همه چیز درباره انواع دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز

آمارها نشان می‌دهد که در جهان 4 میلیارد نفر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. جالب است بد،د 28 درصد این افراد به دنبال یافتن کالای موردنظرشان هستند. پس این تعداد جمعیت برای ،،‌که به‌دنبال بازاریابی برای ،ب و کارشان هستند، فرصتی بی‌نظیر است.

باورهای غلط درباره بی‌فایده بودن ایمیل مارکتینگ نباید سبب شود صاحبان ،ب و کار از این روش برای تبلیغات بی‌بهره بمانند. سیستم‌های اتوماسیون بازاریابی مانند خبرنامه‌های ایمیل و ارسال پیامک‌های انبوه به شما کمک می‌کند متن پیشنهادی خود را مستقیما به بازار هدف خود ارسال کنید.

مارکتینگ چریکی با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی یا ترند، چالش‌هایی که پتانسیل وایرال شدن دارند، به بیشتر شناخته شدن برند کمک می‌کند. استارت این نوع بازاریابی بهصورت آفلاین است؛ اما افراد بعد از مدتی تجربیات خود را روی اینترنت می‌گذارند و کمپین تبلیغات آنلاین چریکی شما آغاز می‌شود.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی؛ ارزان‌ترین روش دیجیتال مارکتینگ

زم،‌که تولید محتوا سایت را آغاز می‌کنید باید مطمئن شوید که گوگل آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. آیا محتوای شما به مخاطب نمایش داده می‌شود یا خیر؟ بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو یا SEO و بازاریابی موتورهای جستجو  SEM از مهم‌ترین کارهایی است که می‌تو،د برای بهبود ،ب و کار خود انجام دهید.

بلاگر و اینفلوئنسرهای اینستاگرام؛ روشی پرهزینه در بازاریابی

بازاریابی چریکی؛ ایده‌های نوین از آفلاین به آنلاین

یکی از پرکاربرد‌ترین روش‌های تبلیغات در انواع دیجیتال مارکتینگ ارسال پیامک به مخاطبین و مشتریان است. در هر ،ب‌وکاری با ارسال پیامک حاوی لینک یا آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی می‌تو،د نسبت به افزایش فروش، مخاطب، مشتریان یا معرفی خدمات و محصولات اقدام کنید. برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیاز به یک پنل پیامکی کاربردی با امکانات ویژه از جمله ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک به پیش شماره‌های خاص، ارسال پیامک به جامعه هدف با توجه به نوع ،ت یا سن خواهید داشت.

نوع دیگری از بازاریابی محتوا، مارکتینگ صوتی یا audio marketing است. مارکتینگ صوتی شامل تهیه پاد،ت‌های مفید و جالب درباره بازار، ،ب‌وکار شما و حتی اتفاقات جالب در محل کار است. پاد،ت‌ها نسبت به گذشته بسیار محبوب‌تر شده‌اند و افراد بسیاری هنگام ورزش و پیاده‌روی، داخل ماشین پشت ترافیک از شنیدن آن‌ها لذت می‌برند. بازاریابی به این شیوه نوین و تاثیرگذار است. علاوه‌بر این‌ بارگذاری پاد،ت در انواع پلت‌فرم‎‌های صوتی بک‌لینک‌های قابل قبول و قدرتمندی برای شما به ارمغان می‌آورد و در مدت زمان کوتاهی سئو سایت ارتقا می‌یابد. بسیاری از مدیران هوشمند در کنار استفاده از ایمیل مارکتینگ با اشتراک‌گذاری لینک پاد،ت ،ب‌وکارشان در قالب ارسال یک پیامک تبلیغاتی به جذب مشتری و افزایش آگاهی مشتری سرعت می‌بخشند.

بازاریابی ویدئویی؛ محبوب‌ترین روش در مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در سوشال مدیا، بازاریابی ،ب و کار در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی موبایلی؛ روشی با تاثیر عمیق اما کم هزینه در بازاریابی

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی از فاکتورهای مهم در موفقیت ،ب‌وکار است. با گسترده‌شدن کاربرد اینترنت در جهان امروز، بازاریابی در این فضا بیش از پیش اهمیت پیدا کرده. در این مقاله به انواع دیجیتال مارکتینگ و کاربرد دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم. بعد از مطالعه این مقاله به کمک دیجیتال مارکتینگ قادر خواهید بود که میزان فروش ،ب‌وکارتان را افزایش دهید.

بازاریابی محتوا؛ یکی از کاربردی‌ترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ

هر روز تعداد ،، که از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند در حال افزایش است. شاید شما در اطرافتان کمتر ،ی را بشناسید که از گوشی‌ هوشمند استفاده نکند. به‌همین‌دلیل تبلیغ از طریق پیامک یا رسانه‌های اجتماعی امری منطقی است. با به‌کارگیری سیستم GPS، تلفن‌همراه شما می‌تواند داده‌هایی را جمع‌آوری کند و میزبان تبلیغاتی باشد که به‌طور گسترده به یک منطقه ارسال می‌شود. همچنین گوشی همراه این قابلیت را دارد که با اسکن ، QR کد به‌سرعت کاربر را به سایت هدف هدایت کند.

اینفلوئنسر مارکتینگ؛ همکاری جذاب با اینفلوئنسر های ایر،

برای نمایش داده شدن در صفحه نتایج گوگل بهتر است استراتژی‌های سئو از جمله: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی سایت را رعایت کنید. برای اجرای این استراتژی‌ها لازم است از پیش کلمات کلیدی مربوط به سایتتان را جست و جو و به‌صورت لیست درآورید. سپس اقدام به تولید محتوا کنید. سئو ، سایت شما را چندین قدم به جذب مشتری نزدیک‌تر می‌کند؛ چون براساس تحقیقات حدود 92 درصد ترافیک وب به سمت سایت‌های نشان داده شده در صفحه اول هدایت می‌شود. اولین سایتی که مشخصا به‌صورت ارگ،ک بالا آمده است 33 درصد ترافیک را به خود جذب می‌کند.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی؛ خاص‌ترین اجزای دیجیتال مارکتینگ

برای شروع بازاریابی ایمیلی با یک سرویس عرضه‌کننده خدمات ایمیل مارکتینگ وارد مذاکره شوید؛ سپس با شخصی‌سازی پنل اتوماسیون ایمیلی خود می‌تو،د مخاطبین را براساس سلیقه خود مرتب کنید. برای بازاریابی پیامکی می‌تو،د پنل اس‌ام‌اس فراز را برای سازمان خود فعال کنید. متن پیشنهادی خود را ویرایش و به صورت کلی یا با فیلترهای خاص پیامک ارسال کنید.

،ب و کارها می‌توانند با تحلیل افراد موفق (پربازدید) و با دنبال‌کننده فراوان به معرفی و بازاریابی کار خود بپردازند. شما می‌تو،د با تحلیل تعداد نمایش  Impression محتوای اینفلوئنسر با آن‌ها در راستای دیده شدن برندتان همکاری کنید. اینفلوئنسرهای ایر، پروژه‌هایی مانند: تبلیغات کالا، تبریک تولد و حتی متن تسلیت را قبول می‌کنند. این افراد ،ب و کار شما را به شکلی که مورد تاییدتان است در صفحه خود معرفی خواهند کرد. در نتیجه سیل کاربر، که از بلاگر مورد‌نظر الهام گرفتند به سایت شما هدایت می‌شوند.



معرفی انواع دیجیتال مارکتینگ در فراز اس ام اس
ویدیو مارکتینگ از محبوب‌ترین اشکال محتوا برای کاربران در کل فضای اینترنت است. براساس یک پژوهش در سال 2022 بیش از 78 درصد ویدئو مارکترها ادعا ،د ویدئو به افزایش فروش کمک کرده است. 83 درصد گفتند ویدیو که در جهت بازاریابی منتشر شده، به ماندن کاربران در سایت‌شان کمک کرده است. در آ، 86 درصد از این افراد اقرار ،د که ویدئو در جهت افزایش ترافیک سایت آن‌ها کارساز بوده است. برای مثال‌ اگر شما املاک مشاور مسکن دارید لینک محتوای ویدئویی را می‌تو،د همراه با یک متن زیبا برای تبلیغ مشاور املاک برای مشتریان ارسال کنید.

