لوله خرطومی فلکسی سایز 13 حلقه 25 متری فروشندگان و قیمت تابلو برق و تجهیزات

لوله فلکسیبل فلزی بخاطر مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی یا جویدگی توسط موزیان در بسیاری از صنایع دوربین مداربسته و تابلو برق و سیم کشی ساختمان و صنایع دیگر کاربرد دارد و از همین جهت به این کانال ها لوله فلکسیبل صنعتی گفته میشود که در سایز های مختلف تولید میشود. امروزه این کانال های فلکسیبل خرطومی انتقال هوا و یا کانالهای خرطومی فلکسی بل هوا یا کانال های فنری هوا بهترین گزینه برای کانال کشی دستگاه های داکت اسپیلت به شمار رفته و به دلیل سرعت بالا در نصب و اجرا، قیمت تمام شده مناسب تر نسبت به کانال های سنتی گالوانیزه، انعطاف پذیری بالا و … در بسیاری از پروژه هایی که سیستم تهویه مطبوع آن ها دستگاه داکت اسپیلت می باشد مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله خرطومی فلکسی سایز 13 حلقه 25 متری فروشندگان و قیمت تابلو برق و تجهیزات برای واردات خرطومی فلکسیبل با گروه صنعتی پارس صنایع که وارد کننده خرطومی فلکسیبل است تماس حاصل نمایید. شرکت صنعتی نظری با دارا بودن تجهیزات خاص توانایی تولید تمام سایزهای متنوع از سایز 5 (میزان قطر داخلی لوله 5 میلیمتر) تا سایز 100 (قطر داخلی لوله 100 میلیمتر) خواهد بود. جهت جلوگیری از آویزان بودن کابل‌‌های برق در ارتفاع دیوار از بست لوله فلکسی می‌‌توان کمک گرفت.

لوله خرطومی با عایق الاستومری (پلی استر فشرده)  IFD

لطفا برای اطلاع از لیست قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما از قیمت روز کالای مورد نظرتان آگاه شوید.

کانال فلکسیبل عایقدار

به این ترتیب لوله های فلکسی روکش دار عموما طول عمر بیشتری نسبت به سایر لوله های برق موجود در بازار قیمت لوله فلکسی دارند. قیمت لوله فلکسیهمچنین با حذف افراد واسطه و دلالان اقتصادی شاهد کاهش هزینه خرید به شکل چشم‌گیری خواهید بود. سابقه 25 ساله در تولید انواع محصولات سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا با استفاده از تجهیزات نوین و به‌روز جهانی موجب اعتماد و انتخاب مشتریان همیشگی شرکت تهویه سان گشته است.

  • سال‌‌ها سابقه تولید تجهیزات ساختمانی سیستم هوارسانی و محافظتی کابل‌‌های برق مثل لوله فلکسی نشان از استمرار در کیفیت قطعات تولیدی این مجموعه دارد.
  • در قدیم برای امور تهویه هوا از ورق های گالوانیزه استفاده میشده که در مقابل رطوبت آسیب پذیر بود وزن بالایی داشت و قابلیت انعطاف پذیری ندشات و در نصب زمان زیادی صرف میشد.
  • ساختار تشکیل دهنده‌ی بدنه انواع گوناگون لوله فلکسیبل هوا بر اساس المان‌هایی مانند دما و فشار، خوردگی و ساییدگی و همچنین میزان سختی شرایط محیطی متفاوت است.
  • لازم به ذکر است برای تسهیل در فرورفتنِ استوانه های تبدیل در ساختار داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر ،قطر هر یک از استوانه ها از قطر داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر یه میزان نیم سانت کوچکتر از سایزِ اسمیِ استوانه ها کوچکتر در نظر گرفته می شود.

جنس رابط لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه و ضخامت ورقِ آن نیز به تناسب قطر لوله فلکسیبل صداگیر متغیر می باشد. طول رابطِ لوله فلکسیبل صداگیر بین ۱۰ تا ۱۲ سانتیمتر می باشد که لوله های خرطومی را از دو طرف واردِ این رابط می کنند و با بست هوابندی محکم می کنند. تناسب ضخامت ورق رابط لوله فلکسیبل صداگیر با قطر لوله خرطومی رابطه مستیم دارد،یعنی در قطرهای بالاتر یا کاربریها با قطر بالا،حتما باید ضخامت ورق رابط لوله فلکسیبل صداگیر ،نیز بالاتر باشد. در کاربریهایی مثل لوله خرطومی “پی وی سی” ،”پی یو” و یا “فنر استخوانی” حتما از ورق ضخیم برای لوله فلکسیبل صداگیر استفاده نمود.

لوله فلکسیبل یا لوله خرطومی برق چیست؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار