شاید این موضوع کمی بچگانه به نظر بیاید، اما مردم اشتباهات املایی را فراموش نخواهند کرد. این نوع اشتباه شما را در چشم مخاطبانتان تنبل، غیر حرفه ای و عجول نشان خواهد داد. پیامک های تبلیغاتی خود را از پیش آماده و تنظیم کنید. این کار به شما این امکان را می دهد تا پیش از ارسال یک پیامک آن را دوباره مطالعه نمایید.
استفاده زیاد از کلمات اختصاری
علی رغم اینکه بیشتر متدهای بازاریابی دیجیتالی برای راحت تر شدن کار کمپین تبلیغاتی شما انعطاف پذیری بالایی را نشان می دهند، اما همیشه امکان خطاهایی وجود دارد تا تجارت شما را از بالای قلۀ موفقیت به پائین پرت کند. این اشتباهات و خطاها در بازاریابی پیامکی به تدریج به شهرت و اعتبار برند تجاری شما ضربه می زند، در نتیجه از اعتبار کمپین تبلیغاتی شما کاسته خواهد شد.
اشتباه در املای یک کلمه
***
بهتر است که از کلمات اختصاری در پیامک های خود زیاد استفاده نکنید. حال این کلمات چه ،ی باشند یا چه ،یسی. در برخی از موارد استفاده از این کلمات قابل قبول است، اما اگر پیامک شما شامل تعداد زیادی از کلمات اختصاری باشد، نشانگر غیر حرفه ای بودن شماست.
عدم قرار دادن کوپن تخفیف
این 4 اشتباه می تواند اعتبار برند شما، شهرتتان و میزان وفاداریتان را زیر سوال ببرد. در طول، مدت، مردم دیگر اهمیتی برای خبرنامۀ پیامکی تان قائل نخواهند شد. زیرا ارزش و اعتباری در آن نمی بینند.
به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه