فتوشاپ سفارش طراحی و ویرایش با فتوشاپ انجام میدم

حال که تا حدی با قالب های گرافیکی و اهمیت آن در طراحی سایت آشنا شدیم به بررسی انواع طراحی قالب می پردازیم. در نظر داشته باشید ساخت قالب وردپرس با استفاده از فتوشاپ نیز امکان دارد و در حقیقت هر نوع سایتی را می توان با فتوشاپ طراحی نمود. البته پس از طراحی گرافیک لازم است قالب توسط برنامه نویس پیاده سازی گردد و به کدهای html، css و php تبدیل گردد.

در دوره آموزش طراحی پارچه چه چیزی یاد می گیریم؟

نمونه ها شامل آموزش فتوشاپ ، طراحی قالب و بنر و موارد دیگر خدمات طراحی گرافیک سلام می باشد . در ادامه جدیدترین قالب های طراحی شده با برنامه های گرافیکی را می توانید مشاهده کنید . در این دوره سعی شده تمام جزئیات کار طراحی قالب در فتوشاپ آموزش داده بشه حتی اگه با فتوشاپ هیچ آشنایی هم نداشته باشید باز هم میتونید از این آموزش استفاده کنید چون آموزش طراحی قالب سایت با فتوشاپ هیچ پیشنیازی نداره. ضمنا این این دوره در ۴ جلسه ضبط شده که هر جلسه حدود ۲۵ دقیقه هست که بصورت رایگان میتونید ثبت نام کنید و استفاده کنید.

اما یادتان باشد حوزه اقتدار و توانایی این نرم‌افزار هوشمند گرافیکی خیلی فراتر از این‌ها است. آیا می‌دانستید در فتوشاپ می‌توان ادیت ویدیو نیز انجام داد؟ یا می‌توان پوسترهای تایپوگرافی حرفه‌ای ساخت؟ حتی برای طراحی خبرنامه HTML، طراحی تی شرت، طراحی ایمیل و … نیز از آن استفاده می‌کنند. ریزمهارت‌ها ی فتوشاپ دقیقا نقطه‌ای است که از شما یک فتوشاپ‌کار حرفه‌ای می‌سازد.

آموزش طراحی قالب سایت در فتوشاپ

فتوشاپ سفارش طراحی و ویرایش با فتوشاپ انجام میدم

با انتخاب گزينه Save for Web‌ از قسمت File‌ پنجره‌اي مطابق شكل ظاهر مي‌شود كه از آن مي‌توانيم براي ايجاد تناسب دلخواه بين كيفيت و حجم تصوير از بين حالت‌هاي فراواني كه وجود دارد، استفاده كنيم. در انتها بافتی کهنه به پوستر اضافه می کنیم تا ظاهری کهنه به خود بگیرد. گرادیانت را بصورت طیفی رنگی از #5e2d90 به سمت #fcd047 تنظیم کنید. شفافیت Gradient Map adjustment layer را بر روی %35 تنظیم کنید. به این ترتیب بافتی نامنظم و قدیمی بر روی لوگو قرار میگیرد. Fill colo را در دایره بر روی None و رنگ Strok را سیاه انتخاب کنید و ضخامت حاشیه را 9pt تنظیم کنید.

  • در اوایل طراحی وب صفحه‌بندی‌ها می‌بایست عرض خاصی می‌داشتند.
  • روش کاهش حجم تصاویر با فتوشاپ هم در اینجا آموزش داده شده است.
  • Vertical Type Mask Tool به جای اضافه کردن متن قابل ویرایش به سند ، یک طرح انتخاب را به شکل نوع عمودی ایجاد می کند.
  • در نهايت با تاييد ابعاد پروژه وارد محيط كاري فتوشاپ مي‌شويم.
  • ریزمهارت‌ها ی فتوشاپ دقیقا نقطه‌ای است که از شما یک فتوشاپ‌کار حرفه‌ای می‌سازد.
يكي ديگر از قسمت‌هاي كاربردي فتوشاپ براي طراحان وب، ابزار Slice در زير مجموعه ابزار Crop است كه به كمك آن طراح مي‌تواند تصوير خود را به قسمت‌هاي كوچك‌تري تقسيم كرده و باعث افزايش سرعت بارگذاري سايت شود. حتي مي‌تواند براي هر بخش انتخاب شده آدرس URL دلخواهي را تعريف كند تا كاربر با كليك روي آن بخش، به صفحه مورد نظر طراح هدايت شود. براي اين كار كافي است پس از تعريف Slice در گوشه سمت چپ و بالاي آن دوبار كليك كنيد و در پنجره باز شده آدرس مورد نظر و ساير مشخصات دلخواه را بنويسيد. يكي ديگر از قابليت‌هاي مهم فتوشاپ براي طراحان وب توليد خروجي مناسب وب از صفحه طراحي شده بدون استفاده از برنامه‌هاي طراحي وب است. براي اين كار پس از اتمام طراحي، از قسمت File گزينه save for web را انتخاب كرده و با تعريف فرمت دلخواه از قسمت Preset گزينه save را انتخاب مي‌كنيم.

آموزش ساخت لوگو

سلام، متاسفانه ویدیو دانلود شد اما در هیچ کدام از نرم افزارها پخش نمیشه. براي توليد تصويري كه با تكرار آن، شكل مورد نظر ايجاد مي‌شود مي‌توانيم از قسمت جعبه ابزار فتوشاپ و مجموعه ماركي ابزار Single Row يا Single Column را براي انتخاب يك پيكسل از تصوير به صورت افقي يا عمودي از محيط كاري استفاده كنيم. درمرحله بعد با قرار دادن خطوط راهنما در ابتدا و انتهاي قسمت انتخاب‌شده، به كمك ابزار Crop آن بخش را برش داده و از آن براي تكرار و ايجاد حالت مورد نظر استفاده كنيم. در ادامه به كمك ابزارهاي موجود مثل ابزارهاي برداري، شيب رنگ، Layer Style و…

طراحان برای نمایش دادن خلاقیت خودشان در فتوشاپ یکسری تصاویر را کنار هم قرار میدهند و از ترکیب تمام آنها یک عکس جید ایجاد می کنند . در بعضی از مواقع هم یک تصویر به عنوان الگو اصلی ، سپس ساختار کلی عکس را با توجه به ایده ای که دارند به واقعیت نزدیک کرده و نتیجه را در قالب یک تصویر جدید همانند عکس های زیر ذخیره و جهت مشاهده قرار میدهند . طول مدت 30 روز از نظر متخصصان و افراد فتوشاپ‌کار حرفه‌ای، مدت زمان مناسبی است که نه کوتاه است و نه بلند است. در طول این سی روز شما می‌توانید یادگیری مبتدی تا متوسط فتوشاپ را تمام کرده باشید.

اگر، اگر به دانش انگلیسی تسلط ندارید، نگران نباشید، ما آموزش‌های لازم را در دوره‌های آموزشی خود برای شما آماده کرده‌ایم که به راحتی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید. سلام بنظرم آموزش های شما درجه یک هست.سپاسگزارم.اگر امکانش هست لطفا آموزش نقاشی دیجیتال با قلم نوری هم فراهم کنید.متشکرم. اگر از این آموزش فتوشاپ لذت بردید حتما نظرتان را در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید. لینوم به‌عنوان اولین پلتفرم آموزشی میکرولرنینگ فارسی، با هدف دسترسی همگانی به آموزش باکیفیت و کاهش هزینه‌های یادگیری از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده‌است. رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید نشانگر برند شما و تونالیته‌ی آن است، بنابراین در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید. به عنوان یک طراح گرافیک، داشتن دانش اساسی در مورد تئوری رنگ‌ها همیشه برایتان مفید خواهد بود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار