نمونه متن های پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای موسسات خیریه
امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد.
در این باره تفاوت چند، بین پیامک و دیگر شکلهای بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد. شما باید از همان ابتدا توجه مخاطب را جلب کرده و اجازه ندهید بدون مطالعه کامل پیامک شما آن را پاک کنند. البته یک فرق و تفاوت اساسی بین پیامک و دیگر روشهای تبلیغاتی وجود دارد. چرا که فضای شما برای ارسال پیام بسیار محدودتر بوده و مست،م اثرگذاری سریعتر و کوتاهتر است. با وجود محدودیت ۷۰ کارکتری پیامک دیگر فضایی برای نوشتن یک مقدمه و مقاله طول، وجود ندارد. به همین دلیل لازم است فوراً به سراغ اصل مطلب رفته و با ارائه یک بک لینک اقدام به جلب توجه مشتری کنید. در نتیجه مشتری پیام شما را سریعتر خوانده و از او خواهید خواست که سریعتر با شما تماس بگیرد.
از زبان اختصار استفاده کنید
درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است. شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا. توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی شما باشد.
درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.
کدام زبان می تواند این همه عاطفه را سپاس گوید؟ گل های احساس را ببین که از شرم عرق کرده اند.
ما از لطف شما قدرد، می کنیم.
افرادی مانند شما در این زمانه کم پیدا می شوند. از شما بسیار سپاسگزاریم که به،وان یک انسان اینقدر با طراوت محبت میکنید و میبخشید.
خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت قدرد، و تقدیر از عزیز، را ارز، فرموده که همواره با عزمی راسخ در جهت پیشبرد اه، متعالی خود و مسئولیت پذیری در جایگاه خدمت رس، به هموطنان ارجمند به شایستگی تلاش میکنند. درود خداوند بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی نظیر خود به تصویر می کشید. در همین راستا برخود لازم مید،م از تلاش و کوشش شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. امید است در سایه ،ایات ایزد منان موفق و موید باشید.
نتیجهگیری
ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین و کمهزینهترین راهکارها برای جلب مشتریان جدید است.
اطلاعرس، پیامکی میتواند باعث حفظ مشتریان و خیرین پیشین شود.
یکی از بهترین راهها برای اثربخشی بیشتر، جلب توجه مشتریان در همان لحظه اول است.
با توجه به محدودیت کارکترهای پیامک لازم است پیام خود را کوتاه و مختصر بیان کنید.
همواره پیش از ارسال پیامک، عیوب و نقصهای آن را برطرف کنید.
با تشکر از شما برای کمک مالی که به موسسه خیریه! ما بسیار خوش شانس هستیم که توجه افرادی مانند شما را با قلب های گرم و بزرگ به خود جلب کرده ایم.
من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین می کنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.
یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات میشود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راههای مؤثر در افزایش بازدهی این سازمانهاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن میتو،م این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی میافتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی میشود؟ این مواجه میتواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابانها و متروها میبینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمکهای ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیامهای خود به کار بگیرند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن
شما یک انسان مهربان و دلسوز هستید و کمک امروز شما به موسسه خیریه ما این ویژگی شما را تایید می کند. از شما متش، که فردی صادق و سخاوتمند هستید.
به نظر شما بهترین و من،ترین راهکار برای موسسات خیریه و انجمنها چیست؟
آیا مؤسسات و ارگانهای مردم نهاد نیز نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند؟
پیامکهای تبلیغاتی چگونه میتوانند در جذب کمکهای مردمی داوطلبانه مؤثر واقع شوند؟
شما را می گویم؛ شما که دستانتان لبریز مهرب، است.
شما که محبت خود را از ارز، سفره های مردم محروم می کنید.
اگر نمیخواهید با پیامکهای خود برای مخاطبان ایجاد مزاحمت کنید، لازم است که از ارسال زودهنگام یا دیروقت پیامک پر، کنید. این در مورد تعداد پیامکهای شما در طول یک ماه نیز کاملاً صدق میکند. بهتر است پیغامهای بیش از حدی برای مخاطبان خود ارسال نکنید (حدا،ر ۲ پیامک در هفته). البته هیچ زم، در روز وجود ندارد که برای همۀ مخاطبان من، باشد، اما معمولاً بعد از ظهر برای ،، که کار روزانه دارند بهترین زمان ممکن است. در این زمان ا،ر افراد بخشی از کارهای خود را به پایان رساندهاند و با چک ، پیامکهای خود مشکلی ندارند.
