ایمیل شما ممکن است توسط سیستم به ،وان یک اسپم شناخته شود و مخاطب هیچوقت آن را نبیند، اما این اتفاق برای پیامک تبلیغاتی نمیافتد و مطمئن باشید که حتماً به دست مشتری میرسد.
راهی صمیمی برای برقراری ارتباط
lnk.amaroid.net/s/1FnQXQgD
بازاریابی پیامکی مزایای بسیار زیاد و گوناگونی دارد، ما در این مطلب به ۵ مورد از مزیتهای این بازاریابی اشاره کردیم، که چرا بازاریابی پیامکی واقعاً ارزش وقت گذاشتن دارد. بهتر است بیش از این وقت را تلف نکنید و قبل از سایر رقبای خود شروع کنید. سامانه ملی پیامک بیش از ۱۰ سال است که در زمینه ارائه پنل پیامکی فعالیت میکند. میتو،د از سامانه ملی پیامک برای ،ید سامانه استفاده کنید و اگر نیاز به راهنمایی دارید، کافیست به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ زنگ بزنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟ ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
پیامک تبلیغاتی بالا را بخو،د، صاحبان ،بوکار «ابرتو» نیاز مخاطب را شناخته و اس ام اس را بر اساس نیاز و مشکل احتمالی کاربر شروع ،د. در ادامه با گذاشتن زمان تا ۳۱ فروردین و لینک سایت، مخاطب را تشویق به کلیک روی لینک و ،ید محصول میکند. ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روشهای هوشمندانه و هدفمند برای جذب مشتری است، که همهٔ ،بوکارهای موفق برای رشد و دیده شدن محصولات، از آن استفاده میکنند. شما برای تبلیغات محصولات و خدمات خود از روش بازاریابی پیامکی استفاده میکنید؟
در ادامه به بررسی مزایای ارسال پیامکهای تبلیغاتی میپردازیم و توضیح میدهیم که چرا پیامک یک ابزار من، است.
در کار و وقت خود صرفهجویی کنید
احتمال اینکه مشتری از کلمات گیج شده و نتواند منظور شما را متوجه شود، بسیار کمتر است. جمعاً 70 کاراکتر برای آنها ارسال کردید و اصل مطلب را مستقیم گفتید، پس دلیلی برای سردرگمی مخاطب وجود ندارد.
دیگه هارد وفلش نمی خوام!
اگر تا بهحال از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات محصول و خدمات خود استفاده کردید، نظرات خود را در ،مت دیدگاهها برای ما و کاربران ملی پیامک بنویسید.
لازم نیست که شما یک متن طول، برای پیامک خود بنویسید. یا بهتر است بگویم که نمیتو،د این کار را انجام دهید. بنابراین نوشتن و ارسال پیامک وقت چند، نمیگیرد و میتو،د وقت خود را صرف کارهای دیگری کنید.
یک پیام کوتاه ولی شیرین
مطمئن باشید که مشتریان قدر پیامهای کوتاه شما را میدانند و از این موضوع خوشحال هستند که با متنهای تبلیغاتی طول، و حوصله سر بر روبرو نشدند. در نتیجه حتماً پیامکها را میبینند و اگر پیام جذاب باشد، ،ید میکنند.
مشتریان در متن تبلیغ گم نمیشوند
برای بسیاری از افراد، موبایل تبدیل به بخشی از هویت آنها شده است، بنابراین ارسال یک پیامک به م،ی آغاز یک ارتباط صمیمی و مستقیم است. سعی کنید متن پیام هم لحنی صمیمی داشته باشد. هیچ مخاطبی پیامهای تبلیغاتی تکراری را دوست ندارد.
تبلیغ محصولات را با پیامک بفرستید
چون«ابرتو»هم تا1000گیگ فضای ذخیره سازی بهم میده، هم میشه تا31فروردین بابیشترین بارگذاری،یکی از10 برنده جایزه 1400گیگ اینترنتش شد!