شرکت ایرانگردی و جهانگردی صالح گشت آریا تورهای خارجی عمان-عمان 777

اگر بخواهیم تور عمان را از نظر هزینه با دبی مقایسه کنیم، قیمت تور عمان چندان هم بالا نیست! تو عمان در بین بسیاری از تورهای خارجی، توری ارزان قیمت محسوب می شود. اما اینکه سفر به عمان چقدر برای شما هزینه داشته باشد، به شخص شما و انتظاراتی که از تور خود دارید بستگی دارد.

کایت در حال حاضر پروازی با همکاری سلام ایر را برای شما تدارک دیده تا به تعدیل قیمت تور کمک کند و در عین حال سفری آرام و چهار روزه را برای شما فراهم نماید. البته کایت این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا خودتان هتل مد نظرتان را انتخاب کنید تا بتوانید قیمت تور مسقط عمان را بر اساس بودجه مد نظرتان تنظیم نمایید. شما می‌توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید بلیت تهران به مسقط از ایرلاین‌های مختلف کنید. همچنین می‌توانید خودتان به سفارت این کشور مراجعه کرده و درخواست ویزای توریستی خود را صادر نمایید.

نرخ تور عمان

گویی تمام عناصر طبیعت دست در دست یکدیگر داده‌اند تا اثباتگر سخن آن مرد پاک طینت باشند “در پس هر سختی بی شک آسانی است.” ساختمانی با معماری اسلامی در شهر مسقط که محل زندگی پادشاه عمان است و میهمانی‌های رسمی سلطنتی در آن برگزار می‌شود. نمای بیرونی کاخ با 4 ستون آبی و طلایی تزئین شده است و کاشی‌کاری‌ها و حکاکی‌های آن به جذابیت‌های قصر افزوده است. در مرکز شهر تاریخی مسقط و در کنار کاخ سلطان موزه‌ای بسیار زیبا قرار دارد که در فضایی عالی، آثار باستانی و فرهنگ مردم مسقط را برای مسافران تور عمان به نمایش می‌گذارد. ساحلی زیبا که با قدم زدن در آن از کنار مساجد و ساختمان‌های زیبا خواهید گذشت.

سوغات کشور عمان

تفاوت تورهای لحظه آخری با تورهای عادی این است که گنجایش ایرلاین‌ها در این تور کامل نشده است ، بنابراین با قیمت کمتری ارائه می شود. سلام ایر عمان در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و یک ایرلاین ارزان قیمت است که فرودگاه بین المللی مسقط دفتر اصلی این شرکت هواپیمایی می‌باشد. کلاس پرواز لایت؛ کلاس پرواز فلکسی و کلاس پرواز فرندلی می‌باشد. سلام ایر توانست در سال ۲۰۱۷؛ پانصد هزار مسافر را به نقاط مختلف جهان جابجا کند.

شرکت ایرانگردی و جهانگردی صالح گشت آریا تورهای خارجی عمان-عمان 777

اگر قصد خرید تور عمان در بازه این بازه زمانی را دارید، بهتر است یک بارانی خنک نیز با خود تور عمان همراه داشته باشید. اما به طور کلی بهترین زمان برای سفر به عمان ماه‌های آذر و دی خواهند بود. عمان یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است و آب و هوایی مشابه شهرهای جنوبی کشور عزیزمان ایران دارد. به همین خاطر باید انتظار آب و هوایی گرم و مرطوب را داشته باشید و خودتان را با آن تطبیق دهید. اما شما می‌توانید با سفر در شش ماه دوم سال مثل پاییز و زمستان، آب و هوای بهتری را تجربه کنید و از سفر خود بیشترین لذت را ببرید. همچنین بد نیست بدانید که در یک فروردین، جشنواره جاز، 11 دی جشنواره تئاتر، 15 خرداد جشنواره ارتش، 13 خرداد جشنواره فیلم، 19 تیر جشنواره فرهنگی هنر و 10 فروردین جشنواره وادی در عمان برگزار می‌شود.

  • رفت 11 آذر ماه 2،100،000 هزار تومان به قیمت های زیر اضافه میگردد.
  • بهلاء در 40 کیلومتری (25 مایلی) شهر نزوی جای خوش کرده و دارای قلعه ای تاریخی و باشکوه است که ارزش دیدن را دارد.
  • سلام من و دوستم دراسفند ماه میخوایم بریم مسقط یه تور ارزان قیمت میخوایم،ترجیحا منزل مبله ارزان قیمت و اقامت برا دوهفته تا یک ماه.بیشتر برای تحقیق و کار کردن در سالن زیبایی هست ممنون میشم راهنمایی کنید.
  • می خواستم ببینم برای مهاجرت به کشور عمان باید چه کاری انجام دهیم .

پس شما می‌توانید در این ایام خاص به این کشور سفر کنید و از جشنواره‌های مختلف آن نیز لذت ببرید. عمان در فصل بهار دارای آب و هوایی معتدل می باشد از این رو بهترین زمان برای شنا کردن در سواحل عمان می باشد. فصل بهار پرگردشگرترین فصل برای کشور عمان می باشد زیرا در این مدت آب و هوای عمان بسیار خوب است. همچنین نرخ تورهای عمان در این فصل نیز بسیار گران تر از سایر فصل ها می باشد. پس اگر هزینه های سفر برایتان مهم است بهتر است در فصل تابستان به عمان سفر کنید.

از طرفی رزرو هتل نیازمند کارت‌های بانکی بین المللی است که متاسفانه در ایران وجود ندارند. به همین خاطر بهترین گزینه، سفر همراه تور خواهد بود تا به محض رسیدن، بتوانید در اتاق زیبای خود استراحت کنید. توجه داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر هتل های عمان در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 می باشد. بنابراین اگر به صورت آنلاین از سایت ما تور عمان خود را خریداری کردید؛ حتما به ساعت بلیط و هماهنگ بودن آن با زمان تحویل اتاق دقت نمایید. بهترین فصل سفر به این کشور که هوا کمی خنک تر می‌ شود، ماه های دسامبر و مارس است.

تور هوایی عمان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار