به همان دلیلی که حفظ مشتریان پر و پا قرص و افزودن آنها اهمیت دارد، باشگاه مشتریان نیز مهم است. در باشگاه مشتریان شما اطلاعات مشتری را از قبیل آدرس، شماره تلفن، سن، ،ت و شغل را خواهید داشت. این ویژگیها بسته به خدماتی که ارائه میدهید میتواند متفاوت باشد. اگر فروشگاه لباس دارید، سن و ،ت و اگر دفتر بیمه دارید شغل و نوع ماشین میتوانند اطلاعات کاربردی به حساب بیایند. این اطلاعات در کنار سابقه ،ید مشتریان، اطلاعات ارزشمندی را به شما میدهد و به کمک آن میتو،د نیاز و سلیقه مشتری را پیدا کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
منبع: https://sms.ir/customer-club/
لگو برندی جه، است که محبوبترین ،اببازیهای کودکان و بزرگسالان را میسازد. این برند برای مشتریان وفادار خود خدماتی مانند جوایز مخصوص، جوایزی که فقط همان یک نمونه از آن را تولید کردهاند و چند برابر ، امتیازات را برای افرادی که از کالاهای تعیینشده ،یداری کردهاند، را ارائه میدهد.
۲. باشگاه مشتریان استاربا،
راهاندازی باشگاه مشتریان به تنهایی کافی نیست. داشتن برنامهای حساب شده و دقیق برای آن قدم مهم بعدی است. در این برنامه شما باید تلاش کنید که مشتریان با توجه به امتیازاتی که دارند احساس ارزشمندی و متمایز بودن کنند.
نیازهای مشتری و سلیقه او را بشناسید.
هدفتان از راهاندازی باشگاه را مشخص کنید و با توجه به آن اقدام به جذب مشتری و حفظ آنان کنید.
گروه هدف را ت،یمبندی کنید. آنان را برای مثال به مشتریان جدید، مشتریان پر،ید و مشتریان قدیمی ت،یم کنید.
مزایای عضویت در باشگاه را به مشتریان توضیح دهید. چه در هنگامی که به باشگاه اضافه میشوند و چه زم، که در باشگاه در دسته جدیدی قرار میگیرند.
داشتن پشتیب، از نکات مهم ارتباط مؤثر با مشتری است. راههای ارتباطی را برای پاسخ به مشتری به او شرح دهید.
اطلاعاتی که از مشتریان به دست میآورید را دستهبندی کنید.