کناف کاری سقف و دیوار با بهترین قمیت و طرح های به روز کیان دکور

اتاق خواب جایی است که باید بتواند آرامش زیادی را به شما القا نماید. از این رو شما می توانید از این سقف ها استقبال کنید و برنامه ریزی های لازم را جهت نصب و اجرای آن بریزید. این ایده بسیار خلاقانه بوده و شما علاوه بر یک دکوراسیون زیبا می توانید از نورپردازی منحصر به فردی نیز بهره مند شوید.

سقف کاذب

نور کم تاثیر منفی در دکوراسیون دارد زیرا باعث کوچک به نظر رسیدن فضای پذیرایی می‌شود و چشم‌ها را نیز خسته می‌کند. برای آشنایی با هزینه های جانبی نصب کناف به جدول زیر توجه نمایید. یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت دهی مجری کار است که با توجه به تبهر و مهارت افراد و سابقه آنها در این زمینه قیمت کار آنها نیز متفاوت است.

همچنین شما می توانید با مشورت با متخصصین این حوزه طراحی بهینه‌ای چه از نظر فضا و چه از نظر نورپردازی کناف داشته باشید و دیوار عایق صوت ایجاد نمایید. همچنین شما می‌توانید سقف دکوراتیو و دیوار دکوراتیو طراحی و اجرا کنید. کناف پشت تلویزیون به دلیل اینکه در طرح ها و مدل های مختلفی قابل اجرا است و می تواند مطابق با سلیقه افراد تغییر کند جزو پرطرفدارترین مدل ها محسوب می شود، برای طراحی کناف پشت تلویزیون بهتر است به سمت طراحی جدید و زیبا بروید که با گذر زمان از آن دل زده نشوید. وکلای قانونی مهاجرت سرمایه گذاری در تراست بیزینس آماده هستند تا روشی آسان برای مهاجرت در اختیار شما قرار دهند. در مرحله نامه ساپورت ویزای استارتاپ کانادا نیز می توانید پس از مشاوره با وکلای تراست بیزینس به موفقیت دست پیدا کنید. حین ارائه مدرک تاییدیه به اداره مهاجرت، ترم شیت نیز که از مدارک مهم برای اخذ نامه ساپورت ویزای استارتاپ کانادا است به این سازمان تحویل خواهد شد.

فروش فوری زمین های مسکونی ابعاد کوچک

کناف کاری سقف و دیوار با بهترین قمیت و طرح های به روز کیان دکور

نور زرد به تنهایی باعث تیره به نظر رسیدن دیوارها و کوچک‌تر نشان دادن اجرای کناف سقف پذیرایی می‌شود. نور سفید سالن را بزرگ‌تر نشان می‌دهد اما فضایی سرد، کسل‌کننده و یکنواخت ایجاد می‌کند. نورپردازی در کنار کفپوش چوبی سبک، پذیرایی را شیک و مجلل می‌کند.

این نوع محصول ضد حریق است و معمولا در ستون و دیوار ها به کار می رود تا جلوی آتش سوزی گرفته شود. برای ایجاد محیطی دلنشین و زیبا می‌توانید بر روی تیم حرفه‌ای،خلاق و متبحر کیان دکور حساب کنید. تمامی ابزارهای ذکرشده وظایف خاصی را بر عهده دارند و نیاز است تا در زمان اجرا تمامی آن ها تهیه شوند و هیچ یک از آن ها از قلم نیفتند. جک نگهدارنده، دستگاه برش قرقره ای و سوهان گرد از جمله اجزای مورد نیاز برای اجرا می باشد.

بستگی به طرح سقف داره، اگه ساده باشه میشه ۶۵ ضربدر قیمت پایه سقف کناف که در مقاله قیمت سقف کاذب اومده. اگر از همکاران متخصص سلام ساختمان اجرا کرده اند، لطفا با بخش پیگیری و نظارت تماس بفرمایید تا به صوزت دقیق محاسبه و بررسی شود. اگر خودتون اجرا کردید ما در این موارد چون اشراف کافی نداریم نمیتونیم راهنمایی موثر داشته باشیم اما به صورت خلاصه میتونیم بگیم که سقف های دورباکس به صورت متر طول حساب میشه و متر مربع نیست. نمونه کارها سقف کاذب کناف (تصویر بالا) و سقف کاذب سی ان سی (عکس پایین) رو نگاه کنید؛ اینها دو نمونه از هزاران نمونه ای هستن که مجریان سلام ساختمان میتونن براتون اجرا کنن. در واقع تیم ما، مجموعه ای از مجریان، سقف کاذب کاران، و دکوراتورهای با سابقه و حرفه ای رو دور هم جمع کرده و ارتباط بین اونها و مشتریانشون رو راحتتر کرده. همونطور که در بالا گفتیم، نسبت قیمت دستمزد و متریال در قیمت سقف کاذب با توجه به نوع سقف کاذب متفاوته.

زمان اجرای کناف برای سقف یک فضای ۱۰۰ متری حدود ۴ روز کاری میباشد که در مقایسه با رابیتس از سرعت بسیار بالاتری برخوردار است. ساده ترین و ارزلن ترین کار استفاده از پنل های pvc عرض ۲۰ یا ۲۵ سانتی متری هست. اگه یه سالن ال شکل رو بخوام کناف کار کنم فقط برای نور مخفی دور تا دور سالن رو به متراژ۳۰ متر طول.قیمت تقریبی با مصالح ونصب و رنگ چقدر تموم میشه. در هنگام بازدید، طرح و نوع سقف کاذبی که انتخاب کردین رو برای پیمانکار بگین. پیمانکار بر اساس طرح و مصالح شما و اندازه گیری هایی که انجام میده، قیمت نهایی و تمام شده رو براتون محاسبه کرده و بهتون اعلام می‎کنه. در مرحله بعد شما باید نوع مصالح و کیفیت اون رو با مشورت مجریان سقف کاذب مشخص کنین.

بر اساس درخواست مشتریان، فایل قیمت های قیمت شرکت کناف ارسال می گردد. در ادارات و سازمانها بصورت باکس و کناف از فعالیت هر روزه تیم های نصب سمیران توانسته تجربه ایشان را مورد تحسین قرار دهد. از ویژگی سقف pvc عدم دید پشت تایل ها و همچنین عدم عبور نور از این محصول است. اگر قصد دارید که یک کار ساده انجام دهید با اینکه یک کار دکوراتیو مد نظر شما باشد، در قیمت کار تفاوت بسیاری ایجاد می‌کند. قطعا کارهای دکوراتیو با جزئیات بالا، هزینه بالاتری نسبت به کارهای ساده خواهند داشت. همچنین هزینه کار در محلی که زاویه بیشتری دارد با کارهای منحنی تفاوت خواهد داشت.

قیمت کناف‌کاری سال 1401 چقدر است؟

این نوع سقف را با مصالح بسیار سبک می سازند که فریم آن به دیوارهای مجاور وصل می شود. ازسقف کاذب کنافتنها برای سقف اتاق استفاده نمی شود و در سقف سرویس های بهداشتی و آشپزخانه هم از آن استفاده می شود. جنس این سقف می تواند از PVC، آهن، گچ، چوب، فلز، طلق، آلومینیوم، آهن، کامپوزیت، صفحات فلزی روکش دار و یا به صورت ترکیبی از این متریال ها است. توجه به عناصر داخل خانه برای طراحی سقف کاذب از اهمیت زیادی برخوردار است. متراژ کار و فضای مورد نظر شما، اولین عاملی است که از شما برای تعیین قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی، کناف آشپزخانه، کناف کاری دیوار و هر پروژه دیگری پرسیده می‌شود.

کناف، صفحه‌ای گچی است که به‌وسیله پیچ و مهره روی انواع سقف‌ و دیوار نصب‌ می‌شود. کناف‌کاری با توجه به کاربرد و انواع کناف، با قیمت‌های متفاوتی در بازار انجام می‌شود. با استفاده از کناف می توانید یک سقف زیبا داشته باشید که هم به زیبایی منزل شما می افزاید و هم اینکه می تواند نقطه جذابی برای میهمانان شما باشد.

  • از دیگر مواردی که ز کناف استفاده می شود به عنوان سقف کاذب ﺁشپزخانه ها می باشد.
  • اگر از همکاران متخصص سلام ساختمان اجرا کرده اند، لطفا با بخش پیگیری و نظارت تماس بفرمایید تا به صوزت دقیق محاسبه و بررسی شود.
  • با توجه به اهمیت سیستم های تهویه مطبوع و صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده از فن کویل ها در اماکن مختلف اهمیت ویژه ای یافته اند.
  • همچنین از دیگر مواردی که بر قیمت کناف تاثیر می گذارد موادی است که در این کار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در اجرای کناف، برای پوشش سقف اصلی، از پنل گچی استفاده می کنند که روی پروفیل ها و یا شبکه سازه های سپری نورد می شوند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار