***
شاید این موضوع کمی بچگانه به نظر بیاید، اما مردم اشتباهات املایی را فراموش نخواهند کرد. این نوع اشتباه شما را در چشم مخاطبانتان تنبل، غیر حرفه ای و عجول نشان خواهد داد. پیامک های تبلیغاتی خود را از پیش آماده و تنظیم کنید. این کار به شما این امکان را می دهد تا پیش از ارسال یک پیامک آن را دوباره مطالعه نمایید.
استفاده زیاد از کلمات اختصاری
این 4 اشتباه می تواند اعتبار برند شما، شهرتتان و میزان وفاداریتان را زیر سوال ببرد. در طول، مدت، مردم دیگر اهمیتی برای خبرنامۀ پیامکی تان قائل نخواهند شد. زیرا ارزش و اعتباری در آن نمی بینند.
شاید خنده تان بگیرد، اما این اتفاق بارها تکرار شده است. بارها شده است که بسیاری از کاربران ما برای محصولات خود به خوبی تبلیغ ، اند؛ اما فراموش کرده اند که کوپن تخفیف را برای مشتریانشان ارسال کنند. این کار می تواند هزینۀ سنگینی را برای تجارت شما داشته باشد، زیرا شما هرچه تلاش خواهید کرد بهبودی در میزان فروش خود نخواهید دید.
قرار دادن طریقۀ تماس در پایان هر پیامک
بهتر است که از کلمات اختصاری در پیامک های خود زیاد استفاده نکنید. حال این کلمات چه ،ی باشند یا چه ،یسی. در برخی از موارد استفاده از این کلمات قابل قبول است، اما اگر پیامک شما شامل تعداد زیادی از کلمات اختصاری باشد، نشانگر غیر حرفه ای بودن شماست.
عدم قرار دادن کوپن تخفیف
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیب، ملیپیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.