پیامک تخفیف عید نوروز + 10% تخفیف خرید پنل ارسال انبوه پیامک

شما می‌تو،د با بانک شماره‌های مختلفی که ملی پیامک در اختیارتان قرار داده با رعایت نکات اصولی ،ت، مشاغل و منطقه مورد هدف تبلیغات خود را برنامه ریزی کنید.

با اعلان تخفیف مشتریاتو جذب کن!

در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر هم دارید، می‌تو،د در انتهای متن برایمان بنویسید یا  با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم فروش و پشتیب، در مورد دریافت پنل اس ام اس راهنمایی‌تان کنند.

با بانک شماره‌ی منطقه‌ای می‌تو،د با رقبای خود رقابت کتید تا جذب مشتریان خود را در منطقه و محله ،ب و کارتان داشته باشید. با این روش هم اعتمادسازی راحت‌تری برای مشتریان ایجاد می‌کنید و هم با کاهش هزینه‌ی ارسال مرسولات، مشتریان هم رضایت بیشتری دارند و به همین راحتی مشتریان راضی بیشتری خواهید داشت.

تمامی چیزهایی که شما برای یک کمپین موفق فروش نیاز دارید در پنل ملی پیامک وجود دارد.

جشنواره عید نوروز 1401
2میلیون تخفیف+PRPرایگان
(کاشت مو) با ارسال عدد 1

وب سرویس پیامکی به همراه کنسول ملی پیامک هم همراهی است که می‌تو،د در زمان کمپین مدیریت محصولات و مشتریانتان را به آن‌ها بسپارید. هر مشتری که قصد ورود و ثبت نام و ،ید را دارد با پیامک می‌تواند اطلاع‌رس، نماید. در ضمن پیگیری سفارشات هم از شما زم، نخواهد گرفت چون وبسرویس به سفارش دهنده اطلاع‌رس، خواهد کرد.

نمونه پیامک تخفیف عید نوروز

با داشتن یک کمپین اصولی عیدانه می‌تو،د موفقیت خود را تضمین کنید!

با پیامک تخفیف عید نوروز بازار شب عید رو تصرف کن!پیامک تخفیف عید نوروز

هنوز هم معتقدیم با پیامک می‌تونید مطمئن‌ترین راه فروش و جذب مشتری را تجربه کنید. همچنین با تعرفه من، تبلیغات پیامکی ملی پیامک و محیط ساده پنل دیگر دغدغه‌ی یادگیری و ارسال تبلیغات را نخواهید داشت. با کمترین هزینه مشتریان را فراخو، می‌کنید تا در کمترین زمان ممکن مشتری دائمی و وفادار شما شوند. پس فرصت را از دست ندهید!

به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/simple-text-sms-for-nowruz/

سین مثل سوپرمارکت | ،ید شب عید رو کردی؟
50 هزار تومان تخفیف
برای اولین سفارش بالای 150هزار تومان
(بجز شگفت‌انگیزها و کالای روغن)
کد تخفیف: FMNC50
تعداد محدود | فقط امروز:
https://dgka.la/5ce7c
لغو پیامک: ۱

هوا بهاری شد و رسیدیم به سال نو. حالا مهمترین روزها برای ،ب و کارهایی است که قصد فروش فوق العاده‌ای رو تو این ماه دارند. این روزها باید توجه ویژه‌ای به مشتریان قدیمی و توجه ویژه‌تر به جذب مشتریان بالقوه جدید داشته باشید. با نوشتن پیامک تخفیف عید نوروز که شامل اصول جذب مشتری باشد کار شما خیلی راحت می‌شود.

نمونه متن پیامک تخفیف عید نوروز ۱۴۰۱

تخفیفات عید نوروز تا60% آیلتس-تافل-مکالمه-آلم،-ept-msrt رزرو=ارسال7

قطعا پس از مطالعه این مقاله دیگر روزهای طلایی آ، سال را از دست نمی دهید و با یک کمپین فوق العاده و ارسال پیامک تخفیف عید فروشی عالی را تجربه خواهید کرد. اگر نگران آموزش تبلیغات و پنل پیامکی هستید می تو،د همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب با تیم پشتیب، ملی پیامک ارتباط بگیرید.

قطعا برای هر ،ب و کاری مشتریان قدیمی و وفادار تفاوت اساسی با مشتریان جدید دارد پس این نکته را باید در کمپین‌های خود هم لحاظ کنید. برای لیست مشتری، که از قبل در دفترچه  تلفن پنل پیامکی خود قرار داده‌اید باید تبلیغات ویژه‌ای قرار دهید. به طور مثال می‌تو،د ارسال رایگان را برایشان فعال کنید، یا اگر می‌تو،د با ،ید یک محصول یک یادگاری از محصولات دیگر خود در بسته ارسالی قرار دهید، همچنین می‌تو،د کد تخفیف وفاداری را برای مشتریان قدیمی خود لحاظ نمایید. پس بهتر است پیامک تخفیف عید را برای مشتریان قدیمی اختصاصی ارسال کنید.

بهترین فروش با پنل ملی پیامکپیامک تخفیف عید نوروز

در زیر چند نمونه متن پیامک تخفیف عید نوروز را برایتان آماده کرده‌ایم.

هدیه همراه اول به من،ت عید نوروز 1401
۳گیگابایت اینترنت هدیه (ویژه محتوای داخلی)
فرصت فعالسازی بسته تا ۲۱ اسفند
با شماره گیری کد
*100*67#

جمع بندیپیامک تخفیف عید نوروز

ب، مد
عید نوروز مبارک
شانس ات امتحان کن
تا%١٠٠ عیدی بگیرbnmd.org/GT

درضمن با وجود کانال آپارات ملی پیامک که کلیه آموزش‌های صفر تا صد پنل و ماژول‌های کاربردی در آن قرار دارد دیگر مدیریت حساب شما کار ساده‌ای است در کنار این مورد شما می‌تو،د با مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی که هدیه از طرف تیم ملی پیامک است به یک کپی رایتر حرفه‌ای تبدیل شوید به ،ب و کار خود را در ۷۰ کاراکتر جذاب معرفی کنید.

دقیقا نکته‌ی اصلی در تبلیغات و کمپین‌های تخفیفی همین نکته است که اگر تخفیفی هم برای مشتریان جدید یا قدیمی در نظر دارید باید با درصد یا مبلغ دقیق و همچنین مهلت زم، مشخص کنید تا مشتریان به ،ید از شما وسوسه شوند. از نمونه پیامک‌هایی که درصد تخفیف بالای ۳۰درصد را دارد غافل نشوید که هر بیننده‌ای را به محصولات شما جذب می‌کند.

کمپین اختصاصی مشتریان قدیمی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با