تبلیغات پولی؛ روشی پولساز در بازاریابی آنلاین

برای تبلیغات پولی راه‌های متنوعی همچون جی ادز یا همان تبلیغات گوگل وجود دارد. گوگل ادز به‌صورت دوره‌ای یا کلیکی از طرف گوگل، سایت شما را تبلیغ می‌کند. این روش به‌دلیل تحریم‌ها در ایران و ضرورت پرداخت دلاری با دشواری‎‌های همراه است. روش دیگر همان تبلیغات کلیکی یا PPC است. در این روش فقط زم،‌که کاربر روی تبلیغات کلیک کند هزینه تبلیغات به پلتفرم‌های میزبان پرداخت می‌شود. تبلیغات کلیدی از طریق ارسال پیامک چند رسانه‌ای نیز امکان‌پذیر است. برای آگاهی از مفهوم پیام چندرسانه‌ای، مقاله پیام چند رسانه ای چیست را ‌می‌تو،د مطالعه کنید.

بهینه‌سازی موتورهای جست‌و جو؛ SEO و SEM معجزه دنیای مارکتینگ

در این مقاله انواع دیجیتال مارکتینگ و روش‌های پرکاربرد آن را معرفی کردیم. توجه داشته باشید که هر کدام از این روش‌ها باید من، با نوع ،ب‌وکار شما انتخاب شوند. برای مثال اگر یک آنلاین شاپ کوچک دارید یک فروشگاه اینترنتی و یک شبکه اجتماعی برای شما کافی است و دیگر نیازی به استراتژی‌های پیچیده بازاریابی مانند اینفلوئنسر مارکتینگ ندارید. به نظر شما کدام‌یک از روش‌های معرفی شده کاربرد بیشتری در حوزه دیجیتال مارکتینگ و رشد و توسعه مشاغل دارد؟ خوشحال می‌شویم در انتهای همین مقاله نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما را بخو،م.


منبع: https://farazsms.com/types-of-di،al-marketing/

شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز فقط برای سرگرمی و برقراری ارتباط نیستند. امروزه سوشال مدیا زمینه خوبی برای تبلیغات هستند. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یا Social Media Marketing در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند: اینستاگرام، فیسبوک یا لینکدین بسیار ضروری شده است؛ اما چرا؟

محتوا مارکتینگ, بازاریابی و تولید محتوا فریلنسری

ایمیل مارکتینگ؛ سرویس‌های ایمیل مارکتینگ راهی قدیمی و همچنان موثر

اجزای دیجیتال مارکتینگ ، دریافت ایمیل برای تبلیغات ،ب و کار

بازاریابی صوتی؛ یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ با صداهای ماندگار

بر اساس آمار در سال 2022 درصد قابل توجه‌ای از ،ب‌وکارها بودجه بازاریابی محتوای خود را مقدار بسیاری افزایش دادند و حدود 70 درصد شرکت‌ها تصمیم گرفتند بودجه مخصوص و جداگانه‌ای برای بخش محتوا مارکتینگ در نظر بگیرند. بازاریابی محتوا انواع مختلفی دارد که در ادامه شرح داده شده است.

محتوای خوب و کاربردی که براساس استراتژی دیجیتال مارکتینگ سازمان شما باشد؛ باعث بالابردن ارزش کالا و ایجاد اعتماد و آگاهی برای مصرف‌کننده می‌شود. بازاریابی محتوا موارد بسیاری را دربرمی‌گیرد. اصول آن بر پایه پاسخ به نیاز کاربر و راضی‌، او است. این محتواها می‌تواند در قالب پست بلاگ و ریپورتاژ به شناخته‌شدن برند شما کمک کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با