو بار نوشتن آدرس ایمیل برای جلوگیری از اشتباه نوشتن ایمیل است) در نهایت گزینه I’ve read and accept coinEx terms of service را فعال کنید و روی sign up کلیک کنید.

کد ارسال شده به ایمیل را وارد کرده و رمزی برای حساب کاربری خود انتخاب نمایید. اگر بخواهیم از نظر حجم تبادلات و میزان کاربران این دو صرافی را بررسی کنیم بدون شک انتخاب اول و آخر ما بایننس خواهد بود. برای تغییر زبان اپلیکیشن موبایل روی عکس پروفایل کلیلک کرده از بخش Language زبان فارسی را انتخاب نمایید. اگر شما بدون تغییر دادن ای پی وارد صرافی شوید و معامله انجام دهید ممکن است پس از مدتی حساب شما در صرافی بسته شود.

در کنار این موارد می توان به کانال تلگرام ، صفحه اینستاگرام و حساب کاربری در توئیتر اشاره کره که به زبان فارسی راه اندازی شده و کاربران می توانند از این طریق از آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده از طرف کوینکس مطلع شوند. در این بخش لیست ارز های دیجیتال به صورت طبقه بندی مشاهده می شود؛ می توان تغییرات دوره های زمانی متفاوت، ارزش بازار هر ارز، ارزش معاملات در بازه های زمانی متفاوت، آخرین قیمت و تغییرات قیمت در ۷ روز گذشته را مشاهده کرد؛ این صفحه در بالای خود، دسته بندی های متفاوتی از ارز ها را به نمایش می گذارد، شما با استفاده از این دسته بندی ها می توانید گروه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دقت کنید که رمز عبوری قوی برای حساب خود انتخاب نمایید. بخش دیگری در این صفحه وجود دارد که شما در صورت داشتن معرف باید کد آن شخص را در این بخش وارد کنید. با توجه به اینکه امکان استفاده از امکاناتی مانند بازار مارجین و فیوچرز برای کاربران ایرانی به صورت قانونی در بسیاری از صرافی ها با دشواریهای زیادی همراه است، از این رو در اختیار داشتن یک صرافی بینالمللی با این شرایط میتواند یک فرصت بزرگ سرمایه گذاری را در اختیار آنها قرار دهد. پس مشکل coinex با ایرانی ها وجو نداره و فقط از طرف ایران این صرافی فیلتر شده. امروز میخواهیم صرافی را به شما معرفی کنیم که کاربران ایرانی میتوانند بهراحتی در آن فعالیت نمایند بدون اینکه دغدغه مسدود شدن حسابشان را داشته باشند. کارمزد این صرافی به نسبت سایر صرافی ها مقرون به صرفه تر است و این بدین معنی است که صرافی کوینکس هم مثل سایر صرافی های رمزارز، مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما کسر می کند.

یانگ هایپو بعد از موفقیت در این زمینه تصمیم گرفت تا صرافی کوینکس را راهاندازی کند تا موجبات رضایت هرچه بیشتر کاربرانش صرافی کوینکس را فراهم کند. در مرحله بعد از صرافی یا عرضه کننده ارز دیجیتال بخواهید که ارز دیجیتال را به این آدرس منتقل کند. برخلاف بسیاری از صرافی های دنیا که به دلیل تحریم با کاربران ایران کار نمی کنند صرافی کوینکس نه تنها کاربران ایرانی رو تحریم نکرده است بلکه به تازگی پشتیبانی از زبان فارسی را به سایت و اپلیکیشن موبایل خود اضافه کرده است. با اجباری شدن احراز هویت برای تمام کاربران بایننس، کوینکس می تواند یک گزینه جایگزین برای آن و برای کاربران ایرانی به شمار برود. وقتی درخواست را فرستادید، خود Coinex به ایمیلتان درخواستی می فرستد که باید آن را ببینید. تنها چیزی که صرافی به آن دسترسی دارد، دادههای مربوط به تعداد توکنهایی است که در اختیار دارید.ما تجربه استفاده از این پلتفرم را دارید؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار