هیچ ، از خواندن متن های تکراری و خسته کننده خوشش نمی آید. در عوض نوشتن یک متن جذاب هر چند کوتاه یا بلند می تواند مخاطب را ترغیب به انجام ع، العمل کند. بنابراین بسیار مهم است که متن خوب و من،ی بنویسید.
خلاصه و مفید باشید.
توجه داشته باشید که این روزها باید متفاوت باشید تا توجه افراد به شما جلب شود. یکی از راه های مؤثر در متفاوت بودن این است که از کوپن های تخفیفی و تشویقی در متن پیامک خود استفاده کنید. برای مثال در متن نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی بنویسید که تا بازه زم، خاصی برای این نوع خدمات تخفیف ۳۰ درصدی قرار داده اید. این کار مخاطب را وادار به انجام واکنش می کند و تردیدی برای او بر جای نخواهد گذاشت.
سطح مزاحمت خود را کاهش دهید.
پیامک طرح های تخفیف
نکات مهم هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی سالن های زیبایی
زم، که هیچ سالن زیبایی به فکر جذب مشتری نیست می تو،د تنها با یک نمونه پیامک تبلیغاتی، مشتریان دیگران را جذب کنید. بر این اساس شما می تو،د از یک کمپین برنامه ریزی شده به منظور ارسال پیامک تبلیغاتی در تعطیلات برای مشتریان خود استفاده کنید. این می تواند شامل تخفیف ویژه تعطیلات نیز باشد که در جلب توجه بیشتر مخاطب نیز اثربخش خواهد بود.
از خدمات اضافی استفاده کنید.
در حالی که متن شما باید ساده و جذاب نوشته شود اما در عین حال توجه داشته باشید که م،م به استفاده از یک تعداد کاراکتر بیشتر نیستید که البته این تعداد بسته به ارائه دهنده خدمات پیامکی شما می تواند متفاوت باشد. اما در هر صورت باید از زیاده گویی بپر،ید و متنی جذاب و به اندازه بنویسید. شما باید برای این کار یک طرح اثربخش داشته باشید تا بتو،د از فضای کوچک پیامک برای آنچه در برنامه ریزی بازاریابی به دنبال آن هستید، دست پیدا کنید.
این موضوع را به یاد داشته باشید که یک پیامک تنها به قصد تبلیغات مورد استفاده قرار نمی گیرد. بلکه می تو،د اسم آرایشگاه و برند شما را به گوش همشهریان و حتی سایر مشتریان از شهرهای دیگر نیز آشنا کند. همچنین یک نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی می تواند در برقراری ارتباط بهتر با مشتری بسیار مؤثر باشد. اما برای نوشتن یک پیامک تبلیغاتی چه برای آرایشگاه و چه سایر مشاغل، باید به یک سری از نکات توجه شود. در ادامه به معرفی این نکات می پردازیم.
خلاق بنویسید.
نحوه استفاده آرایشگاه ها از پیامک های تبلیغاتی
به همین دلیل اصلاً جای تعجب نیست که خدمات پیامک تبلیغاتی تا حد زیادی می توانند برای سالن های زیبایی و رشد ،ب وکار آن ها تفاوت ایجاد کنند. نکته جالب هنگام استفاده از این شیوه، قیمت به صرفه و البته تأثیرگذاری زیاد است. بیایید به صورت تخصصی تر به مؤثرترین استراتژی های بازاریابی پیامکی برای آرایشگاه ها نگاهی بیندازیم و چندین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی را نیز بررسی کنیم و از آن ها ایده بگیریم.
اگر به ،وان یک سالن زیبایی در حال فعالیت هستید، استفاده از بازاریابی پیامکی می تواند تأثیر فوق العاده ای در رشد ،ب وکار شما داشته باشد. یک نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی که به شکل من، و هدفمند تولید و ارسال شده باشد، قادر خواهد بود که مشتریان بالقوه را به همراهان همیشگی تبدیل کند. طبق آمار ۸۰ درصد از افراد در ۱۰ دقیقه اول پس از بیدار شدن گوشی خود را بررسی می کنند. از طرفی به صورت متوسط یک پیامک در عرض ۴ دقیقه پس از دریافت خوانده می شود.
یکی از پیشنهادات ارسال نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی این است که قیمت خدمات خود را برای مشتریان ارسال کنید. این باعث می شود تا با مشتری ارتباط بهتری برقرار کنید و افرادی را که با قیمت خدمات شما مشکلی ندارند، به مشتری تبدیل کنید. شکل دیگر ارسال قیمت ها این است به صورت مستقیم قیمت ها را در معرض دید مشتری قرار ندهید. بلکه می تو،د به کمک یک لینک در پیامک، مشتری را به صفحه وب سایت یا پیج کاری خود هدایت کنید. با این کار نه تنها می تو،د افراد زیادی را به مشتریان خود تبدیل کنید، بلکه باعث می شوید بسیاری از آن ها شما را برای همیشه دنبال کنند.
ارسال کوپن پاداش به مشتریان
روی روزهای تعطیل یا من،ت های خاص مانور دهید.
استفاده از پیامک های تبلیغاتی علاوه بر صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی، می تواند باعث دیده شدن آرایشگاه، رشد تعداد مشتریان و به تبع آن رشد درآمد ،ب وکار مورد نظر شود.