⭐️ دریچه سقفی ️ بهترین قیمت دریچه سقفی شرکت صنعتی رحمتی

⭐️ دریچه سقفی ️ بهترین قیمت دریچه سقفی شرکت صنعتی رحمتی

تمامی خدمات و محصولات کالامالز، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. برای دریافت مشاوره در خصوص نحصول و قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. قیمت های این دریچه کاملا متفاوت است و با توجه به تجهیزاتی که در آن اضافه می شود قیمت افزایش خواهد کرد.

برای نمونه، دریچه های هوایی که از جنس آلومینیوم هستند طبیعتا قیمت بیشتری از نمونه های آهنی یا پلاستیکی دارد. برخی از تجهیزات سیستم سرمایش و گرمایش هوا مثل فن کویل نیازمند جانمایی دقیق درکنار هوای بازگشتی بوده و این امر توسط دریچه بازدید سقفی انجام خواهد شد. جهت تعمیر و نگهداری تجهیزات نصب شده در سقف ساختمان از محل دریچه بازدید سقفی استفاده شده و پس از پایان کار دریچه دسترسی هوا مجددا در مکان تعبیه شده نصب خواهد شد.

قابلیت ساخت در مدل های مختلف از آلومینیوم اکسترود شده مقاوم در برابر خوردگی را دارا می باشند . قابلیت ساخت در ابعاد مربعی و مستطیلی را بنا به سفارش مشتری دارا می باشند. برای خرید و اطلاع از قیمت این دریچه ، از طریق شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. نصب اگزاست در جهت تامین حجم بالای هوا در جریان رفت و برگشت ساختمان. تمامی خدمات و محصولات فروشگاه کولرگازی، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسی

سطحِ بدنه ی دریچه سقفی تایلی بدون فریمِ الومینیومی با رنگ کوره ای در رنگهای متنوع قابل پوشش می باشد. دریچه سقفیِ تایلی بدون فریم بوسیله یک باکس که در پشت آن تعبیه می گردد توسط یک رابط از کانال فلکسیبل به لاینِ اصلیِ کانال هواساز متصل می گردد. قیمت دریچه سقفی تایلی به صورت واحد، ارزانتر از قیمت دریچه سقفی مرکب با صفحه‌ی فِلَتِ آلومینیومی است. موضوعِ مهمِ دیگر در تعیینِ قیمت دریچه سقفی، با دمپر و بدونِ دمپر بودنِ دریچه سقفی است، بدیهی است قیمت دریچه سقفی با دمپر بطورِ منطقی بالاتر از قیمت دریچه سقفی بدونِ دمپر است. از جمله عواملِ مهمِ دیگر در تعیینِ قیمت دریچه سقفی، کیفیت رنگِ سطح دریچه سقفی است. در اینجا لازم به ذکر میباشد با توجه به تولیدِ انواعِ دریچه سقفی پلاستیکی، بطورِ مشخص قیمت دریچه سقفی پلاستیکی، پایین تر از قیمت دریچه سقفی آلومینیومی در ابعادِ مشابه است.

بالانس دمپر

ما سعی کردیم در این مقاله نکات کاربردی دریچه های سقفی که در هنگام انتخاب به شما کمک می کنند را بررسی کنیم. شما می توانید جهت اطلاع از جزئیات و خرید انواع دریچه های سقفی و تنظیم هوا با کارشناسان ما در پرو تهویه در ارتباط باشید. دریچه تنظیم هوا معمولا از جنس آلومینیوم یا آهن و در برخی موارد پلاستیک ساخته می شود که دریچه آلومینیومی بهترین نوع آن می باشد.

فلز آلومینیوم وزن کمی داشته و در برابر ضربه، فشار و رطوبت مقاومت بالای از خود نشان داده است. از این رو با ساخت محصولات تهویه هوا با این متریال شاهد تحول در این صنعت شده و با توجه عمر بالای دریچه هوا سقفی آلومینیومی بسیاری از معماران از این نوع دریچه هوا برای ساختمان تحت ساخت خود بهره خواهند برد. کلیه ی دریچه های فوق( دریچه سقفی یک،دو،سه و چهارطرفه به انضمامِ دریچه سقفی مشبک) میتوانند هم بصورتِ بادمپر و هم بصورتِ بدونِ دمپر تولید و عرضه شوند. تمامِ انواعِ دریچه سقفی بوسیله یک باکس هوا یا طوقه ای به لاین اصلی هوا متصل میشوند و وظیفه هوارسانی را بعهده میگیرند. دریچه سقفی چهارگوش به علت داشتن پره های متوالی باعث انتقال یکنواخت هوا به صورت افقی می شوند و به همین دلیل جزو پرکاربرد ترین دریچه ها محسوب می گردد.

انواع دریچه سقفی و قیمت خرید آنلاین دریچه هوای سقفی

این پره‌ها قابلیت پخش هوا را در جهت‌‌‌‌‌های یک الی چهار طرف دریچه سقفی دارند. در هر دو مدل گردو یا چهار گوشی می توان شکل برجسته و یا تخت را مشاهده نمود. این دریچه ها دارای رنگبندی ها متنوعی هستند و به همین دلیل می توان با رنگبندی محیط همسو باشد. مواد و رنگقاب‌ها و پره‌ها از پروفیل آلومینیوم کششی به ضخامت 1/25 میلیمتر با روکش آنادایز شده آلومینیوم با کیفیت مناسب تهیه می شوند. همچنین می توان از طریق ایجاد یک حفره در پره‌های داخلی، دمپر را تنظیم نمود.

  • برای مثال قیمت دریچه سقفی هوا یک ، دو ، سه و چهار طرفه ی با جنس آلومینیومی (با دمپر و بدون دمپر)، در مقایسه با قیمت همین محصول با جنس آهن به طور حتم بالاتر خواهد بود.
  • اگر بخواهیم توضیح کلی راجع به این نوع دریچه بگوییم، جهت کنترل مسیر هوا و جلوگیری از آشفتگی هوا در خروجی کانال رفت و همچنین ورودی کانال برگشت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تولید در رنگ های مختلف سفید، کرم، استخوانی، قهوه ای، طوسی و … که با توجه به نیاز مشتریان قابل طراحی و ساخت می باشد.
  • برای دریافت مشاوره در خصوص نحصول و قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.
  • قیمت دریچه سقفی برحسب تعداد سفارش و جنس و ابعاد آن با مشاوره کارشناسان مشخص میشود.

نصب دریچه هوا بر روی قسمتی از سقف گچی یا کاذب ساختمان نیازمند تخصص و ابزار آلات لازم است. با توجه به به‌کارگیری دریچه هوای سقفی برای سیستم‌های سرمایش، گرمایش و همراه با دمپر هوا بهتر است تمامی مراحل عملیات نصب توسط افراد مجرب انجام گردد. نوع کانال هوا در انتخاب مدل دریچه سقفی تاثیرگذار بوده و در صورت لزوم امکان نیازمند استفاده از مبدل گرد به چهارگوش یا بالعکس خواهید بود. این دریچه خاصیت دکوراتیو نیز داشته و در صورت نصب بدون رعایت موازین لازم علاوه بر پخش نامطلوب، امکان کاهش زیبایی محیطی را نیز به‌همراه خواهد داشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار