گرمکن غذا صنعتی 50 نفره البرز تجهیز-اخگرتابش

این دستگاه برای رستوران‌ها، هتل‌ها، اداره‌جات و اساسا هر جایی که تعداد بالایی غذا تهیه می‌شود و نیاز به گرم ماندن دارد، بسیار کاربردی است. گرمکن غذا 20 نفره یک دستگاه رومیزی است به دلیل حجم کم و ابعاد کوچک برای تولیدی های با ظرفیت کم کاربرد دارد. همچنین این گرمکن غذای رومیزی برای شرکت های کوچکی که تعداد پرسنل آنها تا 20 نفر است بسیار مناسب و کاربردی است. گرمکن غذا 20 نفره معمولا دارای 3 طبقه است و 20 دقیقه زمان برای گرم کردم غذا نیاز دارد. دستگاه گرم کن (گرمخانه غذا) برای انواع دستگاه بخار پز، انواع دستگاه شوتینگ سیب زمینی، برگر و… با به کارگیری از این دستگاه می‌توان انواع غذای آماده شده، را مدت زمان طولانی تر گرم نگه دارید، و سفارش مشتریان را خیلی زود آماده کنید.

این غذاها را کمتر از پانزده دقیقه گرم کرده و با حرارت دلخواه به مدت زمانی که نیاز دارید گرم نگه خواهد داشت. فروش انواع گرمخانه با کیفیتهای عالی قیمت خرید مناسب در مدل های استیل و شیشه ای با مصرف گاز یا برق جهت گرم نگه داشتن انواع غذا فروش به صورت دست دوم و نو با قیمت مناسب ارائه می گردد. برای خرید انواع گرمکن صنعتی می توانید از طریق تماس باما با کارشناسان فروش صنایع برودتی آرامیس مارکت تماس بگیرید و از لیست قیمت به روز گرمکن غذا مطلع شوید، باامکاتن ارسال به سراسر کشور و تمامی نقاط کشور بااستفاده ازبهترین باربری های ممکن، شما می توانید گرمکن غذارابه صورت حضوری و آنلاین از مجموعه ما خریداری کنید. 1- استفاده از شیر گازی ایتالیایی ترموکوپل دار پیلوت دار فندک دار با نشان استاندارد بین المللی CE اروپا در گرمکن غذا صنعتی گازی شرکت آگرین طبخ آرا باعث میگردد در هنگام قطع و وصل شدن گاز مانع از ایجاد حوادث انفجار و آتش سوزی در کارگاه یا ادارات و شرکتها و مدارس و سایر ارگانهای متقاضی دستگاه گرم کن میباشد .

در بخش نگهداری از این دستگاه گرمکن غذا صنعتی 50 نفره استفاده می شود البته گرمخانه ی صنعتی پنجاه نفره عموما برای کارخانه ها و ادارات کوچک برای گرم کردن ظروف غذا از ان استفاده می کنند این موضوع را دقت کنید که از گرمکن غذا صنعتی 50 نفره برای پخت هیچ غذایی استفاده نمی شود تنها برای گرم نگه داشتن غذا استفاده می شود. از ان استفاده می شود داخل این دستگاه گرمکن غذا صنعتی 100 نفره بن ماری های یک یکم قرار می گیرد و به صورت بسیار عالی شما می توانید غذای تولید شده را در مدت زمانی طولانی داخل این دستگاه گرم نگه دارید می توانید از این گرمکن غذا صنعتی 100 نفره به عنوان پشتیبانی استفاده کنید . مبنای قیمت گذاری دستگاه گرمکن غذا برقی عبارت است از بدنه با روکش خارجی استیل که روی اسکلت شاسی مستحکم قرار دارد و دارای عایقبندی کامل پشم سنگ جهت چلوگیری از پرت انرژی و دارای طبقات مشبک جهت انتقال حرارتی یکسان در سراسر کابین میباشد همراه با المنت مناسب و ترموستات و سیم کشی با سیم نسوز و همچنین هزینه دستمزد کارگر و تولید شامل میگردد. قیمت گرمخانه غذا بسته به ظرفیت غذایی آن ، مدل پنل کاربری آن و انرژی مصرفی آن میتواند متفاوت باشد . دستگاه گرمکن غذای صنعتی به دلیل تولید در ایران دارای قیمتی نسبتا خیلی کمتر از دستگاه های خارجی می باشد.

گرمکن غذا 50 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 50 نفره گازی در ابان ماه 1401 شش میلیون و هفتصد هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات شرکت مهندسی اخگرتابش 10 ساله میباشد. گرمکن غذا 30 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 30 نفره گازی در ابان ماه 1401 پنج میلیون و هفتصد هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد. گرمکن غذا 20 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 20 نفره گازی در ابان ماه 1401 پنج میلیون و دویست هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد. دستگاه گرمکن غذا صنعتی از مهم‌ترین تجهیزات رستوران و فست فود است چرا که به دلیل حجم بالای مشتری و سفارش، بیشتر غذاها از قبل آماده می‌شوند و داخل گرمکن غذا قرار می‌گیرند تا هگام سرو کاملا گرم بمانند. گرمکن غذااز دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتیو تجهیزات پخت رستوران و فست فود جهت گرم نگه داشتن غذا در رستوران‌ها، اداره ها، تالارها و سالن های پذیرایی و… گرمخانه غذا همانند فر بزرگی می باشد، که دارای تایمر می باشد، و می‌تواند غذاهای مختلف را در مدت کوتاه ترین زمان گرم و برای مدت زمان طولانی گرم نگه دارد.

  • دستگاه گرمکن غذا صنعتی دارای ظرفیت و حجم بالایی بوده و معمولا 100 نفره و 200 نفره می باشد.
  • نوع دیگر آن دستگاه گرمکن سیب زمینی با نام صنعتی شوتینگ سیب زمینی می باشد که خود سه مدل مختلف دارد برای گرم نگه داشتن و گرفتن روغن اضافه مواد غذایی سرخ شده فست فودی چون همبرگر و سوسیس و….
  • به صورت کلی برای آگاهی بیشتر و کسب اطلاعات از قیمت و خرید انواع دستگاه گرمکن غذا از جمله قیمت گرمکن رومیزی، قیمت گرمکن خانگیو..
  • گرمکن غذا 20 نفره معمولا دارای 3 طبقه است و 20 دقیقه زمان برای گرم کردم غذا نیاز دارد.
  • گرمخانه یا گرمکن غذا صنعتی ( برقی و گازی ) که هردو نام به یک معنی هستند، مورد استفاده در رستوران ها، شرکت ها و کارخانه های کوچ و بزرگ برای گرم کردن و گرم نگه داستن انواع مواد غذایی بکار میروند.
گرمکن غذا صنعتی 50 نفره البرز تجهیز-اخگرتابش

ظروف پلاستیکی ضخیم هم در مدت زمان کوتاه در این دستگاه قابل گرم شدن می باشد. هرقدر ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، مواد اولیه و زمان بیشتری صرف تولید آن شده است بنابراین هزینه بیشتری نیز باید پرداخته شود. گرمکن های صنعتی به صورت های متفاوتی، مانند گرمکن مرطوب، گرمکن خشک، گرمکن بیمارستانی و… تولید و ساخته می شوند. بله؛ تمامی تجهیزات و دستگاه های صنایع اونیور به مدت ۱۸ ماه شامل گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. این دستگاه در رستوران ها، هتل ها، کافی شاپ ها، شرکت ها، ادارات و … قابل استفاده می باشد.

نکات خرید گرمکن غذا

به خاطر تعداد زیاد مشتریان و سفارشات آن ها، بیشتر غذاها از قبل آماده می کنند، و در داخل گرمکن غذا قرار می‌ دهند، تا هنگام سرو کاملا گرم باشند. فروشگاه اینترنتی وی آی پی تجهیز از سال ۱۳۹۰با دانش فنی و مهندسی منحصر بفرد توانسته با تولید و فروش انواع تجهیزات فست فود و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی و کافی شاپ با اعتماد مردم این اعتبار را بدست آوریم.خرید تجهیزات فست فود با برند های عالی و برتر ایران در فروشگاه اینترنتی وی آی پی تجهیز برای شما بسیار آسان میباشد. گرم کن غذا برقی صنعتی دستگاهی است که به مدد آن می توان به گرم نگهداشتن غذای پرسنل شرکت ها و کارخانجات و یا مشتریان مراکز بزرگ طبخ غذا پرداخت که گاه به نام گرم خانه نیز شناخته شده است و دارای مزایای است که بعد از آشنایی بیشتر با آنها به اهمیت وجودش در چنین مراکزی پی خواهید برد و علت کیفیت بالای غذای برخی مراکز نسبت به نمونه های مشابه را خواهید یافت.

اما یکی از این صنعت ها، استفاده از گرمکن صنعتی است که به صورت گسترده در حال پیشرفت است. بدنه این دستگاه تمام از جنس استیل خش دار ساخته شده است که این موضوع باعث شده تا عمر این دستگاه بالا باشد و همچنین مورد تایید وزارت بهداشت قرار بگیرد. دستگاه را یکبار روشن میکنید و بدون نیاز به ایستادن کسی بالای سر دستگاه خود گرمکن بطور اتوماتیک غذاها را گرم میکند. آشپزخانه های صنعتی و تجاری ، رستوران ، تالار ، دانشگاه ، ارگان های دولتی ، مدارس ، کارخانجات و … گرمکن های صنعتی شامل انواع مختلفی هستند و در مکان های بسیاری قابل استفاده می باشند‌. برای بهتر و یکنواخت کردن تمامی غذا ها و برای صرفه جویی در انرژی مصرفی دستگاه دارای سیستم ترموستات میباشد.

تولید و ساخته می شوند.

گرمخانه ها بسته به میزان ظرفیت و مشخصاتشان مانند مدل پنل کاربری و انرژی مصرفی قیمت های متفاوتی دارند. میباشد که در چندین مدل و بر اساس ظرفیت غذا ، انرژی مصرفی و پنل کنترل دستگاه و … تولید می شود. بنابراین خرید از یک مرکز معتبر نه تنها دور ریختن هزینه نیست، بلکه ضمانتی مطمئن برای کیفیت و طول عمر دستگاه گرمکن شما می باشد. خرید کردن از مراکز غیرمعتبر علاوه بر این که شما را از ضمانت نامه دستگاه گرمکن محروم می کند بلکه باعث می شود با خرید یک دستگاه بی کیفیت هزینه به سزایی را بخاطر تعمیر و یا عوض کردن دستگاه بپردازید. هدف این شرکت موفق، انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور جهت ارتقاء کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی می باشد.

دوغ سازکلبه ای ترکیه ای

از این دستگاه در رستوران‌ها، هتل‌ها، دفاتر کار و اداره ها و در هر مکانی که تعداد زیادی غذا تهیه می‌شود، و احتیاج به گرم ماندن دارد، بسیار کاربردی می باشد. دستگاه گرمکن غذا در صنعت و تجارت غذا در انواع مختلفی ساخته می شود تا نیاز های متنوع مشتریان را مرتفع کند رستوران ها فست فود ها ادارات و فروشگاه ها نیازی ضروری به این دستگاه دارند با این تفاوت که نوع آن با توجه به کاربردش متفاوت است. برای خرید گرمخانه و کسب اطلاعات بیشتر درمورد تجهیزات آشپزخانه صنعتی میتوانید از طریق بخش تماس با ما با کارسناسان فروش کاردر استیل ارتباط برقرار کنید.

مقاله درخصوص انتخاب مناسب و مبنای قیمت گرمکن صنعتی غذا در محیط اداری برای پرسنل توسط شرکت آگرین طبخ آرا:

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار