وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران | allescape

وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران | allescape

مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو گرانترین سایت اتاق فرار نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است. اتاق فرار روانی، کاری از مجموعه انیگما است و از نظر خیلی از کاربران، یکی از ترسناکترین اتاق فرارهای ایران هم محسوب می‌شود. دکور قابل قبول در کنار بازیگری که این اتاق فرار دارد، آن را به یکی از بهترین اتاق فرارهای ایران تبدیل کرده است.

  • بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید.
  • رزرو بلیط اتاق‌های فرار این مجموعه فقط به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است.
  • اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم است.
  • خوب ایرادی نداره چون این سرگرمی خیلی جدیده و خیلی‌ها اشنایی خاصی باهاش ندارن ما تومجله اتاق فرارکلی مطلب راجع به این موضوع گزاشتیم.

اگر از اتاق فرار انتظار دکورهای هیجان‌انگیز و دلهره‌آور را دارید این اسکیپ روم به شما پیشنهاد نمی‌شود، اما اگر به‌دنبال تجربه متفاوت و به‌چالش‌کشیدن خود و دوستانتان با معماهای پیچیده و دشوارید، تجربه این محیط به‌شدت به شما پیشنهاد می‌شود. این اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ با آن چه شما از این بازی انتظار دارید کاملا متفاوت است. در این اتاق فرار خبری از تم و دکوراسیون‌های خاصی نیست و داستان خیلی مهیجی در آن وجود ندارد، اما معماهای بسیار متفاوت و دشواری دارد. همان طور که در ابتدای متن اشاره شد، تنوع در بازی های اسکیپ روم برای موبایل بسیار زیاد است و یکی از نمونه های خوب در این زمینه Escape the hotel room‪ می باشد. در این بازی مهیج باید بتوانید با حل کردن معماهای مختلف از اتاق های عجیب و غریب هتل نجات پیدا کنید. گرافیک این بازی از نقاشی هایی به سبک کلاسیک و دستی تشکیل شده و پیشنهاد می کنیم تجربه آن را از دست ندهید.

اتاق فرارهای تهران

حضور شما برای بازی بدون پرداخت آنلاین امکان پذیر نیست، پس باید ابتدا با پیش پرداخت یک نفر بازی را از سایت رزرو کنید. سؤالات زیر در مورد اسکیپ روم میباشد لطفا و اگر نمیتوانید پاسخ خود را بیابید، در واتس اپ با ما در تماس باشید. امکان دارد هر شحصی، از یک چیز متفاوت بترسد و اگر دوست شما در یک اتاق فرار ترسیده است، دلیل بر آن نیست که شما هم قطعا در آن اتاق فرار بترسید ! پس به این نکته توجه داشته باشید که مطرح کردن این سوال، اشتباه است .

سوالات متداول اتاق فرار – اسکیپ روم

لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد. اتاق‌ فرار سبک نوینی از بازی های فکری و هیجانی هستند که در این سال‌ها به شدت رو افزایش هستند. معمولا در بازی‌های اتاق فرار در یک اتاق قرار می‌گیرد و باید با بررسی شواهد و مدارک و یا حل کردن معماها و رازها مسیر خروج را پیدا کنید. در این اتاق‌ها وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن.

دسته‌ها

شما در مجله اتاق فرار می توانید بهترین اتاق های فرار کشور را مشاهده، انتخاب و به صورت انلاین و تلفنی رزرو نمایید. با کلیک بر روی قسمت «رزرو آنلاین» می‌توانید سانس‌های قابل رزرو هر اتاق فرار را در روزها و ساعت‌های مختلف مشاهده کرده و اقدام به خرید بلیط بازی مورد نظر خود کنید. ما در ادامه قصد معرفی دو تا از اتاق فرارهای این مجموعه را داریم. این مجموعه سه اتاق قرار جداگانه دارد که برای رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی‌شده است. در هرکدام از اتاق فرارهای ذهن برتر مخاطب با ماجراها و داستان‌های متفاوت و شگفت‌انگیز روبه‌رو خواهد شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار