مارکتینگ چریکی با ایجاد کمپینهای تبلیغاتی یا ترند، چالشهایی که پتانسیل وایرال شدن دارند، به بیشتر شناخته شدن برند کمک میکند. استارت این نوع بازاریابی بهصورت آفلاین است؛ اما افراد بعد از مدتی تجربیات خود را روی اینترنت میگذارند و کمپین تبلیغات آنلاین چریکی شما آغاز میشود.
ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی؛ ارزانترین روش دیجیتال مارکتینگ
،ب و کارها میتوانند با تحلیل افراد موفق (پربازدید) و با دنبالکننده فراوان به معرفی و بازاریابی کار خود بپردازند. شما میتو،د با تحلیل تعداد نمایش Impression محتوای اینفلوئنسر با آنها در راستای دیده شدن برندتان همکاری کنید. اینفلوئنسرهای ایر، پروژههایی مانند: تبلیغات کالا، تبریک تولد و حتی متن تسلیت را قبول میکنند. این افراد ،ب و کار شما را به شکلی که مورد تاییدتان است در صفحه خود معرفی خواهند کرد. در نتیجه سیل کاربر، که از بلاگر موردنظر الهام گرفتند به سایت شما هدایت میشوند.
برای نمایش داده شدن در صفحه نتایج گوگل بهتر است استراتژیهای سئو از جمله: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی سایت را رعایت کنید. برای اجرای این استراتژیها لازم است از پیش کلمات کلیدی مربوط به سایتتان را جست و جو و بهصورت لیست درآورید. سپس اقدام به تولید محتوا کنید. سئو ، سایت شما را چندین قدم به جذب مشتری نزدیکتر میکند؛ چون براساس تحقیقات حدود 92 درصد ترافیک وب به سمت سایتهای نشان داده شده در صفحه اول هدایت میشود. اولین سایتی که مشخصا بهصورت ارگ،ک بالا آمده است 33 درصد ترافیک را به خود جذب میکند.
بازاریابی شبکههای اجتماعی؛ خاصترین اجزای دیجیتال مارکتینگ
ویدیو مارکتینگ از محبوبترین اشکال محتوا برای کاربران در کل فضای اینترنت است. براساس یک پژوهش در سال 2022 بیش از 78 درصد ویدئو مارکترها ادعا ،د ویدئو به افزایش فروش کمک کرده است. 83 درصد گفتند ویدیو که در جهت بازاریابی منتشر شده، به ماندن کاربران در سایتشان کمک کرده است. در آ، 86 درصد از این افراد اقرار ،د که ویدئو در جهت افزایش ترافیک سایت آنها کارساز بوده است. برای مثال اگر شما املاک مشاور مسکن دارید لینک محتوای ویدئویی را میتو،د همراه با یک متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک برای مشتریان ارسال کنید.
تبلیغات پولی؛ روشی پولساز در بازاریابی آنلاین
برای شروع بازاریابی ایمیلی با یک سرویس عرضهکننده خدمات ایمیل مارکتینگ وارد مذاکره شوید؛ سپس با شخصیسازی پنل اتوماسیون ایمیلی خود میتو،د مخاطبین را براساس سلیقه خود مرتب کنید. برای بازاریابی پیامکی میتو،د پنل اساماس فراز را برای سازمان خود فعال کنید. متن پیشنهادی خود را ویرایش و به صورت کلی یا با فیلترهای خاص پیامک ارسال کنید.
آمارها نشان میدهد که در جهان 4 میلیارد نفر از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند. جالب است بد،د 28 درصد این افراد به دنبال یافتن کالای موردنظرشان هستند. پس این تعداد جمعیت برای ،،که بهدنبال بازاریابی برای ،ب و کارشان هستند، فرصتی بینظیر است.
بازاریابی موبایلی؛ روشی با تاثیر عمیق اما کم هزینه در بازاریابی
زم،که تولید محتوا سایت را آغاز میکنید باید مطمئن شوید که گوگل آنها را به رسمیت میشناسد. آیا محتوای شما به مخاطب نمایش داده میشود یا خیر؟ بهینهسازی موتورهای جستوجو یا SEO و بازاریابی موتورهای جستجو SEM از مهمترین کارهایی است که میتو،د برای بهبود ،ب و کار خود انجام دهید.
نوع دیگری از بازاریابی محتوا، مارکتینگ صوتی یا audio marketing است. مارکتینگ صوتی شامل تهیه پاد،تهای مفید و جالب درباره بازار، ،بوکار شما و حتی اتفاقات جالب در محل کار است. پاد،تها نسبت به گذشته بسیار محبوبتر شدهاند و افراد بسیاری هنگام ورزش و پیادهروی، داخل ماشین پشت ترافیک از شنیدن آنها لذت میبرند. بازاریابی به این شیوه نوین و تاثیرگذار است. علاوهبر این بارگذاری پاد،ت در انواع پلتفرمهای صوتی بکلینکهای قابل قبول و قدرتمندی برای شما به ارمغان میآورد و در مدت زمان کوتاهی سئو سایت ارتقا مییابد. بسیاری از مدیران هوشمند در کنار استفاده از ایمیل مارکتینگ با اشتراکگذاری لینک پاد،ت ،بوکارشان در قالب ارسال یک پیامک تبلیغاتی به جذب مشتری و افزایش آگاهی مشتری سرعت میبخشند.
بازاریابی ویدئویی؛ محبوبترین روش در مارکتینگ
یکی از پرکاربردترین روشهای تبلیغات در انواع دیجیتال مارکتینگ ارسال پیامک به مخاطبین و مشتریان است. در هر ،بوکاری با ارسال پیامک حاوی لینک یا آدرس سایت و شبکههای اجتماعی میتو،د نسبت به افزایش فروش، مخاطب، مشتریان یا معرفی خدمات و محصولات اقدام کنید. برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیاز به یک پنل پیامکی کاربردی با امکانات ویژه از جمله ارسال پیامک منطقهای، ارسال پیامک به پیش شمارههای خاص، ارسال پیامک به جامعه هدف با توجه به نوع ،ت یا سن خواهید داشت.
در این مقاله انواع دیجیتال مارکتینگ و روشهای پرکاربرد آن را معرفی کردیم. توجه داشته باشید که هر کدام از این روشها باید من، با نوع ،بوکار شما انتخاب شوند. برای مثال اگر یک آنلاین شاپ کوچک دارید یک فروشگاه اینترنتی و یک شبکه اجتماعی برای شما کافی است و دیگر نیازی به استراتژیهای پیچیده بازاریابی مانند اینفلوئنسر مارکتینگ ندارید. به نظر شما کدامیک از روشهای معرفی شده کاربرد بیشتری در حوزه دیجیتال مارکتینگ و رشد و توسعه مشاغل دارد؟ خوشحال میشویم در انتهای همین مقاله نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما را بخو،م.