راهنمای خرید پنل اس ام اس

شخص حقیقی برای دریافت پنل باید تصویر کارت ملی را که در دست دارد با چهرۀ کاملاً واضح ارسال کند تا هویتش به ،وان صاحب پنل تائید شود. یادتان باشد که وقتی پنلی به نام شما ثبت شد، مسئولیت ارسال تمام پیامک از این پنل با شخص خودتان است.

مدارک لازم برای افراد حقوقی

اگر برای سازمان ،تی پنل پیامک بخواهید، باید تصویر کارت ملی نماینده سازمان مربوطه را همراه با تصویر معرفی‌نامه نماینده سازمان به ،وان مدارک هویتی برای اپراتور بفرستید. سازمان‌های خصوصی هم باید تصویر کارت ملی نماینده سازمان و آ،ین رو،مه رسمی شرکت را به ،وان مدارک هویتی در پنل آپلود کن.

حالا اگر خط شما فقط برای ،ب‌وکار خودتان باشد و پاسخ مشتریان را هم دریافت کند، به ،وان خط اختصاصی شناخته می‌شود، ولی خطوط عمومی بین کاربران مختلف مش، است. برای همین اشتراک معمولاً از خطوط عمومی برای خبررس، که نیازی به پاسخ مخاطب ندارد، استفاده می‌شود. شما بر حسب نیاز می‌تو،د علاوه بر خط اختصاصی، برای خط عمومی هم درخواست دهید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام پنل

 




به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/،w-to-buy-the-best-sms-panel/

برای هیچ کدام از این مراحل نیازی به ارسال اصل مدارک نیست و با آپلود ، هم استعلام هویتی پنل انجام می‌شود.

رعایت نکات ضروری

در صورتی که قصد ،ید سامانه و درخواست خط دارید، می‌تو،د در طول هفته و روزهای تعطیل با تیم پشتیب، ملی پیامک بیشتر صحبت کنید و پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید.

راهنمای ،ید بهترین پنل اس ام اسبعد از فعال ، پنل می‌تو،د با خطوط مختلف سامانه مانند 1000، 2000، 3000، 5000 و … برای شماره‌هایی که می‌خواهید پیامک ارسال کنید.

اما خیلی از کاربران درباره این علت و شدت سختگیری‌ها می‌پرسند. متاسفانه در سال‌های گذشته به دلیل افزایش جرائم اینترنتی، انواع فیشینگ و ارسال پیام‌های نامن، ،وم تائید هویت ضرورت بیشتری پیدا کرده و حتما باید برای همۀ کاربران انجام شود.

شروع کار با پنل پیامکی

راهنمای ،ید بهترین پنل اس ام اسشرکت ارائه‌دهندۀ سامانه‌های اس ام اس ملی پیامک ده سال است که به ،ب‌وکارهای مختلف در زمینه بازاریابی پیامکی مشاوره می‌دهد و کارشناسان تیم ما دربارۀ استفاده از تمام ابزارها و ماژول‌ها بر اساس استراتژی‌های تبلیغاتی کاربران را راهنمایی می‌کنند. از طرف دیگر، تعرفه و هزینۀ من، پنل ملی پیامک باعث شده تا این تبلیغات بسیار من،، کم هزینه و مقرون‌به‌صرفه باشد.

حالا که وارد پنل شدید، برای درخواست خط سامانه چه فردی حقیقی باشید و چه مجموعه حقوقی باید حتماً مدارکی را ارائه دهید تا هویت شما به ،وان کاربر برای اپراتور روشن شود! البته قو،ن پنل‌های مختلف تقریباً مش، است ولی ما بر اساس سیستم ملی پیامک این تائید هویت را به شما توضیح می‌دهیم.

تائید هویت افراد حقیقی

راهنمای ،ید پنل اس ام اس

راهنمای ،ید بهترین پنل اس ام اسیادتان باشد به ،وان افراد حقوقی و حقیقی باید ع،‌های واضح برای اپراتور بفرستید که حتما با فرمت jpg , gif , png  باشد. همچنین لازم است علاوه بر کارت ملی، برگه دست‌نویس هم با امضا و تاریخی که مطابق با روز ارسال ع، باشد، داشته باشید.

اگر صاحب فروشگاه یا ،ب‌وکار حقیقی هستید، شرکت ثبت شده و شریک کاری ندارید و به اصطلاح کارتان آزاد است، به ،وان شخص حقیقی شناخته می‌شوید.

پنل پیامک نرم‌افزاری آنلاین و تحت‌وب است که با رمز عبور و نام کاربری اختصاصی قابل دسترسی است تا بتو،د برای بانک شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن هم به تفکیک یا برای شماره‌هایی که خودتان دارید، با هزینۀ بسیار من، و البته قیمت پایین، پیامک ارسال کنید.

با این تعریف ی،ی دسترسی به شماره‌های همراه اول و ایرانسل آن هم با تعرفه من،، شاید کمتر ،ب‌وکاری باشد که بخواهد به جای سامانه اس ام اس از دیگر روش‌های بازاریابی استفاده کند. وقتی روشی باشد که شما بتو،د به هر محله یا شهری که دوست دارید، پیامک بفرستید یا فقط با داشتن یک سامانه بدون صرف انرژی یا حضور نیروی انس، از مشتری نظرسنجی کنید، برای او کد تخفیف و تعیین وضعیت محصول بفرسید، چرا اصلاً باید به روش‌های دیگر هم فکر کرد.

گام اول برای ،ید بهترین پنل اس ام اس

اول از همه باید به صفحه اصلی سایت بروید و در ،مت بالا گوشه سمت چپ روی ثبت نام کلیک کنید تا با وارد ، اطلاعات شخصی بتو،د وارد سایت شوید. وقتی اطلاعات شما توسط اپراتور تائید شد، باید برای سفارش خط درخواست دهید که دربارِ آن توضیحاتی می‌دهیم.

خطوط مختلف سامانه پیامکی

به این پیام دقت کنید:

به این روش ی،ی ارسال اس ام اس برای کاربران با اه، محتلف، بازاریابی پیامکی می‌گویند. ،ب‌وکارهای مختلفی اعم از استارتاپ، آموزشگاه، کلینیک‌ها، مغازه‌ها به خصوص فروشگاه‌های آنلاین به این نوع تبلیغات و اطلاع‌رس، نیاز دارند. برای همین نیاز ما می‌خواهیم درباره راهنمای ،ید پنل اس ام اس صحبت کنیم.

پنل پیامکی چیست؟

تکمیل مدارک مهم‌ترین مرحله ثبت‌نام پنل است و تا مدارک کامل نشود، نمی‌تو،د از خط اختصاصی استفاده کنید. در ضمن اگر کارت ملی ندارد، به کارتتان دسترسی ندارد و یا گمش کردید باید حتماً ع، تائید هویت را با گواهینامه یا پاسپورتی که هنوز اعتبار دارد، بگیرید.

راهنمای ،ید پنل اس ام اساین مدل پیام برای تعداد زیادی از کاربران در طول روز، در تعطیلات یا نزدیک به شب‌های عید فرستاده می‌شود و تعداد زیادی از شهروندان با همین پیام‌های تبلیغاتی برای ،ید ترغیب می شوند، از طرفی برخی دیگر کلاً علاقه‌ای به دریافت این مدل پیام‌ها ندارند.

فرض را بر این گذاشتیم که شما به ،وان صاحب یک ،ب وکار به خوبی با بازاریابی پیامکی و ویژگی های پنل آشنا هستید، حالا باید برای داشتن سامانه اختصاصی چه کنید. برای همین ما راهنمای قدم به قدم ،ید پنل از شرکت ملی پیامک را در ادامه برایتان آماده کردیم.

با تائید هویت، خط و شماره‌ای که درخواست دادید به نام شما ثبت می‌شود و می‌تو،د از همان لحظه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را شروع کنید.

ثبت‌نام بهترین پنل اس ام اس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با