گاهی اوقات در مؤسسات و انجمنهای خیریه نیازمند اطلاعرس، و خبررس، به افراد هستید. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یک راهکار من، و منطقی به حساب میآید.
نمونه متنهای پیامکی موسسات خیریه
محقق شدن اه، موسسه خیریه …………..؛ نتیجه کمک شما می باشد. از شما صمیمانه متشکریم و از خدای متعال برای شما و خانواده محترم آروزی سعادتمندی داریم.
ارسال پیامک تبلیغاتی مقرون به صرفه
هر گونه کمک مالی، صرف نظر از کوچک و بزرگ بودن، تمایل به کمک سازمان ها برای کمک به نیازمندان را نشان می دهد.
امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است.
و امروز، روز ان الله یأمر بالعدل و الاحسان است.
کمک مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.
امروز طراوت میهمان دل های ماست.
از شما بابت کار خیرتان متشکریم.
باید نگریست. باید با دقت به مهرب، اینان نگریست.
از کمک شما به خاطر کار خیرتان بسیار سپاسگزاریم.
به شما که سبد سبد محبت را از باغ همیشه سبز باور خود به ارمغان می آورید.
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/charity-sms-marketing/
از شما متشکریم که برای جمع آوری کمکهای مالی برای ما در میان دوستان خود تلاش کردید و چنین کمک مالی سخاوتمندانه ای به ما کردید. ما قصد داریم برای پیگیری مأموریت خود، اطمینان خاطر حاصل کنیم که کودکان نیازمند هر روز وعده های غذایی مقوی دریافت می کنند.
با تشکر از شما برای شرکت در جمع آوری کمک های مالی برای خیریه ما ،
شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز ،
امروز نیکوکاران، خشت بر خشت، بهشت خود را استوار می سازند.
نیازهای مالی مؤسسات خیریه و انجمنهای مردمنهاد در برخی از فصول بیشتر از سایر فصلهاست. مثلاً مؤسساتی که برای کودکان بیسرپرست و بدسرپرست به دنبال حامی هستتند، در ابتدای پاییز و شروع مدارس به کمکهای نقدی بیشتری برای ،ید تج،ات و اقلام موردنیاز کودکان نیاز دارند.
برای اینکه بتو،د بهترین و بیشترین میزان اطلاع رس، ممکن را انجام دهید لازم است شماره ،، که به هدف شما علاقهمند هستند را جمع آوری کنید. به این منظور میتو،د سامانه ارسال پیامک را به گونهای تنظیم کنید که شماره مخاطب، نام آنان و متن پیامکی من، برایشان را ثبت کنید. پس از تنظیم این مورد بایستی اشتراک پیامکی خود را در همه جا تبلیغ کرده و از مشتریان بخواهید که با عضور شدن در سامانه مورد نظر از جدیدترین اخبار و پیشنهادهای شما باخبر شوند. به این ترتیب درخواهید یافت که تمام مخاطبان پیامکهای شما هدف مؤسسه خیریه را حائز اهمیت دانسته و در نتیجه پیامکهای شما را با دقت بیشتری مطالعه کنند.
همانطور که گفتیم ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین راهها برای تبلیغات این مؤسسات به حساب میآید. اساماس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی یکی از روشهای نوین تبلیغات بوده که برای جذب مخاطب و خیرین مستعد من، و کاربردی است. در نظر داشتن موارد زیر میتواند بازدهی کار شما را در این امر به شکل قابل توجهی بالا ببرد.
ارسال پیامک با توجه به موقعیت جغرافیایی
ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز ،
چه چیز بالاتر از آنکه خدا شما را دوست می دارد؟
به خدا که هیچ ، را ثمر آن قدر نباشد که به روی نا امیدی در بسته باز ،
با تشکر از کمک مالی شما.
امروز بهشت را ت،یم می کنند.
امروز روز آسمان است. روز پاکی است.
امروز، «حی علی خیرالعمل» است. امروز روز نیکوکاری است.
قدرد، من برای اهدای صمیمانه شما فراتر از آن چیزی است که کلمات می توانند توصیف کنند، از شما متش،!
از دیگر کاربردهای تبلیغات پیامکی برای مؤسسات خیریه، ارسال پیامک در من،تهای خاص است. از جمله من،ترین موقعیتها برای ارسال پیامک میتو،م به موارد زیر اشاره کنیم:
ارسال پیامک تبلیغاتی در اعیاد(عید نوروز، عید قربان، عید غدیر)
ارسال پیامک تبلیغاتی در بازگشایی مدارس
ارسال پیامک تبلیغاتی در شبهای قدر و محرم
ارسال پیامک تبلیغاتی در روز مبعث و سایر موارد دیگر